Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן,

זהו ראש השנה, חג שדינו הוא כמו שבת ,ובמקרה והשנה יצא בסמיכות ליום שבת עצמו ככה שקיבלנו כמעט 4 ימים כיפיים שבהם החנויות סגורות ואין אוטובוסים.

 

אני לתומי, שכחתי להצטייד ולמלא את ה"מרתף" באוכל, שהרי בכול מדינה מתוקנת ונורמלית חייבים להתכונן מראש למצב ש-4 ימים לא תהיה לי אפשרות לקנות אוכל :roll: , אז קפצתי ל-yellow ליד הבית וגיליתי שהוא כבר מזמן ריק שכן המלאי שם מאוד מוגבל וכבר קנו הכול.

 

אז לא הייתה לי ברירה ונסעתי ל"טיב טעם". עכשיו תדמיינו מצב כזה מה קורה בעיר והסביבה שלה שמונה בערך 300 אלף איש ושיש בה רק סופרמרקט אחד שפתוח בשבת? ניחשתם נכון, טירוף מוחלט.

 

עזבו שניה את זה שעמדתי בתור לקופה משהו כמו 30 דקות, וגם עזבו את זה שהייתי צריך לנסוע 30 דקות הלוך חזור(מה לעשות, טיב טעם ממש לא ליד הבית). מה היה קורה אם לא היה לי רכב? הדבר היחיד שהייתי אוכל זה רק בת*ת.

 

ועכשיו שמישהו יסביר לי את מי הטמטום הזה משרת? מה נותן לרתק אנשים חילוניים לבית, למנוע מהם זכויות בסיסיות, בטענה שאפילו לא נוגעת אליהם?

מילא אם זה היה איכשהו משרת את הציבור הדתי, אבל מלבד להביא סיפוק לקמצוץ קנאים דתיים שהרגישו שהם "דפקו את החילוניים", גם להם זה לא מזיז בכלל.

 

בחיי שהטמטום של המדינה הזאת פשוט מייאש אותי.

  • תגובות 316
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

dave צודק ב 100%.

אנחנו חיים במדינה פרימטיבית בה לדת יש משקל כבד מאוד בהתנהלות החיים בה.

לא נוח לחרדים ולדתיים? אל תקנו בשבתות וחגים. לא רוצים לנסוע לים באוטובוס? אל תסעו. למה אני צריך לסבול?

 

דת היא מקור כל הצרות והרוע בעולם. תחשבו על זה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ובגלל ששכחת לעשות קניות לפני החג, אתה עכשיו מאשים את כל העולם ואשתו ?! :lol:

(אז לדוגמה, אני שכחתי לעשות בדיקה לפני קניה וראיתי אח"כ שהרכב מקולקל מכל כוון ויש עליו עיקול. עריכה - זה בטח ברור במושגים שלך)

בחייאת. די לבכיינות.

alfa 156 2.5.

פורסם

המצב שאתה מתאר הוא אינו כפיה דתית.

 

הצד היחיד שיכול להיות שיצא מטומטם בכל הסיפור הזה הוא בעלי טיב טעם. למה הוא לא פותח עוד סניף או שניים אם יש ביקוש כל כך גבוה?

התשובה היא שהביקוש הזה הוא רק בחגים שכאלה, שיוצאים אחת לכמה שנים, לכן כנראה שזה לא כלכלי. מה גם שכנראה שאין הרבה אנשים שששים לפתוח בשבת/חג. אם תבין את המקור של עקרון השבת/יום שבתון, זהו רעיון סוציאלי, שנועד להבטיח מנוחה לכולם. בין אם אתה מנכ"ל או קופאית.

 

המסכן העיקרי כאן הוא העובד הזוטר שבמקום לנוח וליהנות בחג, הוא צריך לעבוד, ולעתים בכפיה.

 

ד"א, הבעיה שאתה מתאר באמת קיימת רק בישראל, מכיוון שאנו עושים שימוש בלוח שנה אחר. החגים בחו"ל (לפחות בארה"ב) תמיד נקבעו על סוף השבוע, ככה שלא יכול לצאת מצב כזה. אבל למי איכפת? חופש מרביעי עד ראשון בא לכולנו (כמעט, חוץ מלקופאיות שקנית מהן) בטוב :-D

 

ושאלה אחרונה לסיום, האם אתה מנותק מהסביבה? כל המדינה כבר שבועיים שלמים (בזכות שטיפת מח של התקשורת בין היתר) בהכנות לחג. ככה זה כל שנה, אני מבטיח לך.

172

פורסם

לא יודע מה איתכם, אבל אני 3 ימים חופש בבית, והיה מבאס אותי אם החנות שאני עובד בה היו מחליטים לפתוח.

אני בטוח שהרבה עובדים רוצים חופש.

כולל נהגי אוטובוס, קופאיות וכו.

חנות שמעסיקה עובדים ערבים/נוצרים יכולה להחליט אם לפתוח.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם
ובגלל ששכחת לעשות קניות לפני החג, אתה עכשיו מאשים את כל העולם ואשתו ?! :lol:

(אז לדוגמה, אני שכחתי לעשות בדיקה לפני קניה וראיתי אח"כ שהרכב מקולקל מכל כוון ויש עליו עיקול. עריכה - זה בטח ברור במושגים שלך)

בחייאת. די לבכיינות.

 

האנלוגיה היא לא אותה אנלוגיה. מציע לעשות תירגולי פסיכומטרי.

 

סבבה, אני בכיין.

 

למה לא להסתכל על כך מן ההיבט החילוני, זהו זמן לכולם(כמעט ) לבלות עם המשפחה ולנוח.

 

אני לא רואה קשר בין חנויות פתוחות, ומנוחה לרוב האנשים

פורסם

כן, הכפייה דתית בארץ זו מכה.

רוב האנשים פה לא דוגמה, כי לרוב יש רכבים, אבל באמת, אם לא בא לי לנסוע ברכב לים ביום שבת, אז מה אני צריך לעשות? אין אוטובוסים, אין רכבות, אין כלום. זה או לקחת הסעה או מונית במחיר מופרז או כלום.

 

אני מאוד בעד תחבורה ציבורית בשבת, שלא יעברו באיזורים דתיים, אין בעיה, ע"מ לשמור להם על השבת ולא להפריע להם, אבל מה הבעיה?

כמה אנשים רוצים לבלות מחוץ לעיר ואין להם רכב? הרבה. כמה אנשים רוצים לנסוע לקרובי משפחה ולחזור בשבת ולא במוצש עם כל הבלאגן? כנראה שגם הרבה.

 

זה פשוט ביזיון שהדת שולטת במדינה.

 

בצבא זה גם מרגיש לי בעייתי בתור אתאיסט. כל הטקסים האלו, והישיבה מסביב לשולחן בשבת (שאני עושה גם בבית, אבל בלי כל התפילות מסביב). מה הקטע לטבול לחם במלח? :| לא יודע, לא מתחבר לזה.

אני רואה את עצמי כיהודי מבחינה של עם ולא מבחינה דתית. מבחינה דתית אני לא מאמין בשום דבר. מבחינת עם אני משייך את עצמי לעם היהודי, עד כמה שההגדרה הזאת דפוקה ובעייתית.

אני לא אומר שאני לא חוגג חגים, אבל לא לפי הספר, וזה לא בשביל הדת או בשביל אלוהים, אלא בשביל האווירה המשפחתית והמסורת הזאת של העם.

 

בין זה אין קשר, צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת ובחגים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לכל הבכיינים

 

פעם ב כמה שנים יש יום שבתון.

 

במקום ללכת לים / לקניון / לפיקניק

 

תלכו ותצביעו

 

כי מי שמצביע משפיע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בין זה אין קשר, צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת ובחגים.

 

בכפ"ס יש בשבת אוטובוס לים בהרצליה, ואוטובוס שמאסף לבית חולים מאיר. זה לא נכון מה שאתה כותב. פעם הבאה לבדוק בבקשה.

172

פורסם

תומי - החגים בארה"ב יוצאים על סופ"ש? מאיפה הבאת את זה? http://www.timeanddate.com/holidays/us/

אנחנו המדינה היחידה שסובלת מזה?

מי שנדפק זה האיש הקטן?

 

בחייאת - הקונספט של ימי עבודה וחופשה קיים בכל העולם - זה לא שפה המציאו את הגלגל וזה לא שפה יש איזה חובה לעבוד בחג ובשבתות ששונה ממקומות אחרים בעולם.

אם יש יותר ימי עבודה - ואדם לא עובד 7 ימים בשבוע - יש משמרות ויש יותר עובדים.

פשוט לא?

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...