Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותי היה יותר מפחיד לנסוע ברכב שבשנת 2008 אין לו ABS ויש לו רק כרית אוויר אחת.

 

הרכב הזה גם ככה כבר לא עולה כלום. גם אם תמכור אותו בעוד 3 שנים ב-5 אלף שקל, עדיין ההפסד בירידת ערך לא יהיה נוראי כול כך.

פורסם

הוא יימכר, פשוט מאד בזול. רכב בן 5 שנקנה ב-22K ימכר בעוד שנתיים בלא יותר מ-12-13K. זהו רכב בסיסי, לא נוח, לא חסכוני שהיתרון היחיד שלו הוא אמינות וזמינות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האמת שנראה לי אני יורד מהעסקה..אני מבין שעסקה על הפנים

סתם שאלה, ברכבים אחרים לא מהשכרה, נניח אני קונה עכשיו רכב ב-20K, אחרי שנתיים כמה ייחשב ירידה סבירה במחיר ? אם אני ימכור ב-15K אחרי שנתיים זה נחשב סביר ?

 

אני מבין ששאלה מאוד כללית שמאוד קשה לענות עליה אבל אני מנסה להבין פשוט לאן לחתור

פורסם

בנוגע ליונדאי גטס,

חבר, למרות האזהרות שלי לגבי הבטיחות, קנה שנת 2007 אוטומאט עם כרית אוויר 1!

 

אני שעברתי תאונה שכרית אוויר הצילה לי את החיים לפני שבועיים בלבד הזהרתי אותו לגבי היונדאי גטס ואמרתי לו שיוודא שללא ספק מדובר על הגירסה המאובזרת עם הכריות אוויר, הוא טען שהכל בסדר - וכמובן שקנה עם כרית האוויר האחת ב15 אלף שקל.

 

אני מקווה מאוד שהוא לא יחווה את הסיוט של התאונה, כי לא תהיה לו כרית אוויר בצד שתגן עליו אלא רק מלפנים - ואני מצידי, לא מתכוון לשבת בתא הנוסע ליד הנהג כשאני ברכב הכל כך לא בטיחותי הזה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אם אתה מחפש רכב זול עם שנתון גבוה, תחפש רנו מגאן. תוכל למצוא אחת מודל 2007 במחיר קרוב ל-25000

 

לפחות רכב זה בטיחותי (5 כוכבים) ובא עם 6 כריות אוויר לא פחות.

פורסם

לדעתי זה דווקא עסקה טובה מאד.

תוכל לקנות רכב שיחזיק עוד 5 שנים וכנראה הרבה יותר ללא בעיות מיוחדות במחיר מגוחך.

איך הרכב בכללי?

בהחלט לא ממובילי הקטגוריה אבל טוב בהרבה מתדמיתו.

ביצועים סבירים (אפילו טובים ללא מזגן) ונוחות נסיעה לא רעה בכלל.

צריכת הדלק מחוץ לעיר די טובה , בתוך העיר גרועה.

אם אתה קונה את הרכב בשביל למכור תוך שנה שנתיים אולי כדאי לשקול רכב אחר.

פורסם

לגבי העלות השאלה אם העובדה שאני משלם כבר מחיר נמוך לא תמנע את הירידה המשמעותית במחיר עוד שנתיים ?

אני משלם מחיר נמוך גם כי זה עבר דרך השכרה וגם כי זה דרך אחותי שעובדת בסוכנות רכב והרכב הגיע אליהם

פורסם

רעיון גרוע מאוד - אל תקנה גטס . לא משנה כמה היא זולה . זה רכב פשוט , עם תאבון לדלק .

כל כך לא סבלתי אותו שמכרתי אחרי 4 חודשים.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן


×
×
  • תוכן חדש...