Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקור למאזדה CX5 מבציר 13' - 10,000 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, ג'יפ חתיך.

מאזדה אלופה בעיצובים.

הבנתי שה2.5 "מפצה" על החולשה של ה2.0.

 

אגב, מגני רוח יש להם יתרונות, אבל גם חסרונות ואחד מהם זה רעשי רוח, אבל בעיקר כשפותחים את החלון בכביש שהוא לא ממש עירוני+.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

2 דברים:

1. נתון צריכת הדלק מתקופת הקיץ. ז"א מזגן שעובד כל רגע מרגע הפעלת הרכב.

2. נסעתי לאילת עם המאזדה כאשר תדלקתי פול לפני היציאה ותדלקי פול לפני החזרה. צריכת הדלק שם הייתה 13.7 ק"מ לליטר (100 קמ"ש - בקרת שיוט). נתון שאפילו לא מתקרב להצהרת היצרן... :\ מחשב הדרך זייף קטסטרופלית במקרה הזה - הציג נתון של 6 ל' ל100 ק"מ שהם 16.6 ק"מ לליטר. בדרך כלל המחשב דיי בכיוון. במקרה הזה.. לא.

נראה לי הנתון הזה משקף היטב את צריכה הדלק בנסיעה בין עירונית.

 

עוד אגב, אני נוהג לנסוע במהירות של 100 קמ"ש כמעט תמיד (כמעט - למעט זמנים בהם שפיותי ומשפחתי אינם איתי :-D).

 

עוד דבר, מטבעי, אני אוהב להיות מחובר לרכב.. הורדת את שעון הטמפ' ושמתם 2 נורות - כחולה למנוע קר ואדומה ל... לא עלינו.

תתנו לפחות אפשרות במחשב הדרך להציג את טמפ' המנוע!!

פורסם
סקירה טובה, אהבתי לקרוא.

ממך ציפיתי לתגובה כזו. סתם זורק דברים לאוויר ללא כל בסיס... האוטו הזה זכה להרבה ביקורות חיוביות מסביב לכל העולם.

מה שעוד יותר מעציב זה לראות שאתה מחליט שהרכב לא נוח לנהיגה בגלל שהתנסית במאזדה 3 (הנוכחית והעומדת להחלפה בקרוב). מה הקשר בין הדגמים?! טוב שאתה לא אמרת שהמאזדה 6 החדשה לא נוחה בגלל שפעם נהגת על מאזדה 323 סדאן 1995 :roll: .

 

לא נהגתי על 323 ולא על 6

כמו שאמרתי, מההתנסות היומיומית שלי באחת העבודות שלי כשנהגתי על מאזדה 3 2010, מאוד לא אהבתי את התנוחה וההגה שנמצא קרוב מדי לטעמי לנהג, ההגה של הג'יפון בדיוק אותה פירמה כמו ב-3 ובכל המאזדות הקודמות אז אני באמת לא מבין מה הבעיה פה?

כמו כן לוח השעונים נמצא נמוך מדי לטעמי ואני בכלל לא אהבתי. חוץ מזה מושבים קשים, היעדר כוח זמין(דהיינו מומנט) ושאר ירקות

אם כבר אז ההעדפה שלי לאסיאתיות הולכת ליונדאי I30 שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר לעומת המאזדה.

לגבי הג'יפון, נחמד וחביב..

ובהצלחה לבעל הרכב עם הרכב החדש :)

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

תודה על הסקירה.

המלצתי לאבא שלי על הרכב אבל הוא נפסל בגלל דפנות גבוהות מידי במפתן של הדלת

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
לא נהגתי על 323 ולא על 6

כמו שאמרתי, מההתנסות היומיומית שלי באחת העבודות שלי כשנהגתי על מאזדה 3 2010, מאוד לא אהבתי את התנוחה וההגה שנמצא קרוב מדי לטעמי לנהג, ההגה של הג'יפון בדיוק אותה פירמה כמו ב-3 ובכל המאזדות הקודמות אז אני באמת לא מבין מה הבעיה פה?

כמו כן לוח השעונים נמצא נמוך מדי לטעמי ואני בכלל לא אהבתי. חוץ מזה מושבים קשים, היעדר כוח זמין(דהיינו מומנט) ושאר ירקות

אם כבר אז ההעדפה שלי לאסיאתיות הולכת ליונדאי I30 שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר לעומת המאזדה.

לגבי הג'יפון, נחמד וחביב..

ובהצלחה לבעל הרכב עם הרכב החדש :)

 

דבר ראשון, זה אולי נראה כאילו אני מתנגח בך. מצטער, לא זו הכוונה שלי.

עדיין, אתה לא יכול לשפוט רכב לפני שנהגת בו. נקודה. אתה מדבר על המאזדה 3 כי נהגת רק בה, ואז אתה חורץ בעזרת הניסיון שלך איתה דעה על ה-CX-5 שלא דומה לה בדבר (בקשר להגה ה"קרוב מדי" אתה יודע שהוא מתכוונן גם טלסקופית, נכון? אני לדוגמה בכלל נוהג ב-3 שלי עם ההגה כמעט עד הסוף לכיווני). הדוגמה שהבאתי עם ה-323 וה-6 סתם הייתה הגזמה כדי שתבין שכמו שביניהן אין קשר, גם בין ה-3 היוצאת ול-CX-5 אין כמעט קשר. או לחלופין זה כמו שאני אגיד שפעם נהגתי בסקודה ניו פליסיה, לא אהבתי, אז בטוח שאני לא אוהב גם את הסופרב (סתם הגזמה). ככה סתם מבלי לנהוג בסופרב, כי זו אותה פירמה. לא?

פורסם
להשוות בין המזדה לטוארג ועוד בגרסת 3 ליטר עושה עוול לטוארג.אם כבר ההשואה היא מול הטיגואן,שגם לטעמי היה לוקח בגדול.

בכל מקרה לפותח שרשור,תודה על הסקירה ותהנה מהרכב

 

כפי שציינתיי ההשוואה לטוראג היא לצורך התרשמות בלבד, אבל אני יכול לציין כי ההבדלים בין ה- cx5 לטוראג, לדעתי בסך הכל הם לא כאלו גדולים כמו הפרש המחיר האדיר בין הרכבים, בטוראג יש יותר מהכל, אבל הייתי מגדיר את ההבדלים כהבדלים של קטגוריה אחת, למשל כמו הבדל בין רכב משפחתי לרכב מנהלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...