Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיזוג ממשיך לעבוד, קרי חימום בחורף וקירור בקיץ, זו גם היתה נקודה שאני התעכבתי עליה עם אשת המכירות.

 

יתרה מכך, לא הייתי מצפה אחרת מרכב ברמה של ב.מ.וו\מרצדס ושאר רכבי יוקרה.

 

אני משער שגם בגרסאות בכירות של מותגים "עממיים" יותר הדבר דומה ואם לא כך- זה יהיה דומה די במהרה כי כל הפואנטה של המערכת הזאת זה שהיא לא אמורה לשנות לך את חוויית הנהיגה ואני משער שהיצרנים מודעים לכך שזה לא ריאלי לכבות מיזוג אויר במדינות כאלה ואחרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למי שיודע.

 

איך למעשה פועל למשל המיזוג אוויר (ואני מתכוון למדחס, כדי לקרר) אם המנוע בעצם נכבה?

יש איזה מנוע חשמלי שמסובב את הרצועת אביזרים? או רק את המדחס לבד? (באופן כללי המדחס צורך לא מעט אנרגיה, יש רכבים שהאנרגיה שהוא לוקח מהמנוע מורגשת מאוד!).

(חימום זה לא בעיה, גוף חימום פשוט ויש חימום).

פורסם

מה שאלעד כתב לגבי מדחסי אינוורטר ברכבי יונדאי שממשיכים לעבוד בזמן שהמנוע כבוי זו טעות. המדחס היחידי שממשיך לעבוד כשהמנוע כבוי ביונדאי שהגיעה לישראל הוא בסונטה ההיברידית. מדחס מזגן חשמלי שמוזן ממתח מהמצברים.

מדחסי הספיקה משתנה שמחוברים לאיי30 עם המערכת הנ"ל מחוברים לרצועת המנוע וכמובן מפסיקים לדחוס עם עצירת המנוע ולכן המערכת לא פעילה כשמפוח המזגן נמצא על דרגה שלוש או ארבע ובכל מקרה המנוע מותנע חזרה לאחר דקה עמידה כשהמזגן מופעל.

פורסם

אני מניח שהרבה מזה תלוי ביישום. אם הייתה חווית שימוש גרועה בג'אז, אזי היישום של הונדה לא משהו.

נהגתי בג'ולייטה שצויידה במערכת. הנציג אמר לי שהמערכת קיימת אבל אם היא מציקה, יש כפתור שמאפשר ביטול שלה. עד היום אני לא מבין על מה הוא דיבר. בעצירה המנוע נכבה, אך כל שאר הדברים המשיכו לעבוד, ובתחילת תנועה הוא התעורר לחיים בצורה בלתי מורגשת. אם המערכת עובדת טוב - מבחינת השימוש שלך - תשאיר אותה.

 

 

 

בהערת אגב אני אוסיף שיש משהו שמסקרן אותי בצורת החשיבה של המהנדסים של מזדה, אך בעניין אחר: השימוש שלהם בקבלים על פני סוללות במערכת הרגנרטיבית שלהם. הרי קבל פורק מאוד מהר, ופולט המון חום - לכאורה כל הסיבות לא להשתמש בשיטה הזו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אצלי בפונטו יש גם מערכת שכזו.

פיאט טוענים לשיפור של כ15 אחוז בצריכת הדלק. ניסיתי לנהוג שבוע בהתאם להמלצות הרכב מתי להעביר הילוכים, עם המערכת דלוקה, ושבוע בלי. אותו אופי נסיעות ונהיגה עד כמה שניתן. קצת עירוני פקוק, וקצת עירוני זורם, משולב רמזורים. נהיגה רגועה כמובן.

ההבדל באמת היה כמעט 15 אחוז, שזה מרשים מאוד.

 

המערכת עובדת טוב, בפקקים קצת מעיקה, כי צריך להיות מודע אליה, ויש מצבים שאני עוצר וממש לאחר שניה או שתיים מתחיל נסיעה, ואז קצת מוזר לדומם ולהניע את האוטו לדעתי. אבל בכל מקרה עם המספרים אי אפשר להתווכח.

 

כשהמזגן פועל המערכת עובדת, וכשהמנוע כבוי, המזגן לא מקרר. אם המזגן על הטמפ׳ הנמוכה ביותר, המערכת לא תדומם את המנוע. כמו כן, עד שהרכב לא מגיע לטמפ׳ עבודה, היא גם לא תדומם את המנוע.

מן הסתם שומעים כאשר הרכב מניע, אבל לא מרגישים יותר מידי, וההנעה עצמה זריזה למדי.

 

בגדול זה עובד, ועובד טוב.

!AWDSOME

פורסם
מה שאלעד כתב לגבי מדחסי אינוורטר ברכבי יונדאי שממשיכים לעבוד בזמן שהמנוע כבוי זו טעות.

חנן, הדברים שכתבתי בהקשר זה נאמרו בסקירה ששמעתי במרכז ההדרכות של בוש ואינם המצאה שלי. בכל מקרה, יתכן שאולי אני לא הבנתי היטב ואני מקבל את התיקון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפי מה שהסביר לי סוכן המכירות בפולסווגן המערכת מכבה את המנוע וכשהטמפרטורה ברכב עולה מעל הטמפרטורה הרצויה המערכת מפעילה את המנוע מחדש.

אני בעד מערכות כאלו , ככה כשאני עוצר לאישתי ומחכה לה באוטו הרכב כבה ולא סומך על ה - "עוד דקה אני חוזרת" שכמובן לא עורך דקה לעולם :oops:

אבל זה כבר לשרשור אחר

פורסם
חנן, הדברים שכתבתי בהקשר זה נאמרו בסקירה ששמעתי במרכז ההדרכות של בוש ואינם המצאה שלי. בכל מקרה, יתכן שאולי אני לא הבנתי היטב ואני מקבל את התיקון.

 

גם אני שמעתי את זה בסקירה של בוש.

פורסם
אני מניח שהרבה מזה תלוי ביישום. אם הייתה חווית שימוש גרועה בג'אז, אזי היישום של הונדה לא משהו.

נהגתי בג'ולייטה שצויידה במערכת. הנציג אמר לי שהמערכת קיימת אבל אם היא מציקה, יש כפתור שמאפשר ביטול שלה. עד היום אני לא מבין על מה הוא דיבר. בעצירה המנוע נכבה, אך כל שאר הדברים המשיכו לעבוד, ובתחילת תנועה הוא התעורר לחיים בצורה בלתי מורגשת. אם המערכת עובדת טוב - מבחינת השימוש שלך - תשאיר אותה.

 

 

 

בהערת אגב אני אוסיף שיש משהו שמסקרן אותי בצורת החשיבה של המהנדסים של מזדה, אך בעניין אחר: השימוש שלהם בקבלים על פני סוללות במערכת הרגנרטיבית שלהם. הרי קבל פורק מאוד מהר, ופולט המון חום - לכאורה כל הסיבות לא להשתמש בשיטה הזו.

האמת היא שהג'ולייטה באמת מפתיעה לטובה בענין הזה, המערכת מורגשת אף פחות מאשר ב E CLASS דיזל אוטומטית חדשה לחלוטין, בה נהגתי במשך כשבוע בחו"ל לפני מספר ימים. מאידך בהונדה אינסייט שאני מכיר מדובר במערכת יותר בעייתית, הן בשל הפסקת פעולת המזגן, הן בשל ההתנעה המורגשת והרעשנית למדי ביחס.

פורסם
לפי מה שהסביר לי סוכן המכירות בפולסווגן המערכת מכבה את המנוע וכשהטמפרטורה ברכב עולה מעל הטמפרטורה הרצויה המערכת מפעילה את המנוע מחדש.

אני בעד מערכות כאלו , ככה כשאני עוצר לאישתי ומחכה לה באוטו הרכב כבה ולא סומך על ה - "עוד דקה אני חוזרת" שכמובן לא עורך דקה לעולם :oops:

אבל זה כבר לשרשור אחר

 

זה לא ככה, כי בלי מזגן הטמפ' עולה מהר מאוד!

פורסם

נ.ב. לא הצלחתי לרדת לסוף דעתך, מה כל כך מצחיק בזה?

 

מצחיק לראות קטע כזה, בן אדם בדיוק בא להתקדם והרכב כאילו "בולם" אותו נגד רצונו.

 

חוץ מזה, אותי זה גם מצחיק בקטע הטכנולוגי, באופן ציני, וכנראה דווקא בגלל ההכרות שיש לי עם אלקטרוניקה ותוכנה, מצחיק אותי לראות איך לפעמים הטכנולוגיה צוחקת לנו בפנים...

 

אין השהייה במערכת הזו, הסיבה לכך פשוטה, המנוע חוזר לפעולה ברגע שהורדת את הרגל מדוושת הבלם ועוד טרם הגעת ללחוץ על דוושת הגז, כך שלחיצה על דוושת הגז כדי להתקדם ובדיוק אז "המנוע נכבה", הוא מצב דמיוני.

מערכת בהחלט טובה וחסכונית, בחלק מהמכוניות בהן היא מותקנת כמו ג'ולייטה ומרצדס היא גם בקושי מורגשת, באחרות כמו הונדה ובאודי קצת יותר ועדיין כדאי.

 

בוא אני אתן לך מצב, אני ראיתי את זה קורה כמה פעמים, מתוכם פעמיים עם אותה מרצדס מונית:

הרכב מתקדם מול שער חשמלי (מאסיבי) שנפתח באיטיות, בדיוק בקצב שהנהג לא מצליח להחליט אם הוא יספיק לא לבלום לפני שהשער ייפתח מספיק או לא, בדיוק ברגע הקריטי הוא מחליט לעצור אבל אז מיד מתחרט ונותן גז כדי להמשיך נסיעה כי החליט שהשער יהיה פתוח מספיק ברגע המעבר, אבל מה הבעיה? בדיוק ברגע שבין בעצירה המוחלטת של הרכב לרגע שהוא החליט להאיץ חזרה, בדיוק אז הרכב נכבה. יש Delay בהנעה, לא יעזור כלום, לפעמים גם 3 מאיות יכולות להיות קריטיות כשאתה לא מקבל את התגובה הטבעית.

 

פעם נוספת ראיתי את זה קורה לג'יפון מגודל כזה באמצע נסיעה שגרתית בפקק.

 

לא אומר דווקא שזו מערכת גרועה ושזה לא חוסך בדלק, אבל לפי דעתי החיסכון זניח וזה בא בעיקר לכסתח את זיהום האויר (אני מניח שזה עוזר עם הציון הירוק). לדעתי האישית החיסכון הוא הרבה הרבה פחות מ 10% ולדעתי גם בטל בשישים, אבל גם ככה אף אחד כולל אף אחד לא יכול להוכיח ואלו תמיד דברים שיישארו באויר, בדיוק כמו הצהרות צריכת הדלק של היצרנים.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
לא אומר דווקא שזו מערכת גרועה ושזה לא חוסך בדלק, אבל לפי דעתי החיסכון זניח וזה בא בעיקר לכסתח את זיהום האויר (אני מניח שזה עוזר עם הציון הירוק). לדעתי האישית החיסכון הוא הרבה הרבה פחות מ 10% ולדעתי גם בטל בשישים, אבל גם ככה אף אחד כולל אף אחד לא יכול להוכיח ואלו תמיד דברים שיישארו באויר, בדיוק כמו הצהרות צריכת הדלק של היצרנים.

מעניין, אנשים שנוהגים על בסיס יומיומי במכוניות שמצויידות במערכת כזאת טוענים דברים קצת שונים:

אצלי בפונטו יש גם מערכת שכזו.

פיאט טוענים לשיפור של כ15 אחוז בצריכת הדלק. ניסיתי לנהוג שבוע בהתאם להמלצות הרכב מתי להעביר הילוכים, עם המערכת דלוקה, ושבוע בלי. אותו אופי נסיעות ונהיגה עד כמה שניתן. קצת עירוני פקוק, וקצת עירוני זורם, משולב רמזורים. נהיגה רגועה כמובן.

ההבדל באמת היה כמעט 15 אחוז, שזה מרשים מאוד.

אני נוסע עם המערכת פעילה למעט בעת נהיגה נמרצת או כביש מהיר.

(...)

מעבר לכך, בתנועה עירונית בעלת עצירות רבות החסכון אכן עשוי להגיע לעשרה אחוזים, שזה ממש לא רע, זה אפילו טוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שהשער ייפתח מספיק או לא, בדיוק ברגע הקריטי .

לא הייתי מגדיר את המצב הזה "קריטי" אם הוא יספיק להיכנס בשער או לא...

כמו כל דבר יש לשים על המאזניים את היתרונות מול החסרונות.

כרגע, מסתמן כי היתרון הגדול בצריכת הדלק, וכפועל יוצא מכך זיהום אויר מופחת.

מגמד את החסרונות.

פורסם

תרצו או לא, נכנסו כבר לעידן שבו המערכת מהווה חלק אינטגרלי בכל תכנון רכב חדש, לא רחוק היום שהמתנע יהפוך להיסטוריה כמו המנואלה (אבל זה כבר דיון אחר).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4725 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...