Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

עבודה יפה הם עושים, אבל הם מיני משטרה! הם רודפים/עוקבים ומשאירים למשטרה את המעצר. הם אמורים בסה"כ לעקב אלקטרונית ולמסור מידע למשטרה. לא ככה? כאן אנחנו שומעים הוראות למשטרה/צה"ל/מג"ב להגיע או לא להגיע, לסגור או לא, שימוש באמצעים או לא. הלו?! מה נסגר איתם?

 

במרדף שכזה, במקרה יתתרחש תאונה הם לא מבוטחים. הם לא מבינים את זה?

 

הם לועסים טוב טוב ומעבירים למשטרה לבלוע. יפה. :|

 

זה ברור שטוב שהם עושים את זה, כן? אבל יש דרכים אחרות ויותר בטוחות...

 

מעצר יפה בסופו של דבר.

 

http://www.youtube.com/watch?v=X_RIdHGxzx0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

גם שוטר שיעשה תאונה במרדף יחטוף.

מה הבעיה לתת הוראות למשטרה / צבא?

אתה היחידי עם קשר עין על הרכב אתה מעביר דיווחים למי שצריך כדי שיעשו מה שצריך לעשות לתפוס את הרכב.

חברות האיתור לא אמורות רק לעקוב אלקטרונית, מה קורה אם מפרקים את המכשיר של האיתוראן?

דרך אגב אנחנו גם עושים מעצרים במידה והגנב נתפס, מן הסתם שאני לא יחכה שהמשטרה תגיע אם בכלל כדי לעצור את הגנב.

מה שאתה רואה פה זה חלק קטן מאוד מהעבודה שאנחנו עושים, מן הסתם שעדיף לעשות מעצר נקי בלי מרדף, לא תמיד זה אפשרי וכמעט תמיד שהגנב קולט שאנחנו עליו הוא מתחיל להשתולל, נסיונות דריסה וניגוח רכבים זה דבר שבנורמה.

אז זה ברור שצריך להוריד אותו מהכביש כמה שיותר מהר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, אתה חלק ממערך האוכפים?

 

אני רואה עד עכשיו סרטונים - משהו אדיר. אבל מותר לכם לבצע מעצרים? ומה לגבי מעבר על חוקי תנועה (נסיעה בניגוד/פס לבן וכד')?

 

עבודה יפה כמובן! :-P

 

מה אתם עושים אם צולמתם במהירות מופרזת? או אם עשיתם תאונה? אור אדום?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

ומה אתם עושים במקרה וצולמתם/עברתם אור אדום ונתפסתם/פס לבן/תאונה?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אנחנו עובדים בשת"פ קרוב מאוד עם המשטרה, זה בנושא העבירות תנועה.

בנוגע לתאונות, דבר כזה עוד לא קרה וגם תלוי מה קרה בתאונה.

במידה וגרמת תאונה קשה אז זה ימצו איתך את הדין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מוזר שבתור אוכף הם לא מספיק לך רכב אלא הדרישה היא רכב משלך...

 

והוצאות דלק?

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

גם אני נתקלתי לא מזמן בסדרת הסרטונים הזאת (שפורסמו גם לפני כמה שנים בסרטון שהוקרן בערוץ 2).

בהתחלה לא הבנתי שאלה נציגים של איתוראן, חשבתי שמדובר בפעילות של יחידת אתג"ר, ונתמלאתי גאווה.

 

הפעילות הזאת כולה היתה צריכה להיעשות על ידי הרשויות. העובדה שנעשית ע"י חברה פרטית מצביעה בעיני על אוזלת היד של הרשויות.

עבודה יפה, דרך אגב!

פורסם

אתה צודק לחלוטין, אנחנו עושים את העבודה של המשטרה יש לנו גם הרבה תפיסות של רכבים ללא איתוראן.

אתג"ר היא יחידה חזקה מאוד, אנחנו עובדים בשת"פ צמוד איתם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הביקורת היא לא אליכם, חלילה. אתם חברה מסודרת שנכנסת לנישה שבה המדינה מגלה אוזלת יד. עדיף מאשר איזו כנופייה.

 

הביקורת היא על אוזלת היד שמגלה המדינה, ולא רק בתחום הזה (חינוך, אכיפה במגזרים מסויימים, רווחה, ראייה לטווח רחוק, בריאות-שר"פ).

×
×
  • תוכן חדש...