Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר לדעת מה זה מנחת?

 

 

 

ואם אפשר לענות על השאלות בראש הט'רד תודה.

מישהו ?

 

שמע, אף אחד לא עונה לך כי אם תריץ חיפוש עם המילה מנחת אתה תמצא יותר מ20 תר'דים על זה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מחפש תשובה גם לשאלות בראש האשכול

 

תודה.

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

לפנל המקורי של מאזדה 3 אין יציאות RCA .

אני חיברתי דרך "כניסות גבוהות" למגבר, עם סאב, וקומפוננטים 6.5 במקום ה 5\7 המקוריים,

ונשמע טוב מאד.

זוהי דרך טובה, למי שלא רוצה להתעסק עם הפנל המקורי של האוטו.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי יש לך ניסיון עם מנחתים למיניהם ?

האם אפשרי להנות ממערכת נורמלית שמשתמשת בפאנל כזה, עם מנחת טוב ?

או שזה סרט ועדיף לשכוח מהשימוש בתצורה כזאת ?

(אני צריך לקחת בחשבון שהלאפטופ לא יהיה זמין כל הזמן ברכב).

 

-דרך אגב, הניסיון היחיד שלי עם מנחתים, הוא אחד זול שחובר לרמקולים קידמיים מעפנים, עשיתי ניסוי.

חיברתי צד אחד של רמקולים "נורמליים" למנחת, ואת השני, ליציאת של הפאנל.

(מדובר בפאנל בעל יציאת פריאמפ יחידה, ושימשו במנחת כדי ליצור FADE.)

 

בכל אופן, השינוי בסאונד היה דראסטי, אך שוב, מדובר בסתם מנחת...

השאלה אם מנחתים רציניים, באמת יכולים לעשות עבודה כמו שצריך, או שאת זה אני בחיים לא יקבל בגלל העובדה שההגברה עצמה מעוותת ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קומפוננט של 6.5" נכנס לדלת שמתאימה ל 5x7/6x8 ?

 

זה אפשרי?

Mazda3 1.6 Hatchback

HU- Mazda3 Original HU

Amp- Mac Audio Red Attack 4800

Comp.Front - Morel Dotech 6 MK2 "6.5

Comp.Rear - Magnat BP-2160 "6.5

פורסם

איזו סיבה ש 6.5X6.5 לא יכנס?

במקרה הכי גרוע, אתה תצטרך הגבהה מינימלית.

ובמקרה של המאזדה 3,נאמר לי שזה נעשה ללא הגבהות מיוחדות, למרות שייתכן חיכוך קטן עם פלסטיקה, שאפשרי להתגבר עליו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם אני מעוניין בחיבור מגברים\קרוס אובר. ?

(למרות שאיני אודיופיל, אני מעוניין שרמת המקור שלי תהייה אופטימלית.)

 

אם למישהו יש ניסיון עם מנחתים רציניים, (גם בעלות גבוהה יחסית) עם תמורה בהתאם! (מקסימלית.)

אשמח לשמוע עליהם,, ואם אפשרי לשמוע מערכת שמורכבת מהם..... הכי טוב!

 

תודה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אם אני מעוניין בחיבור מגברים\קרוס אובר. ?

(למרות שאיני אודיופיל, אני מעוניין שרמת המקור שלי תהייה אופטימלית.)

 

אם למישהו יש ניסיון עם מנחתים רציניים, (גם בעלות גבוהה יחסית) עם תמורה בהתאם! (מקסימלית.)

אשמח לשמוע עליהם,, ואם אפשרי לשמוע מערכת שמורכבת מהם..... הכי טוב!

 

תודה..

יש לך עדיין קרוס במגבר וגם GAIN. כמה שפחות רכיבים לחבר , לדעתי טוב יותר.

תוכל לפדר עם זה כמה שאתה רוצה...

ובכלל, לא מאמין במנחתים הללו.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אחי, אני חושב שלא הבנת .....

אין למערכת שבאה עם המאזדה3 RCA JACKS, PREAMP, וגם למגברים שלי מן הסתם אין כניסות גבוהות.

משמע אני אהייה חייב מנחת, ועד כמה הניסיון שלך רע איתם?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אחי, לא נראה לי שאין למגבר שלך כניסות גבוהות.

 

שלח לי את הדגם, ואריץ עליו חיפוש כדי שאוכל לראות במה המדובר.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

חח, לא רק למגבר אחד אין.

לשלושת המגברים אין, וגם לא לקרוס האקטיבי.

 

יציאות גבוהות זה לא דבר כל כך נפוץ כפי שאתה מתאר, עד היום נתקלתי נראה לי באחד עם יציאות גבוהות, או אולי אפילו שניים, לא יותר מזה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה זה?? מאיפה אתה מביא את המגברים שלך?

 

מאוזבקיסטן? 3 מגברים, ולאף אחד אין כניסה גבוהה??

כמה דקות ואצלם לך אחת.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אני מביא אחד מבית ALPINE דגם V12

את השני אני מביא מבית MAGNAT , סדרת TRAXX

את השלישי אני מביא גם כן מבית MAGNAT' סדרת PHANTOM.

ואת הקרוס אני מביא מבית SHERWOOD. (לא רע יחסית לזמנו)

 

בכל אופן, אני מכיר משהו כמו , ממ ,,ממממ , 15 מגברים ?

אולי לאחד מהם יש כניסות גבוהות, ורובם מבתים "טובים" ומעלה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני מביא אחד מבית ALPINE דגם V12

את השני אני מביא מבית MAGNAT , סדרת TRAXX

את השלישי אני מביא גם כן מבית MAGNAT' סדרת PHANTOM.

ואת הקרוס אני מביא מבית SHERWOOD. (לא רע יחסית לזמנו)

 

בכל אופן, אני מכיר משהו כמו , ממ ,,ממממ , 15 מגברים ?

אולי לאחד מהם יש כניסות גבוהות, ורובם מבתים "טובים" ומעלה..

אחי, קח מגבר 4 בלירה (בשוק הכרמל...) שיש לו כניסות גבוהות.

זהו פלטינום אודיו USC380 1200 וואט (חחחחחח) הפלאג הלבן הוא כניסה גבוהה, מעליו רשום

HI-INPUT . (מצטער על איכות התמונה...) קשה לי להאמין שאין לך כזה באף אחד מהמגברים...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.


×
×
  • תוכן חדש...