Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני למדתי מהשרשור הזה את המסקנות שהייתי צריך כדי להבין את יעילות המערכת:

 

1. המערכת לא יעילה כמעט עבור נסיעה ברובה בינעירונית, כולל נסיעה בכבישי "פקק" צפופים, שזו בעצם אחת הבעיות הגדולות מבחינת צריכת דלק. החיסכון כאן אכן "בטל בשישים". זה מקרה הרפרנס שלקחתי בהתחלה, מקרה שדרך אגב מתאר אחוז לא קטן מהנסועה בארץ, אחרת לא היינו מבלים כל-כך הרבה בכבישים ה"בינעירוניים" באזור גוש דן כל בוקר וכל אחה"צ.

 

2. המערכת יעילה חלקית בעיר שאינה צפופה כל-כך, למשל ב"ש.

 

3. המערכת יעילה מאוד (נניח עד 15% חיסכון) בעיר צפופה שבה הרמזורים או הכיכרות או פקקים באזורים צפופים גורמים עמידה ממש לאורך זמן משמעותי מזמן הנסיעה.

 

זה הכל. כמו שאני טעיתית כשרשמתי בטל בשישים, אז גם אתה ואדון בראבו פה טעיתם במידה לא מבוטלת כשרשמתם 15%. בסופו של דבר זה עד 15% ובתנאים מאוד מסויימים. דרוש אחוז עמידה מאוד גבוה יחסית כדי להגיע לחיסכון כזה, ולכן המערכת לא מתאימה לכל פרופיל. מי שנוסע למשל כל בוקר על כביש 4 לתוך הפקקים כנראה יקבל חיסכון נמוך, לעומת זאת מי שנוסע רוב הזמן בתוך תל-אביב יקבל חיסכון יפה. רוב האנשים לא מבינים את זה בדיוק ככה.

 

עכשיו אתה יכול להמשיך להציג אותי כאהבל שלא מבין כלום.

 

 

סטטיסטיקה? לא למדתי קורס כזה את האמת, אבל כן למדתי הסתברות, ואח"כ תהליכים אקראיים (מומנטים וכאלה?), זה קצת יותר מורכב מסטטיסטיקה כשבאים לנתח אירוע אקראי.

 

צריכת דלק? דיברתי על ה 1600 האוטומט הטיפוסי אם תרצה. אלפא 1.4 עם רובוטי מצמד כפול? לא תואמת את הפרופיל, בכלל. חוץ מזה כנראה זו אחת הסיבות שאלפא עולה כמו אלפא לא?

 

היצרנים היום מציגים בפרוספקטים כל לנסר ו SX4 עם צריכה של באזור ה 1/20. בשבועות האחרונים אני נוסע כל יום כמעט נסועה בינעירונית על כביש 4, (פקקים כשמתקרבים למרכז), כל פעם עם רכב 1600 אוטומט אחר, לא מהר מידי ולא לאט מידי, בינתיים הצריכה עומדת על קרוב מאוד ל 1/10.

 

גם אם תנהג על רכב כזה במהירות אופטימלית לאורך כביש בינעירוני באופן רצוף, לא תגיע ל 1/20, בחיים לא.

 

זה הכל. עכשיו מצידי אפשר לנעול. אני סיימתי כאן.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה הכל. עכשיו מצידי אפשר לנעול. אני סיימתי כאן.

 

כמה דרמה, ממש מזכיר את זה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=MySGAaB0A9k דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

:wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני מניח שהמצב שאתה מתאר, הורגלת אליו ע"י "פאר ההנדסה הגרמנית".

עשיתי מספיק פעמים השוואה בין מחשב הדרך למשאבה, הוא מדויק. מדויק מספיק כדי להציג את התמונה שהצגתי.

12345

 

דווקא לא תתפלא.

בדובלו של העסק המיוצרת כידוע ע"י יצרן האם של "פאר ההנדסה האיטלקית"

לפעמים, הוא היה מראה צריכה אופטימית ב 20-30%.

פורסם

teyal, הנימה של דבריך לא מוסיפה לך כבוד, ולדבריך אמינות. סיפורי זוועה יש לכל יצרן, מפה ועד להודעה חדשה. לי אישית יש סיפורי VAG (סקודה, VW, אודי, במיוחד אודי) שיכולים להוציא את עמוס השרת לפנסיה, אתה לא רואה אותי רץ אתם כל פעם שצץ משתמש מסוים, לא? חלאס.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
דווקא לא תתפלא.

בדובלו של העסק המיוצרת כידוע ע"י יצרן האם של "פאר ההנדסה האיטלקית"

לפעמים, הוא היה מראה צריכה אופטימית ב 20-30%.

 

אני בטוח שיש יותר מיצרן אחד שהיה מוכן שאלו יהיו הצרות שלו..זה עדיין לא מעמיד/מרעיד/תוקע את הרכב בלי אפשרות להמשיך בנהיגה..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

מספר תיקונים קטנים:

 

2. המערכת יעילה חלקית בעיר שאינה צפופה כל-כך, למשל ב"ש. לא. גם בעיר ממש לא צפופה יש רמזורים ועצירות, כי זאת עיר. גם שם המערכת יעילה מאוד.

 

זה הכל. כמו שאני טעיתית כשרשמתי בטל בשישים, אז גם אתה ואדון בראבו פה טעיתם במידה לא מבוטלת כשרשמתם 15%.

קודם כל, לא קבענו כלום, ציטטנו נתון, בניגוד לאי אילו מדענים בפורום הזה. מעבר לכך, טרחנו להסביר בפירוט רב מה הוא אומר.

בסופו של דבר זה עד 15% ובתנאים מאוד מסויימים. דרוש אחוז עמידה מאוד גבוה יחסית כדי להגיע לחיסכון כזה, ולכן המערכת לא מתאימה לכל פרופיל. מי שנוסע למשל כל בוקר על כביש 4 לתוך הפקקים כנראה יקבל חיסכון נמוך, לעומת זאת מי שנוסע רוב הזמן בתוך תל-אביב יקבל חיסכון יפה. רוב האנשים לא מבינים את זה בדיוק ככה.

קומץ האנשים שהנסיעות היחידות שלהם מסתכמות בפקקים של כביש 4, כנראה יחסכו פחות.

 

עכשיו אתה יכול להמשיך להציג אותי כאהבל שלא מבין כלום.

הגעתי למסקנה שאין צורך, אתה כבר עושה את זה בעצמך, יותר טוב ממני.

 

צריכת דלק? דיברתי על ה 1600 האוטומט הטיפוסי אם תרצה. אלפא 1.4 עם רובוטי מצמד כפול? לא תואמת את הפרופיל, בכלל. חוץ מזה כנראה זו אחת הסיבות שאלפא עולה כמו אלפא לא? שוב אתה מתרכז רק במצבים שמתאימים לתיאוריה שלך אך מתעלם מכל השאר. גם בקרב רכבי ה-1,600 אוטומט ישנם הבדלים. לדוגמא, מאזדה 3 החדשה, אמנם "רק" 1,500 סמ"ק אך מציגה נתוני צריכת דלק מעולים. מעבר לכך, בימינו יש די והותר רכבים שאינם 1,600 סמ"ק עם ממיר מומנט.

 

התקבל אישור נעילה, מנהלים לתשומת לבכם. :roll:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

בעקבות השרשור הזה עשיתי בדיקה על מיכל דלק אחד עם ובלי המערכת. כאשר הנתון הוא נתון מחושב ולא לפי מחשב הדרך.

המסלול היומי שלי כולל נסיעה יום יומית מהרצליה לירושלים ובחזרה, זאת אומרת פקקים בשתי הערים ונסיעה חלקה יחסית בכביש הפתוח.

התוצאות הן 1:19.2 עם המערכת (נתון עקבי מאז רכישת הרכב לפני שנה וחצי ו47000 ק"מ) ו1:18.8 כאשר המערכת מנותקת.

התרומה העיקרית היא מן הסתם בחלק של הפקקים.

דרך אגב, לעניין דיוק מחשב הדרך. אצלי הוא מעט פסימי יחסית לצריכה המחושבת בפועל.

פורסם
הגיוני בהחלט. רוב הנסיעה שלך היא מחוץ לעיר.

אז למה בעצם אתה מתווכח עם "יוניסי" כל היום, הרי זה בדיוק מה שהוא אומר מההתחלה:

 

חיסכון המערכת הוא לא 15% אלא יכול להגיע ל 15% אם הנסועה היא עירונית בעיקר.

 

אני מוכרח להגיד שעקבתי אחרי כל השרשור המוזר הזה, ואני פשוט לא מבין על מה הרעש. כי מאחורי כל ה "כן נכון-לא נכון", "כן מבין-לא מבין" וכולי, כולם אומרים את אותו הדבר.

 

דני

פורסם

מהודעה #35 בשרשור:

 

המערכת כן חוסכת בהוצאות הדלק, לא משהו היסטרי אבל יש הבדל

 

דני

פורסם

רק דבר אחרון. לקחתי לתשומת לב את הקטע של מחשב הדרך. סוזוקי SX4 ליסינג, אתמול מילאתי פול עד שהידית קפצה איפסתי את הק"מ ואיפסץי את ממוצע הצריכה של מחשב הדרך. נסעתי עם הרכב בערך 250 ק"מ בינעירוני ועוד 17 ק"מ עירוני. סה"כ 267 ק"מ בדיוק. הממוצע במחשב הראה 7.3 ליטר ל 100 ק"מ שזה בערך 13.7 ק"מ לליטר. במשאבה, אותה אחת שמילאתי בה אתמול ועד שהידית קפצה, נכנסו קצת יותר מ 21 ליטרים של דלק. לפי המשאבה הצריכה יצאה כ 12.7 ק"מ לליטר.

 

אז כן, מחשב הדרך מזייף.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

לא בהכרח, כי מילוי "עד הסוף" אינו אמין - תיתכן טעות של ליטר בקלות. אם אתה רוצה להשוות את המחשב למשאבה, אתה צריך לעשות את זה בתקופה הרבה יותר ארוכה - עשרה מיכלים לפחות - ואז הטעות תהיה זניחה.

 

על מיכל אחד הטעות אינה זניחה.

 

דני

פורסם
בעקבות השרשור הזה עשיתי בדיקה על מיכל דלק אחד עם ובלי המערכת. כאשר הנתון הוא נתון מחושב ולא לפי מחשב הדרך.

המסלול היומי שלי כולל נסיעה יום יומית מהרצליה לירושלים ובחזרה, זאת אומרת פקקים בשתי הערים ונסיעה חלקה יחסית בכביש הפתוח.

התוצאות הן 1:19.2 עם המערכת (נתון עקבי מאז רכישת הרכב לפני שנה וחצי ו47000 ק"מ) ו1:18.8 כאשר המערכת מנותקת.

התרומה העיקרית היא מן הסתם בחלק של הפקקים.

דרך אגב, לעניין דיוק מחשב הדרך. אצלי הוא מעט פסימי יחסית לצריכה המחושבת בפועל.

 

 

איזה רכב/מנוע/גיר יש לך???

אני עם הפונטו ספייס האוטומטית שלי עם גיר רציף עושה משהו דומה אבל רק מחוץ לעיר...

ממוצע אני מתקרב ל18 אבל אתה מעל 19???

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...