Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעל שמי חיפה מכיוון מערב למזרח , זה לא כוכב נופל כי זה עולה למעלה ולא יורד למטה, נצפו 4 כאלה. מן עצם שחור שדומה לטיל שפולט אש.

מוכר? מצורפת תמונה, השנייה לא עולה

image.jpg

Miata ND2

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חתולים שבטעות אכלו שאריות של חמין משבת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפסי התעבות של מטוסים אין גוון אדום כמו שיש לאלה. זה נראה באמת כמו שיגורים של טיל כלשהו.

אולי ניסוי של התעשיות הצבאיות מעל הים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

זה לא סותר.

גם מטוסים וגם טילים יוציאו שובלים דומים במראה. יש פה הרבה השפעה של שמש וכו'.

 

כאחד שגר ליד בסיס חי"א גדול בארץ אני רואה את השובלים האלו לא מעט, וראיתי גם כאלה אדומים (בשעות אחרה"צ בעיקר). אל תשכח שמצלמת סמארטפונים גם משפיעה על הצבע.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אלו מטוסים

 

הצבע זה בגלל השקיעה

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

דרך אגב, היה קטע מסויים שלא היה את השובל הזה (יש לזה שם ?) נקטע וחזר קצת אחרי, ממה זה נוצר ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
יש גם תרגיל לא להילחץ.

 

לא להלחץ?

אני רוצה לישון וצריך לשים אטמי אוזניים כי המסוקים משגעים אותי.

אפילו הכלבה שלי מכורבלת מתחת לשולחן שלי מתוך פחד ומחבקת לי את הרגל בזמן שאני עובד.

 

כבר כמעט 22:00. חאלס עם הרעש הזה כבר... :evil:

פורסם

אפילו הכלבה שלי מכורבלת מתחת לשולחן שלי מתוך פחד ומחבקת לי את הרגל בזמן שאני עובד.

 

לא יפה לדבר ככה על אחיות של חברי פורום... :nono::lol:

פורסם
אכן הגיע מהמטוסים, יש גם תרגיל לא להילחץ.

אז זה מסביר למה ראיתי היום המון קוברות ועוד דגם של מסוק אחר (שכחתי את השם פשוט)

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

לא יודע אם זה קשור אבל היתה התראת שווא על חדירת כלי טייס מכיוון לבנון לשטח ישראל והוקפצו המון כוחות, אולי זו הסיבה לנוכחות הערה של כלי טייס באויר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
לא להלחץ?

אני רוצה לישון וצריך לשים אטמי אוזניים כי המסוקים משגעים אותי.

אפילו הכלבה שלי מכורבלת מתחת לשולחן שלי מתוך פחד ומחבקת לי את הרגל בזמן שאני עובד.

 

כבר כמעט 22:00. חאלס עם הרעש הזה כבר... :evil:

 

כמעט 10? מסכן שכמוך.

בוא תנסה לגור בעמק, ספציפית רמת ישי-כפר יהושוע. חוץ מהאימונים התדירים שני וחמישי, שיש פה רצף מטוסים בלתי פוסק שממריא לנו מעל הראש ברעש אדיר ואחרי זה רצף נחיתות עם רעש מציק לא פחות, כמעט כל יום מקפיצים מטוסים למקום כזה או אחר.

שישי, שבת, 7 בבוקר, 2 בלילה, רק תבחר. והטייסים כמובן לא יכולים להמריא לפי נוהל- הם חייבים לרדת נמוך מהמותר ולטוס מהר מהמותר.

אם חיזבאללה היו מציעים לי כרגע לעמוד עם טיל נ"מ על הגג, אני לא בטוח שהייתי מסרב :roll:

×
×
  • תוכן חדש...