Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באוברול מקצועי מוצלח המנוע לא מעשן בכלל וצריכת השמן אפסית אפילו בזמן ההרצה, כאשר הכל כבר מראש ידוע.

 

האוברול שאתה עשית הוא אוברול של ניסוי וטעיה, כרגע המנוע מעשן משמע שהתאמת החלקים לא מוצלחת, גזים עוברים לעוקת השמן דרך טבעות הבוכנה ומעיפים את השמן דרך הנשם לסעפת היניקה, וגם הרינגים לא גורפים טוב את השמן מהצילינדר ולכן המנוע מעשן.

 

בוא לא נקבע עובדות, עכשיו מאוחר מידי כבר המנוע סגור ומורכב, תבצע הרצה עם שמן בעל צמיגות גבוהה 15W40 אפילו 20W50 (שניהם חייבים להיות מינראלים).

 

ומי יודע אולי הרינגים כן בסופו של דבר יצליחו להתאים עצמן, הרי לא ביצעת מדידה לאובליות, מה שנשאר לך הוא רק לקוות לטוב, ושמעתי על מקרים שבהם המנוע היה מעשן כתוצאה מאובליות גדולה אחרי אוברול ללא חריטה בצילינדרים ובסופו של דבר אחרי הרצה "מאומצת" העשן פסק.

 

תחפש לך כביש בנעירוני עם עליה ארוכה ושם תפתח מצערת (כמובן שאין צורך לעבור את המהירות החוקית כי כאן המהירות לא קובעת אלא רק העומס קובע).

 

 

היי יקיר

פתחתי את מכסה השמן כמו שאמרת ,

והאוויר שיצא היה חלש, ושנתתי גז אז זה יונק את האוויר פנימה,

עשיתי עכשיו ניסעה טובה ככה 3 עד 4.5 אלף טורים,

ואני לא רואה בכלל עשן, זה אומנם לילה אבל נראה לי שאין בכלל עשן,

ועוד שאלה כשיש אובליות האם רק בעומס הכוונה בנסיעה קשה האוטו יעשן, או גם בהילוך סרק על 5 אלף טורים הוא יעשן,

כי גם שבהתחלה יצא עשן זה היה בעומס עליה קשה, אבל בסרק לא יצא,

תודה על זה שאתה מקדיש מזמנך לכתוב לי אני מאוד מעריך את זה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

לפי התיאור שלך עם שאיבה מפקק השמן עושה רושם שיש למנוע הזה סיכויים טובים מאוד לעבור בהצלחה.

 

תשמש בשמן שהצעתי חבל שאתה ממשיך להריץ עם אותו שמן!.

 

תחליף שמן (כרגע לא צריך להחליף מסנן כי כבר החלפת לא מזמן), תבצע הרצה כמו שתיארתי וכניראה שיהיה בסדר.

פורסם
לפי התיאור שלך עם שאיבה מפקק השמן עושה רושם שיש למנוע הזה סיכויים טובים מאוד לעבור בהצלחה.

 

תשמש בשמן שהצעתי חבל שאתה ממשיך להריץ עם אותו שמן!.

 

תחליף שמן (כרגע לא צריך להחליף מסנן כי כבר החלפת לא מזמן), תבצע הרצה כמו שתיארתי וכניראה שיהיה בסדר.

 

תודה

אני מריץ עם השמן הישן כי החניות סגורות

מחר בבוקר אני יקנה שמן

והאם יהיה אפשר להשתמש בשמן הזה אח״כ

או שזה ילך לפח

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

השמן הקיים כבר פסול, בדקות הראשונות השמן סופג אליו שבבים, לכן יש כאלה שאחרי 5 דקות עבודה מחליפים שמן וממשיכים בהרצה, תוך כדי שכל כמה ק"מ מסויים מחליפים שמן.

 

השקעת עד עכשיו כסף וזמן, לא חבל בשלב הסופי לזלזל בגלל שמן?

פורסם
השמן הקיים כבר פסול, בדקות הראשונות השמן סופג אליו שבבים, לכן יש כאלה שאחרי 5 דקות עבודה מחליפים שמן וממשיכים בהרצה, תוך כדי שכל כמה ק"מ מסויים מחליפים שמן.

 

השקעת עד עכשיו כסף וזמן, לא חבל בשלב הסופי לזלזל בגלל שמן?

 

 

היי

תודה

אני יחלף מחר

לשאלתי האחרונה האם אוכל לאחר סיום ההרצה לסוע לצפון אם שלושה ברכב

או שבאלף קילומטר הראשונים לא לעשות מאמץ כזה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

פורסם

שלום יקיר \ או כל אחד אחר

האם כמות האנשים משנה

אני רוצה לנסוע מירושלים לתל אביב 3 אנשים

זה בסדר?

כמובן שאני לא יסע כל הדרך על סל"ד קבוע

תודה

מנהל אתר תמונות יהודיות picjew

×
×
  • תוכן חדש...