Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נסעתי ברחוב צר, ובא מולי טנדר של ערבים, הוא פינה לי מקום, אבל היה ממש צפוף (במיוחד איפה שהתחת של הטנדר).

 

התקדמתי לאט, צמוד לקיר , והרגתי מעין חריקה קטנה , בגלל שהקיר הוא לא ישר אז קצת שפשפתי את הטמבון עליו, יצאתי מהאוטו וראיתי שריטות ושנגעתי בזה הרגשתי שזה קצת חם, אני זה ווידא לי שאני עשיתי את זה וזה לא היה.

 

 

זה אוטו של אבא שלי, ואני דיי מעדיף לא לספר לו על זה, (לא נראה לי שהוא ישים לב יש יש המון שפשופים על האוטו), אני רוצה פשוט לשים לו כסף בארנק על הנזק הזה ולשתוק, כמה אתם חושבים שאני צריך לשים?

ודבר שני,איך אני יכול לדעת שזה בטוח אני?, כי יש המון שפשופים ושריטות על האוטו, ואני לא בטוח שזה ממני.

IMG_7609.jpg

IMG_7610.jpg

IMG_7611.jpg

פורסם

זה די נראה לעין, לא משהו שהייתי מפספס. פשוט תאמר לו שזה קרה בטעות, ותגיד לו שאתה מוכן לשלם על התיקון. אין סיבה שיכעס, סה"כ זה יכול לקרות לכולם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מילא שהשפשוף הוא חפיף לחלוטין, לא שווה התייחסות וכנראה לא שווה את ההשקעה בתיקון, אבל שאלה אחת שקפצה לי - אם היה בא מולך טנדר של בהאים, זה היה משנה משהו?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מילא שהשפשוף הוא חפיף לחלוטין, לא שווה התייחסות וכנראה לא שווה את ההשקעה בתיקון, אבל שאלה אחת שקפצה לי - אם היה בא מולך טנדר של בהאים, זה היה משנה משהו?

 

הכוונה שלי בטנדר של ערבים - לטנדרים שהרוב שמי שמשתמש בהם הוא לרוב הוא ערבי,ולכן זה נראה תפס את השם הזה, ורוב האנשים שאני אגיד להם טנדר של ערבים ידעו למה אני מתכוון.

 

זה די נראה לעין, לא משהו שהייתי מפספס. פשוט תאמר לו שזה קרה בטעות, ותגיד לו שאתה מוכן לשלם על התיקון. אין סיבה שיכעס, סה"כ זה יכול לקרות לכולם.

כמה אתה חושב שאני צריך לשלם לו? (אני מכיר את אבא שלי, והוא כנראה יגיד לי שהוא לא רוצה כלום)

פורסם

תהיה גבר ואל תשקר לאבא שלך לא שווה בשביל שטות קטנה שאפילו לא באמת צריך לתקן. שוכחים אחרי כמה ימים שיש שם מכה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

לדעתי אבא שלך יבין, אתה גם בנאדם ודברים כאלה קורים... אין מה לעשות.

אם בכל מקרה חשוב לך לסדר את זה, במקום לשים לו כסף בארנק (שכנראה יילך לדברים אחרים, הוא לא יתקן את זה.)

וגם ישנה אפשרות שהוא בכלל יחזיר אותם.

אני אומר, סע לפחח אמין ואיכותי, שלם כמה שצריך לשלם בשביל לתקן וזהו.

למרות ששוב אני אומר, לא מדובר כאן במשהו מאוד רציני, זה לא שקימטת את כל הטמבון.

פורסם
תהיה גבר ואל תשקר לאבא שלך לא שווה בשביל שטות קטנה שאפילו לא באמת צריך לתקן. שוכחים אחרי כמה ימים שיש שם מכה.

תראה, אני באמת נוהג בזהירות אפילו ליד חברים שלי, שזה הגיל של הפוזה שכולם עושים שטויות,ואני בכל זאת מקפיד מאוד להיות זהיר, אני לא רוצה להגיד את זה לאבא שלי ושהוא יחשוב שאני עושה שטויות על הכביש, כי זה מה שהוא יחשוב ישר.

דבר נוסף, אם אני אגיד לו הוא לא ייקח ממני כסף על זה בחיים.

 

לדעתי אבא שלך יבין, אתה גם בנאדם ודברים כאלה קורים... אין מה לעשות.

אם בכל מקרה חשוב לך לסדר את זה, במקום לשים לו כסף בארנק (שכנראה יילך לדברים אחרים, הוא לא יתקן את זה.)

וגם ישנה אפשרות שהוא בכלל יחזיר אותם.

אני אומר, סע לפחח אמין ואיכותי, שלם כמה שצריך לשלם בשביל לתקן וזהו.

למרות ששוב אני אומר, לא מדובר כאן במשהו מאוד רציני, זה לא שקימטת את כל הטמבון.

לא חשוב לי לתקן את זה, חשוב לי לשלם את הנזק שעשיתי, אם אני אתקן את זה אז במילא יש על הדלת שריטות ומאחורה,

זה לא באמת ישפר את המראה של הרכב, רק יתקן חלק קטן שלא ישימו לב אליו.

כמה אתה חושב שאני צריך לשלם 'פיצוי' ?

 

מאמין שבין 500-700 שקל פחחות וצבע לטמבון

500 שקל אני מרוויח בחודש, וגם זה הולך על דלק שאני תמיד משלם, אתה אומר 200 שקל 'פיצוי' על הנזק זה בסדר?

פורסם

יש לך 2 אזורים פגועים. אם תרצה לתקן את שניהם אתה תצטרך לדעתי "2 יחידות צבע".

אם נדרשת באמת צביעה גם באזור השני (אולי אפשר להוריד עם פוליש) אז זה יצא לך באזור ה1100-1200 שקל. כל מקום שהייתי בו רצה 600 שקל על "יחידת צבע".

 

כשאני תקנתי פגיעה קצת יותר רצינית מזאת (אבל לא בהרבה) יצא לי 1500 כולל מע"מ על 2 יחידות צבע+פחחות באחת מהן.

אני לא פחח אז ההערכה שלי היא לא מקצועית.. אלא נשענת על מקרה שהיה לי.

פורסם

אם זה השפשוף היחיד ברכב אז באמת באסה אבל כמה שפשופים ברכב והוספת עוד אחד, אז לא נורא ואבא שלך יבין.

וטנדר של ערבים לא תמיד של ערבים, פה אתה גולש לגזענות.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

לפני כל דבר אחר לך קנה קצת פוליש ( אם הצבע מטאלי, כזה שיתאים לו ) ותשפשף. ו"טנדר של ערבים" זו באמת אמירה עם נופך לא סימפטי, אבל העובדה שהטנדר פינה לו דרך, קצת מאזנת את התמונה.

פורסם

ומה הוא יחשוב שפתאום צצים לו 200 שקל בארנק? כמו שאמרו לך פה 200 שקל לא יספיקו לתיקון, אז אתה רוצה לתת לו סתם על עוגמת נפש? לא מכיר את אביך אבל אתה בעצמך אמרת פה סביר להניח שהוא לא יקח את זה, אז פשוט ספר לו את הסיפור תציע לו לשלם, הוא לא יקח את הכסף ישכח מהשפשוף וזהו תחזור לנסוע בזהירות...

פורסם

תגיד לאבא שלך, אל תתקן, חבל על הכסף אם יש עוד שריטות על הרכב.

 

אני גם הייתי לא מזמן בגיל שלך, תגיד לו הכל, הוא יבין, זה שטויות.

 

הוא לא יחשוב שאתה משתגע עם הרכב, הוא סומך עליך, זה לא הוכחה מספיק טובה לכך שאתה שוחט את הרכב.

פורסם
תראה, אני באמת נוהג בזהירות אפילו ליד חברים שלי, שזה הגיל של הפוזה שכולם עושים שטויות,ואני בכל זאת מקפיד מאוד להיות זהיר, אני לא רוצה להגיד את זה לאבא שלי ושהוא יחשוב שאני עושה שטויות על הכביש, כי זה מה שהוא יחשוב ישר.

דבר נוסף, אם אני אגיד לו הוא לא ייקח ממני כסף על זה בחיים.

 

זה לא משנה מה הוא יחשוב וזה לא משנה מה הוא יעשה.

אתה לקחת לו את הרכוש, אתה חייב לו את האמת.

 

אל תהיה ילד, תהיה גבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...