Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

רציתי לשאול טווח מחירים של הטיפולים / תיקונים הבאים , גם במוסך מורשה וגם במוסך לא מורשה. ( טווח מחירים בערך )

1. טיפול 10,0000 / הכנה לטסט.

2. החלפת רצועת תזמון .

3. נורה מאחורי מד הסל"ד ומד חום ( הצד הימיני של המחוונים ) נשרפה - החלפה . ( אם ניתן בכלל ) .

4. חלון של הנהג נכנס רוח - ראיתי שחסר חתיכה של גומי , זה משגע אותי הרעש , מה ניתן לעשות / עלות ?

 

השאלה אם בכלל שווה להכנס למורשה....

 

בתודה מראש,

פורסם
שלום רב,

 

רציתי לשאול טווח מחירים של הטיפולים / תיקונים הבאים , גם במוסך מורשה וגם במוסך לא מורשה. ( טווח מחירים בערך )

1. טיפול 10,0000 / הכנה לטסט.

2. החלפת רצועת תזמון .

3. נורה מאחורי מד הסל"ד ומד חום ( הצד הימיני של המחוונים ) נשרפה - החלפה . ( אם ניתן בכלל ) .

4. חלון של הנהג נכנס רוח - ראיתי שחסר חתיכה של גומי , זה משגע אותי הרעש , מה ניתן לעשות / עלות ?

 

השאלה אם בכלל שווה להכנס למורשה....

 

בתודה מראש,

1. טיפול סביב ה 500 ש"ח תלוי במוסך, הכנה לטסט תלוי מה צריך לעשות המחירים בהתאם.

2. סביב ה-800 ש"ח.

3. תלוי אם אפשר לפרק רק את לוח השעונים זה ייצא זול. אםאת כל הדשבורד זה לא מישתלם.

4. אולי לחפש בפירוקייה.

פורסם

תודה מאור ,

אני מאמין שאתה לקחת בחשבון מחירים של מורשה , נכון ?

כמה פחות צריך להיות במוסך שאינו מורשה ?

 

בתודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...