Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי מודעות בכל לוח/אתר אפשרי ואפילו בפשפשוק בפייסבוק. עברו מעל חודשיים וחצי וכל מה שהיה למכירה זה סה״כ 2 מגאן. מדובר על מגאן 2 ידנית האצ׳בק. אחת בדקתי נמצאו ליקויים , בעל הרכב לא יכול להגיע למוסך מתמחה אז כרגע מניח לו. הייתה עוד אחת אומנם התפשרתי על צבע (ירוק) , אבל משיחה עם בעלת הרכב נשמע כאילו הם פרסמו בשביל לגשש. אפילו שמתי פתקים עם הטלפון שלי על מגאן ברחוב. (לא חזרו אלי :( ) האם כדאי לי לשקול דיזל ? הבנזין הוא 115 כ״ס ורובם עם ק״מ של 140-170. הדיזל הוא 80 כ״ס ? ומתחילים מ230,000 ק״מ. בנסועה שלי היא בערך 8000 ק״מ בשנה. יש גם מגאן 2 ידנית 1.4 עם המנוע 16v? כל מי ששמע על מישהו שרוצה למכור אשמח לדעת מזה. כנל לגבי ספייס elx ידני . תודה לכולם.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בכלל מופתע שיש בנזין ידניות :roll:

לא הייתי מתנגד לאחת 8)

בהצלחה בחיפוש, אל תתפשר עד שתמצא אחת שמספקת אותך

כבר חתמתי...

פורסם

כנראה שבזמנו הדגם לא תומחר באופן תחרותי ולכן לא נמכר בכמויות גדולות.

האקזמפלרים המעטים שנמכרו פשוט הלכו לאנשים שיודעים מה יש להם ביד ולא ממהרים למכור.

 

יש דגמים נוספים ולא פופולריים בהם ניתן לראות את התופעה, כמו פיאסטה ידנית מהשנים 03-04.

 

הגיוני.

פורסם

זה לא שהוא לא תומחר באופן תחרותי.

 

פשוט גם היום, לאחר חזרה של הגיר הידני לתחום המיני והסופר מיני, בתחום המשפחתיות עדיין (להערכתי) מעל 95% מהמכירות הן של הדגמים האוטומטים. יש גירסאות ידניות זולות בהרבה אבל לא רצים לקנות אותן.

 

נמכרו מעט מאוד מגאן 2 בנזין עם גיר ידני ולדעתי רוב אלו שנמכרו (אם לא כולן) היו ממודלים מוקדמים 2004-2006. מגאן ידנית בנזין מודל 2008-2009 לא ראיתי אף פעם.

 

 

פורסם
הייתה לי כזו , רכב מפנק חסכוני אומנם חלש בביצועים ,

תמורה מעולה למחירון שלו .

 

מה הכוונה חלש בביצועים? יכול להיות שאתה מדבר על הדיזל? סה״כ זה רכב משפחתי עם 115 כ״ס . לא רכב ספורט שעושה 0-100 ב5.5 שניות . ובוקי אתה צודק בינתיים כל המגאן הידניות למכירה שראיתי היו 2004-2005.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

פשוט גם היום, לאחר חזרה של הגיר הידני לתחום המיני והסופר מיני, בתחום המשפחתיות עדיין (להערכתי) מעל 95% מהמכירות הן של הדגמים האוטומטים. יש גירסאות ידניות זולות בהרבה אבל לא רצים לקנות אותן.

 

זה נכון, אבל עדיין אפשר למצוא למשל טולדו או ג'טה ידניות מתחילת שנות ה-2000, כמו גם יפניות מסויימות.

 

המגאן והפוקוס הידניות לעומת זאת נדירות כמו חדי-קרן.

פורסם

 

המגאן והפוקוס הידניות לעומת זאת נדירות כמו חדי-קרן.

 

פוקוס דור 2 שהיא מקבילה למגאן 2 מבחינת המודלים הרלוונטיים רשמית לא שווקה בארץ עם גיר ידני ואין אף רכב כזה כאן, אלא אם הגיע ביבוא אישי.

 

בפוקוס דור 1 כן נמכרו ידניות, להערכתי לא יותר מכמה עשרות בסה"כ.

 

 

פורסם

התכוונתי לדור הראשון של הפוקוס. לא יודע איך דגמי הבנזין 1.6 שרדו את השנים, אבל בכבישי אירופה עדיין רואים הרבה דיזלים ובנזין 1.8 ידניים במצב מצויין.

 

המגאן המדוברת היא למעשה שילוב נדיר של שתי נישות לא פופולריות בארץ באותה תקופה - האצ'בק וגיר ידני. למיטב זכרוני, לאחר מתיחת הפנים קרסו בכלל הפסיקו לייבא את ההאצ'בק, וגם בדור השלישי לקח לה כמה שנים להגיע אחרי הפלואנס (בגרסה מפגרת כלשהי). אין פלא אם כך שמעטות נמכרו אז ומעטות אף יותר עומדות למכירה כיום.

פורסם

יש דיזל האצ'בק ידנית 2004 עם 203 בלוח, ככה שאפשרי למצוא עם ק"מ נמוך(יחסית).

 

אני גם רציתי האצ'בק, אבל נתקלתי בסדאן מפתה ולקחתי אותה, ידנית דיזל כמובן.

פורסם

יש לי עיצה שתוכל לעזור.

 

בחיפוש ביד 2 רכב הזן יצרן רנו , דגם - במקום מגאן II הזן כל אחת מהאפשרויות הבאות :מגאן I , מגאן החדשה , כמובן בשנים הרצויות 2004-2008 , וגיר ידני.

 

תתפלא כמה כלי רכב יצוצו. מסתבר שיש בעלי רכב לא מעטים שמטעמי בורות/שגגה מפרסמים את המגאן II שלהם בקטגורייה הלא נכונה של הדגם.

 

לדוגמא :

 

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1793&FromYear=2004&UntilYear=2008&Auto=-1&fromPrice=&untilPrice=&Info=

פורסם

מה לגבי מגאן דור ראשון, יש ידניות. שמורות בשפע.

יש לי אחת מ 2007, חמסה חמסה הכל טוב עד כה.

מבחינת מה שהרכב נותן הן די זהות: נוחות, בטיחות, ח"ח וכו...

צור קשר אפ החלטת שאתה מתפשר על המודל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
מה לגבי מגאן דור ראשון, יש ידניות. שמורות בשפע.

יש לי אחת מ 2007, חמסה חמסה הכל טוב עד כה.

מבחינת מה שהרכב נותן הן די זהות: נוחות, בטיחות, ח"ח וכו...

צור קשר אפ החלטת שאתה מתפשר על המודל.

 

2007? דור ראשון ? דור ראשון הוא עד 2002 לא ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
יש דיזל האצ'בק ידנית 2004 עם 203 בלוח, ככה שאפשרי למצוא עם ק"מ נמוך(יחסית).

 

אני גם רציתי האצ'בק, אבל נתקלתי בסדאן מפתה ולקחתי אותה, ידנית דיזל כמובן.

הנסועה שלי היא 8000 ק"מ בשנה בערך .לא נראה לי שיתאים לי דיזל.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...