Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם



פרטים:

רכב משפחתי.

ממוצע/חסכוני בדלק.

אמין.

חלקים לא יקרים.

גיר אוטומט.

נפח מנוע 1400-1600.

 

תקציב:

כ-30,000 ש"ח.

 

התעניינתי בקיה ריו 2008 ובהונדה סיוויק 2005 (שניהם עולים בערך 30-35 אלף).

מה אתם חושבים? מה יותר עדיף מביניהם? עדיף משהו אחר?

פורסם

סיוויק מכונית הרבה יותר טובה, אבל תהיה יותר יקרה במוסך.

אתה יכול לחפש גם יונדאי אקסנט (די דומה לריו) או מיצובישי לנסר קלאסיק (יהיה יותר חדש מסיוויק).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
סיוויק מכונית הרבה יותר טובה, אבל תהיה יותר יקרה במוסך.

אתה יכול לחפש גם יונדאי אקסנט (די דומה לריו) או מיצובישי לנסר קלאסיק (יהיה יותר חדש מסיוויק).

 

סיוויק היא מכונית שבקושי רואה מוסך, לא?

יונדאי אקסנט ומיצובישי לאנסר לא טוחנות דלק? וגם לאנסר חלקים יקרים, לא?

פורסם



פרטים:

רכב משפחתי.

ממוצע/חסכוני בדלק.

אמין.

חלקים לא יקרים.

גיר אוטומט.

נפח מנוע 1400-1600.

 

תקציב:

כ-30,000 ש"ח.

 

התעניינתי בקיה ריו 2008 ובהונדה סיוויק 2005 (שניהם עולים בערך 30-35 אלף).

מה אתם חושבים? מה יותר עדיף מביניהם? עדיף משהו אחר?

 

ריו זה לא משפחתי.



תגדיר מה הצרכים,כמה תסע בשנה

כמה אתה קונה בסופר בשבוע

אם אתה צריך מקום לעגלה

ואז תקבל תשובות

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

ריו זה לא משפחתי.



תגדיר מה הצרכים,כמה תסע בשנה

כמה אתה קונה בסופר בשבוע

אם אתה צריך מקום לעגלה

ואז תקבל תשובות

 

רכב לנסיעות יומיומיות בעיר די קטנה.

שיהיה מרווח בפנים ליושבים מאחור ומלפנים.

שיהיה מקום מספיק גדול בבגאז' (לקניות וכו').

לא צריך מקום לעגלה.

אני מדבר על רכב 5 מקומות, רגיל, ולא 7 מקומות.

חשוב שיהיה רכב יפה, פנימית וחיצונית.

שיהיה חסכוני או ממוצע בדלק, ולא שותה דלק.

 

סיוויק עונה על הצרכים הללו, לא?

 

צריך עוד מידע?

פורסם

אכן, סיוויק עונה לכל מה שרשמת.

תחפש בסבלנות אחת שמורה, שלא קרעו לה את הצורה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם חשוב מקום ל5 אנשים אז הסיוויק עדיפה.

בריו 2008 לא יושבים 3 מאחורה אלא אם הם ילדים

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
אם חשוב מקום ל5 אנשים אז הסיוויק עדיפה.

בריו 2008 לא יושבים 3 מאחורה אלא אם הם ילדים

יש רכב אחר שאתם ממליצים עליו? או שהסיוויק הכי מומלץ לדרישות שכתבתי?

פורסם

כשאתה מדבר על רכב 5 מקומות, אתה מדבר על רכב שנוסעים בו 5 אנשים באופן קבוע?

 

אם כן אז תוריד את הריו מהפרק. אם לא, היא חוזרת למשחק.

 

אני חושב שהריו מציעה תמורה מעולה למחיר, הרכב נראה טוב (לדעתי), אמין מאוד, איכות ההרכבה מעולה (אפס קרקושים גם אחרי 5 שנים על הכביש) והמזגן פשוט מקפיא. יש לה תא מטען ענק.

 

סה"כ הייתי מעדיף אותה על הסיביק, אפילו שהסיביק יותר טובה ממנה, בעיקר בגלל עניין השנתון. 3 שנים על הכביש זה משמעותי, יש נקודה שאחריה אנשים כבר לא רוצים לנגוע יותר ברכב.

 

תחשוב על זה ככה - אתה הולך לנסוע ברכב 3 שנים (נניח). בעוד 3 שנים הריו תהייה בת 8, וההונדה בת 11.

 

סביר להניח שהצבע שלה יהיה דהוי יותר, יהיו יותר תקלות פוטנציאליות שנובעות מזמן ובכלל, פחות אנשים שיהיו מעוניינים בה בגלל דברים אלה בדיוק. גם אם המחיר שלהן יישאר זהה, יהיה יותר קל למכור את הריו בלי להוריד הרבה מהמחירון.

פורסם
כשאתה מדבר על רכב 5 מקומות, אתה מדבר על רכב שנוסעים בו 5 אנשים באופן קבוע?

 

אם כן אז תוריד את הריו מהפרק. אם לא, היא חוזרת למשחק.

 

אני חושב שהריו מציעה תמורה מעולה למחיר, הרכב נראה טוב (לדעתי), אמין מאוד, איכות ההרכבה מעולה (אפס קרקושים גם אחרי 5 שנים על הכביש) והמזגן פשוט מקפיא. יש לה תא מטען ענק.על איזה רכב אתה מדבר?

סה"כ הייתי מעדיף אותה על הסיביק, אפילו שהסיביק יותר טובה ממנה, בעיקר בגלל עניין השנתון. 3 שנים על הכביש זה משמעותי, יש נקודה שאחריה אנשים כבר לא רוצים לנגוע יותר ברכב.

 

תחשוב על זה ככה - אתה הולך לנסוע ברכב 3 שנים (נניח). בעוד 3 שנים הריו תהייה בת 8, וההונדה בת 11.וההונדה עדיין תהיה יותר איכותית

 

סביר להניח שהצבע שלה יהיה דהוי יותר, יהיו יותר תקלות פוטנציאליות שנובעות מזמן ובכלל, פחות אנשים שיהיו מעוניינים בה בגלל דברים אלה בדיוק. גם אם המחיר שלהן יישאר זהה, יהיה יותר קל למכור את הריו בלי להוריד הרבה מהמחירון.אפילו שהמגרשים עמוסים בריו ? והמחירון של ההונדות גבוה בצורה עיקבית?

 

תבדוק את עצמך טוב

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

המחירון של הונדה מנותק מהמציאות ומוגזם. אנשים חיים בסרט שהם קונים מינימום איזה רכב אספנות שקשה להשיג, כולה הונדה.

הריו מכונית סופר אמינה, בצבא הן גומעות מרחקים עצומים ונוסעות כמו גדולות. מאות אלפי ק"מ ללא תקלות מיוחדות, רק טיפולים ותיקונים קטנים. אחריי הכול צבא יכול להראות בצורה מצוינת איך רכב מתפקד מבחינת אמינות כשלא נוהגים עליו בכפפות של משי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה שהמגרשים עמוסים בריו רק משחק לטובתו כקונה רכב.

 

אף מגרש לא יהיה עמוס בריו כשהוא ימכור עוד 3-4-5 שנים, וגם ככה זה יהיה רכב של 10K. זו קטגוריה לוהטת, שם מתקשרים אנשים וסוגרים על מזומן במקום.

 

מה עדיף לקנות ב-10K - קיה בת 10 או הונדה בת 13? רוב האנשים הולכים על שנתון צעיר יותר תמורת הכסף שלהם.

 

וכן, קיה ריו יש לה תא מטען בנפח גבוה ומספיק לצרכי 99% מהאנשים במדינה. כל ההבדל בתא המטען הוא 60 ליטר לטובת הסיביק.

פורסם
זה שהמגרשים עמוסים בריו רק משחק לטובתו כקונה רכב.

 

אף מגרש לא יהיה עמוס בריו כשהוא ימכור עוד 3-4-5 שנים, וגם ככה זה יהיה רכב של 10K. זו קטגוריה לוהטת, שם מתקשרים אנשים וסוגרים על מזומן במקום.

 

מה עדיף לקנות ב-10K - קיה בת 10 או הונדה בת 13? - הונדה בת 13.

 

לא שאני מעריץ של הונדה אבל בין 2 האופציות האלו לאורך זמן הנראה לי שההונדה עמידה יותר

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...