Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז אני מדבר על Dash Devium תריצו חיפוש בגוגל ותימצאו (אני לא יכול לשים קישור בגלל שאני צריך לפחות 20 הודעות)

רציתי לדעת עליו כמה דברים :

 

1.האם הוא נימכר בארץ ואם כן היכן ?

2.האם ישלו חיבורים של RCA וכאלה ?

3.האם הוא איכותי כמו כל דאבל דין ?

4.מה בערך מחירו ?

פורסם

ראיתי את הפרויקט הזה בקיקסטארטר, אני לא בטוח שהם הגיעו לשלב של ייצור והפצה, ביינתיים.

 

לפי ההצהרות שלהם אמורות להיות יציאות rca, המחיר צפוי להיות בסביבית ה 300 דולר, אבל קח את זה בערבון מוגבל,אם אני לא טועה כל ההזמנות כיום הם על תקן pre-order , המוצר עדיין לא גמור לפי מה שהבנתי.

 

רוב ה hu היום יודעים לשלוט על אייפון, יש גם מכשירים שידעים להציג את האפליקציות ע"ג המסך, שזה עדיף (מסך יותר גדול), תבדוק על ה appradio של פיוניר.

SCANSPEAK

פורסם
ראיתי את הפרויקט הזה בקיקסטארטר, אני לא בטוח שהם הגיעו לשלב של ייצור והפצה, ביינתיים.

 

לפי ההצהרות שלהם אמורות להיות יציאות rca, המחיר צפוי להיות בסביבית ה 300 דולר, אבל קח את זה בערבון מוגבל,אם אני לא טועה כל ההזמנות כיום הם על תקן pre-order , המוצר עדיין לא גמור לפי מה שהבנתי.

 

רוב ה hu היום יודעים לשלוט על אייפון, יש גם מכשירים שידעים להציג את האפליקציות ע"ג המסך, שזה עדיף (מסך יותר גדול), תבדוק על ה appradio של פיוניר.

 

ואו הרצתי חיפוש ומצאתי סירטונים נירא ממש ממש טוב, אפשר עוד טיפה פרטים כי חיפשתי בזאפ ולא מצאתי משהו דומה לזה .

האם הוא נימכר בארץ, אם כן אז איפה ? ומה בערך מחירו ?

פורסם

ניראה טוב? אתה מתכוון לשווק את זה בארץ אולי? זה ניראה סופר מיושן ואני לא רואה מה יש מיוחד בו. היום כבר כל המכשירים החדשים עושים מירור לינק לסמארטפון אז לא ניראה שזה מוצר מהפכני או מיוחד.

פורסם
ואו הרצתי חיפוש ומצאתי סירטונים נירא ממש ממש טוב, אפשר עוד טיפה פרטים כי חיפשתי בזאפ ולא מצאתי משהו דומה לזה .

האם הוא נימכר בארץ, אם כן אז איפה ? ומה בערך מחירו ?

 

אמנם ציטטת אותי, אבל לא באמת הבנת מה קראת, זה מוצר שיזמים החליטו לפתח, ופנו לקהל בכדי לקבל מימון (תחפש kikstarter בגוגל), המוצר לא משווק כרגע, לפי מה שהבנתי הוא עדיין בפיתוח, רחוק מאד מלהגיע בתוך מוצר מוגמר, בטח ובטח שלארץ.

 

כמו שאמרתי לך לפני תבדוק על appradio של פיוניר, זה מכשיר שיודע לעשות מירור לינק, שזה הצגה של הטלפון הנייד ע"ג המסך.

 

1+ אלפיין.

SCANSPEAK

פורסם
אמנם ציטטת אותי, אבל לא באמת הבנת מה קראת, זה מוצר שיזמים החליטו לפתח, ופנו לקהל בכדי לקבל מימון (תחפש kikstarter בגוגל), המוצר לא משווק כרגע, לפי מה שהבנתי הוא עדיין בפיתוח, רחוק מאד מלהגיע בתוך מוצר מוגמר, בטח ובטח שלארץ.

 

כמו שאמרתי לך לפני תבדוק על appradio של פיוניר, זה מכשיר שיודע לעשות מירור לינק, שזה הצגה של הטלפון הנייד ע"ג המסך.

 

1+ אלפיין.

 

השאלות היו על הAppradio..

פורסם
אמנם ציטטת אותי, אבל לא באמת הבנת מה קראת, זה מוצר שיזמים החליטו לפתח, ופנו לקהל בכדי לקבל מימון (תחפש kikstarter בגוגל), המוצר לא משווק כרגע, לפי מה שהבנתי הוא עדיין בפיתוח, רחוק מאד מלהגיע בתוך מוצר מוגמר, בטח ובטח שלארץ.

 

כמו שאמרתי לך לפני תבדוק על appradio של פיוניר, זה מכשיר שיודע לעשות מירור לינק, שזה הצגה של הטלפון הנייד ע"ג המסך.

 

1+ אלפיין.

 

חחח יסטלן לא שאלתי את השאלות בהודעה שציטטתי אותך על הDash Devium שאלתי אותם על ה Appradio של פיוניר .

×
×
  • תוכן חדש...