Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אם הטווטרים שלי(סתם של רד סאונד) מחוברים לרמקולים הקדמיים (פיוניר 150) ואני מחבר אותם למגבר (והגיין עומד על רבע לא ממש גבוהה) יכול להיות שיקרא משהו לטוויטרים ? והאם יכול לקרות משהו לרמקול עצמו (אולי לא כדאי לחבר רמקול 150 וואט למגבר ?)

:2gunfire:if it`s too loud you`re too old :2gunfire:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=46221

הבניה שלי בגולף (באקסית שלי )

 

 

:scatter:

פורסם

תשמע אותם , אם הם נשמעים טוב , ולא מראים סימני מצוקה, אין בעיה

 

אם הם צווחים יתר על המידה, ועומדים "לצאת מהמקום" תנמיך את הגיין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
תשמע אותם , אם הם נשמעים טוב , ולא מראים סימני מצוקה, אין בעיה

 

אם הם צווחים יתר על המידה, ועומדים "לצאת מהמקום" תנמיך את הגיין.

 

הם יצווחו ויצרמו... זה בטוח...

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אותו הדבר,

אין חוקים בדוקים פה, אי אפשר לדעת מה הרגישות של הכניסה של המגבר, ואי אפשר לדעת מה ההספק של הסיגנל שלך, תאכלס זה ככה בכל מערכת, תשמע, תחליט..

גם אם אלו היו טוויטרים של 100 וואט של מורל, עדיין היית צריך לכוון את הגיין לפי השמיעה ולא לפי "25 גיין"

"50 גיין" "90 גיין"..

אין אופציה אחרת, אלה אם כן יש לך מכשירי מדידה :)

 

שלומי, נתקלתי בטוויטרים עם קבלים אסטרונומיים, שחתכו מהטוויטר כימעט הכל, מה שאפשר לו להישמע לא רע, גם בווליון "גבוה" , (הכל יחסי)..

אז לך תדע, אולי זה דווקא יתאים לו..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אותו הדבר,

אין חוקים בדוקים פה, אי אפשר לדעת מה הרגישות של הכניסה של המגבר, ואי אפשר לדעת מה ההספק של הסיגנל שלך, תאכלס זה ככה בכל מערכת, תשמע, תחליט..

גם אם אלו היו טוויטרים של 100 וואט של מורל, עדיין היית צריך לכוון את הגיין לפי השמיעה ולא לפי "25 גיין"

"50 גיין" "90 גיין"..

אין אופציה אחרת, אלה אם כן יש לך מכשירי מדידה :)

 

שלומי, נתקלתי בטוויטרים עם קבלים אסטרונומיים, שחתכו מהטוויטר כימעט הכל, מה שאפשר לו להישמע לא רע, גם בווליון "גבוה" , (הכל יחסי)..

אז לך תדע, אולי זה דווקא יתאים לו..

 

"red sound usa " ... אחי, לא נראה לי

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

זה מה שקורה עם טויטרים כאילו:

 

עם מגבר עד של 30WRMS הם סבבות

 

מגבר של עד 60WRMS הסליל נסרף

 

מגבר של 60WRMS ומעלה הקבל עלול להתפוצץ בנוסף לסליל השרוף.

 

פיתרון:

- כדי לא להוריד את הגיין ולהוריד את העוצמה הכללית. רק כדי להוריד את עוצמת הצרצר הזה.

פשוט תחבר נגד של 15-20 Ohm בהספק של 10W+ והטויטר יוכל לסבול מגבר חזק מאוד.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר

מה שאמרת כרגע זה זהה לפעולה של להוריד גיין, רק שפה גם אתה הופך הספק לחום..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...