Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

היום כשהחנתי את הרכב בשעות הערב התחילה תקלה של נפילת מתח ברכב זה קרה כאשר סיבבתי את ההגה במקום, פתאום התאורה בלוח שעונים התחילה לרצד והאורות נהיו חלשים ומה שהכי הפריע זה שבמהלך סיבוב ההגה ההגה כאילו נתקע מספר פעמים.

אני מאוד מבקש עזרה מהמומחים לחשמל וגם אם מישהו יוכל להמליץ לי על חשמלאי טוב באזור הקריות עכו או נהריה.

תודה רבה מראש לכולם.

פורסם

אני יעזור לך בזה .

גם לי יש מאליבו 2006 ..

שבוע שעבר קמתי בבוקר וניסיתי להניע . והופ , לא מניע

קראתי לחבר הנעתי עם כבלים נסעתי כ20 km וניסיתי לכבות את המנוע ולא הניע שוב .

במהלך הנסיעה שלי במהירות של 5 קמ"ש זאת אומרת שאני מתחיל נסיעה ברמזור קרה לי בדיוק את הבעיה שלך .

הייתי אצל דוד לוי בב"ש .

עשה תקינות מצבר . והמצבר מת .

עכשיו . ברכב הזה יש מצבר של 62 A

וברגע שהמצבר מתחיל להיות בעייתי האלטרנטור לא מחזיר .

סע לבדוק תקינות מצבר ותחזור עם תשובה.

בהצלחה . משה

פורסם

אני קניתי את הרכב לפני כחודש והמצבר ברכב עוד לא בן שנה(12/12) בעל הרכב הביא לי חשבונית של קניית המצבר.

האם זה הגיוני שהמצבר כבר מת?

פורסם

למרות שיש לי מאליבו ,וברוך השם לא נתקלתי בזה, אני מכיר את התקלה מרכבים אחרים.

כשהולך אלטרנטור, ההגה נהיה קשה, התאורה מתחילה להבהב, המזגן מפסיק לעבוד ועוד שאר ירקות.

יכול להיות שהמצבר טוב אבל האלטרנטור לא מטעין אותו ולכן כל הבעיות האלו

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

לך לחשמלאי שיבדוק את המצבר בכ"מ לשלי לא היה בכלל שנה אפילו ..

היה בן אולי 7/8 חודש .

נסה מה תפסיד . גם שלי היה באחריות והחליפו לי בחדש .

ועם זה לא נכון אז מה שנשאר זה האלטרנטור . מקווה לא תגיע לזה .

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...