Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות,

היום במהלך הכנת המיני החדשה-ישנה שלי לטסט, שמתי לב למוט שבור שמחבר את המנוע לבודי.

זה מוט עם חיבור גומי שמצד אחד יושב ליד הקרטר על אוזן ומהצד השני מאחורי הפגוש.

בצד של הקרטק יש רווח של חצי סנטים בין האוזן השבורה למנוע.

המוט ישר ולא נראה שחטף מכה מקדימה, אלא נשבר כתוצאה מהרעידות של המנוע.

באתרים מחו"ל נראה שזו תופעה ידועה, מישהו מכיר על מה אני מדבר?

איך לפתור אותה? לרתך או להחליף?

 

השארתי עוד הודעה בחיפוש חלקים, אם למישהו יש את החלק הנ"ל או חלופי לפני שאזמין מUK.

שנה טובה חברים!

 

תמונות ממסיבת יום ההולדת 30 של המיני שלי בקרוב!

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם
שלומות,

היום במהלך הכנת המיני החדשה-ישנה שלי לטסט, שמתי לב למוט שבור שמחבר את המנוע לבודי.

זה מוט עם חיבור גומי שמצד אחד יושב ליד הקרטר על אוזן ומהצד השני מאחורי הפגוש.

בצד של הקרטק יש רווח של חצי סנטים בין האוזן השבורה למנוע.

המוט ישר ולא נראה שחטף מכה מקדימה, אלא נשבר כתוצאה מהרעידות של המנוע.

באתרים מחו"ל נראה שזו תופעה ידועה, מישהו מכיר על מה אני מדבר?

איך לפתור אותה? לרתך או להחליף?

 

השארתי עוד הודעה בחיפוש חלקים, אם למישהו יש את החלק הנ"ל או חלופי לפני שאזמין מUK.

שנה טובה חברים!

 

תמונות ממסיבת יום ההולדת 30 של המיני שלי בקרוב!

 

http://minispares.com/product/Classic/Engine/Stabilisers_mounts/Stabilisers/21A2569.aspx?100201&ReturnUrl=/shop/classic/Engine/Stabilisers,%20mounts.aspx|Back%20to%20shop

 

זה לא מה שאתה מחפש?

אם כן לדעתי עדיף להזמין ולהתקין חדש.

Sha is a sound within a word...

×
×
  • תוכן חדש...