Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקור למאזדה CX5 מבציר 13' - 10,000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיקור מצויין, אינפורמטיבי, כן ("כנה") ולא מוטה. מאוזן.

תודה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סקירה יפה.

 

איזה מנוע, 2.0 או 2.5 ?

 

מסכים איתך לגבי מראות הצד שלא נסגרות אוטומטית וגם לגבי המושב נוסע שלא מתכוונן לגובה.

 

אגב, ב CX-5 מאוד היה חסר לי חיישן לחץ אוויר בצמיגים, אפילו בגירסה הכי מאובזרת שעולה 220K אין את זה.

 

מנוע 2 ליטר.

לגבי החיישן לחץ אוויר.. ישנו מתג איפוס. אני משער שאם ישנו המתג, אזי ישנם חיישנים.

פורסם

יש לי שאלה גם לאחי יש את אוטו רכב רק 2012 ועשה 15 אלף קילומטר השאלה שלי היא כמה מופיע לך שהרכב עושה בממוצע?

לאחי דרך אגב מופע 11.4 משום מה וראיתי שכתבת 8.7 תודה...

פורסם

אחד הג'יפונים היפים ביותר שקיימים לדעתי האישית.

כשיצא היו לילות שהייתי מפנטז עליו.

אחלה סקירה שלך, ונראה בגלל הרבה תלונות שאני שומע, שמאזדה בגלל לחץ מיהרו מידי לצאת עם גי'פון לשוק.

אין צורך בחתימה....

פורסם

לא אוהב את ההגה הזוועתי הזה ולוח השעונים

מאוד מאוד לא נוח לנהיגה(עוד מניסיון בנהיגה על מאזדה 3)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

באמת אפקט שופוני מהמוצלחים, בוודאי לעומת הייטי.

אני בעקרון משתדל לא לרכוש מיבואן שמקדש את הליסינג על חשבון הפרטי.

 

תודה על הסיקור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

סקירה טובה, אהבתי לקרוא.

 

לדעתי מנהיגה בה ובמתחרות היא המכונית הכי טובה בקטגוריה. הגיר קצת מציק למי שאוהב לנהוג מהר, גם אני שמתי לב שהוא שש להעלות הילוכים כמה שיותר מהר. זה אמנם עוזר רבות לצריכת הדלק ויחסית לקטגוריה ולמתחרות היא אכן נחשבת לחסכונית יחסית, אבל זה מסרס הרבה מהמנוע הדי חזק בהתנהלות יומיומית. נהגים רגועים שמאיצים בעדינות ייהנו מהגיר הזה. במאזדה 6 החדשה כיול הגיר טוב בהרבה וזה מבלי לפגוע בצריכת הדלק. לדעתי גם ב-CX-5 מאזדה צריכים לכייל אותו באופן זהה.

 

אגב אני מצאתי את ה-CX-5 מעט יותר מהנה מהיטי בזכות הגה עדיף בעל תחושה טובה וחדות מתבקשת. אבל לא ממש יצא לי לקחת את שתיהן לקצה, אבל בהחלט הופתעתי לטובה מהמאזדה למרות מרכז כובד גבוה.

בכל מקרה אני דווקא מהאנשים שלא מתים על הקטגוריה הזו, ואם כבר אני הייתי הולך על המאזדה 6 החדשה. אבל כל אחד ומה שהוא מעדיף.

 

תתחדש ותהנה מהרכב, ללא ספק ג'יפון טוב.

 

לא אוהב את ההגה הזוועתי הזה ולוח השעונים

מאוד מאוד לא נוח לנהיגה(עוד מניסיון בנהיגה על מאזדה 3)

 

ממך ציפיתי לתגובה כזו. סתם זורק דברים לאוויר ללא כל בסיס... האוטו הזה זכה להרבה ביקורות חיוביות מסביב לכל העולם.

מה שעוד יותר מעציב זה לראות שאתה מחליט שהרכב לא נוח לנהיגה בגלל שהתנסית במאזדה 3 (הנוכחית והעומדת להחלפה בקרוב). מה הקשר בין הדגמים?! טוב שאתה לא אמרת שהמאזדה 6 החדשה לא נוחה בגלל שפעם נהגת על מאזדה 323 סדאן 1995 :roll: .

פורסם

סקירה יפה, כתובה בשפה צינית ונכונה. תהנה מהרכב.

 

בתור בעלים של מזדה cx5 אני מסכים באופן כללי עם הדברים שכתבת.

 

אציין כי לפני שרכשתי את המאזדה עשיתי נסיעת מבחן על הסקודה יטי ואף הזמנתי אחת בדגם המפואר תוך תשלום מקדמה, רק שבמחשבה נוספת ביטלתי את הרכישה בעיקר עקב מגבלת מרווח פנימי ותא מטען גבוליים לשימוש משפחתי.

 

כמובן ששמתי לב לתחושת הזריזות העדיפה של הסקודה על המאזדה, למרות עדיפות הביצועים התיאורטית של המאזדה,אבל קריטריון זה היה בעדיפות נמוכה יותר.

 

לגבי הבעייתיות בנושא הביצועים ויחידת ההנעה, כבר כתבתי בעבר, אבל במשך הזמן מאחר ולא היה לי רכב אחר לנהיגה להשוואה, כבר התחלתי להרגיש שהכל בסדר.

 

ואולם לאחרונה נהגתי מספר פעמים ביונדאי i30 שנת 2010 מנוע 1.6 אוטמטית עם גיר 4 הילוכים והבעייתיות הנ״ל במאזדה שוב מייד הורגשה.

 

יחידת ההנעה הנ״ל של היונדאי כל כך הרבה יותר ישירה, חדה ונכונה, חסרת תחכום בצורה הטובה של הדבר. בזינוק לוחצים על דוושת התאוצה והזינוק חזק מאד ומיידי ללא כל השהייה. התחושה בזינוק שהיונדאי ״הפשוטה״ הזאת מהירה יותר מהמאזדה. בנוסף הגיר תמיד נמצא בהילוך הנכון ולא הילוך גבוה מדי.

 

לעומת המאזדה זה פשוט תענוג. במאזדה בכדי לנסוע בצורה מיטבית יש צורך ללמוד את יחידת ההנעה. למשל בכדי לזנק מהמקום שלא בקצב של צב, צריך מחשבה ותכנון, לא ניתן ללחוץ חזק על הדוושה אחרת הזינוק לא לינארי, יש ללחוץ תחילה בעדינות ורק אחר כך ניתן ללחוץ חזק ואז בסופו של דבר ניתן לקבל זינוק שיכול להיות גם מאד מהיר. בנוסף הגיר מתנייד יותר מדי ונמצא ביותר מדי מצבים בהילוך גבוה מדי או שבנסיעה מהירה מוריד בחלק מהמצבים הילוכים בצורה אגריסיבית מדי. ניתן להתגבר על כך בשימוש ידני, אבל למה?

 

בסה״כ ניתן לקבל ביצועים טובים, אבל צריך ״להתאמץ״ בשביל כך. הייתי אומר שיחידת ההנעה מעניקה יותר כוח מזריזות, ואין למשל אף פעם את תחושת חוסר הכוח שיש במנועי 1.6 לעתים.

 

דרך אגב עכשיו אני נמצא בטיול בניו יורק ושכרתי למשך 4 ימים פולקסוואגן טוראג, מנוע 3 ליטר עם גיר 8 ההילוכים החדש של הקונצרן, כך שהיה לי גם מענין לראות את ההבדל בין המאזדה לעומת רכב מקטגוריה גבוהה יותר.

 

באופן כללי אני יכול לציין בקצרה שהטוארג טוב יותר מהמאזדה בכל פרמטר כמעט, הוא יותר מרווח, תא המטען יותר גדול, יותר איכותי ומאובזר ויש מחשבה על הדברים הקטנים שבדרך כלל חוסכים עליהם, יש למשל תאורה על כל כפתור אפשרי. יש כוח זמין בכל מצב ואין תחושת ההילוך הלא מתאם שיש במאזדה וצליל מנוע ה- v6 משכר.

 

אציין שלעומת ישראל בה מאזדה מככבת, בניו יורק ובמדינת ניו יורק בחלקים בהם אני נסעתי לא רואים דגמי מאזדה מלבד קצת מאזדה cx7 ו- cx9 (אולם מאזדה נמצאת ״בחברה טובה״, גם יונדאי מלבד הסונטה, קיה וסובארו בכלל לא רואים) מאזדה cx5, אחת משלושה שראיתי, עם גיר ידני דרך אגב, נראתה כמו רכב מיני לעומת הג׳יפונים פול סייז שיש שם. הונדה crv דווקא נמכרת בכמויות יותר משמעותיות. ובכלל הרכבים שם כמעט ברוב המוחלט הם רכבי מנהלים, מיניואנים או ג׳יפים. קטגוריות נמוכות יותר בגודל לא קיימות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

להשוות בין המזדה לטוארג ועוד בגרסת 3 ליטר עושה עוול לטוארג.אם כבר ההשואה היא מול הטיגואן,שגם לטעמי היה לוקח בגדול.

בכל מקרה לפותח שרשור,תודה על הסקירה ותהנה מהרכב

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

כתבת -

"רעשי חוץ - אני לא יודע האם מדובר ברעשים כתוצאה מהרכבת מגיני הרוח ברכב, אך במהירות של כ100 קמ"ש, ישנם רחשים מצד חלונות הצד (לא חדירת אוויר, אלא התנגשות אוויר)."

 

שתדע שיצרניות הרכב משקיעות המון כסף ולימוד בלייצר את הרכב כמה שיותר אווירודינמי כך שיחתוך את האוויר בנסיעה בצורה

אופטימילית, זה שבחרת להוסיף מגיני רוח - רק גרע מכך וחבל כי יכול אף להזיק גם לצריכת הדלק ולא רק ברעש.

 

לגבי התקנות שבחרת לשים - באופן אישי בכלל לא הייתי שם מצלמה קדמית, מקסימום חיישני רברס וגם אלה רק אם היו

מתקינים של קוברה ולא איזה חיישנים סיניים.

התקנות מקומיות = פתח לצרות אח"כ.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

מצטרף לאלה שכתבו על היחס הדוחה של אנשי המכירות של פורד / מזדה.יבואן שמוכר 90% לליסינג והשכרה ומתנהג כאילו הלקוח הפרטי לא מעניין אותו.

פורסם

 

לגבי התקנות שבחרת לשים - באופן אישי בכלל לא הייתי שם מצלמה קדמית, מקסימום חיישני רברס וגם אלה רק אם היו

מתקינים של קוברה ולא איזה חיישנים סיניים.

התקנות מקומיות = פתח לצרות אח"כ.

 

לפי מה שאני במאזדה ופורד פרטיות מהיבואן שמים רק חיישנים של קוברה. אומנם במחיר מופקע אבל קוברה. ככה זה לפחות בשתי המאזדות שייש לי במשפחה. תקן אותי אם אני טועה.

פורסם

לגבי היחס של הסוכנים.. אני חושב שזה נובע מדבר אחד מאוד ברור..

הסוכנים מקבלים שכר ללא התחשבות כלשהי במכירות. מה שגורם להם להיות זהים בדיוק למוכרת בסופר.

בסוף, אני בטוח שהיבואן לא מחנך ליחס מכפיש מצד עובדיו.

 

לגבי החיישנים, אתה צודק בהחלט.. מדובר בחיישנים של קוברה.

 

אגב, יש בפורום נציג כלשהו מטעם מאזדה-פורד?


×
×
  • תוכן חדש...