Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב חברים יש ברשותי WRX 2001 ויש לי בעיה מוזרה הרכב צורך שמן בצורה לא ברורה משהו כמו 800 מ"ל ל 1000 ק"מ אציין שאני ממש לא מה מיתגרזנים ואני נוסע רגוע מאד.

ברכב מותקן טורוב מדגם VF 35 {המקורי של ה STI] ומזרקים של STI וגם קיט פרודרייב מלא.

הצריכת שמן הציקה לי תקופה ואני רצתי להזמין קיט שיפוץ לטורבו.

היום הקיט הגיע ואני פירקתי את הטורבו במטרה לשפצו אבל המימצאים הם כאלה.

ויש לציין שבמהלך נסיעה ממושכת הרכב לא מעשן רק לאחר עצירה \נסיעה איטית \פקקים וכו'

להלן:

1) הטורבו ללא חופש קדימה אחורה אפילו לא חופש קטן ביותר.

2)יש סימני שמן אך ורק בצד היניקה דהיינו בצד שהולך לכיוון האינטרקולר.

3)באינטר קולר ראיתי מעט שמן.

4)האוטו מוציא עשן לבן רק לאחר נסיעה רגועה ממושכת או עמידה מה שגרם לי לחשוב על גומיות שסתומים אבל החשד ירד בעקבות מנוע חדש שהותקן לפני כ 7000 ק"מ.

החשד העיקרי הוא שהשמן מגיע לקולר דרך הנשמים אבל מה הסיבה לכך?!אולי נשם מנוע סתום??

עלה גם חשד לנשם סתום כי אני רואה גם צינורות וואקום שונים עם מעט שמן.

התרחיש שרץ בראשי הוא: שאני "אוגר שמן" בתוך ה קולר ובלחיצה בריאה זורק הכל לתא הבערה.

צבע השמן הוא לבן ואין כל מחסור במים.

אשמ לייעוץ וקיט שיפוץ הטורבו בינתיים יושב בארון.

תודה מראש לעונים ואשמח לשמוע דעתכם בעניין כי אני כבר אובד עצות.

חשוב לי לציין שאת ה עבודה אני עושה לבד ככה שאם יש ש אלות מיוחדות על אופי הפירוק או מה ראיתי ודברים כאלה ואחרים שיכולים להוביל לפתרון הבעיה אשמח מאד לענות.

תודה מראש אסף

פורסם

זה קצת בעייתי לבדוק קומפרסיה באימפרזה.יש צורך לפרק שני תושבות מנוע כדי להגיע לפלאגים.אני אתפוס יום ואבדוק.ואם למישהו יש עוד עצה כיצד לבדוק טורבו תקול אשמך לשמוע.

פורסם

בדיקות שאפשר לעשות לטורבו:

1.ויזואלית שאין סדקים באינדוקטור ובאקסדוקטור.

2.לבדוק חופש בציר(קדימה אחורה,למעלה ולמטה ולסובב עם היד) ומצב המדחס והטורבינה.

3.לחבר מד לחץ לסעפת היניקה על מנת לבדוק את הגידוש בסלד שונה.

4. לפרק את צד היניקה ולהקשיב לרעשים בתנאי סלד שונים.

השתמש בהוראות היצרן להשוואה.

 

בקשר לצריכת השמן : יתכן 2 סוגים של צריכה

חיצונית - נזילה

פנימית - "אכילת שמן" עד ידי המנוע

טיפת שמן באינטרקולר לא מסמל על טורבו גמור עד רמה מסוימת

קודם כל בדוק בוודאות שאין כל נזילות חיצוניות מהמנוע.

בדוק את טמפ העבודה של המנוע,בעזרת מכשיר לייזר יעודי. בדוק בדקדוק את מערכת הקירור.

ואת צמיגות השמן ואיכותו (היתכן שהשמן דליל מידי לכן "נצרך" על ידי המנוע)

נקה את מערכת איוורור בית הארכובה ( נשמים למינהם)

חבר מחשב התומך ברכב ובדוק תקלות ו LIVE DATA והשווה את הפרמטרים.

פורסם

אם אתה רואה סימני שמן סביב ציר המניפה אז הבעיה בטורבו.

 

מהנשם אני לא רואה סיבה שהשמן יגיע למצנן (אינטרקולר).

 

אחרי שיפוץ הטורבו, תפרק את האינטרקולר, שפוך לתוכו בנזין, תשקשק ותשפוך, עד שיהיה נקי משמן ותיתן לו זמן מה להתייבש, או עם לחץ אוויר לייבש.

 

אתה יכול גם לנתק את צינור הגדישה שמתחבר למצערת, להחזיק סל"ד בנינוני-גבוה (4500סל"ד) למספר שניות, תוך כדי שצינור הגדישה מוסט לעבר דף לבן/סמרטוט ולבדוק עם עפות טיפות זעירות של שמן.

פורסם

מצויין חברים תודה על העזרה אני אבדוק את העניין.

דבר נוסף הוא שמישהו אמר לי שטורבו גמור זורק שמן לכיון אגזוז. ואצלי זה נראה אחרת.לכיוון יניקה.מה אומרים?

×
×
  • תוכן חדש...