Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 כלבות.

גולדן רטריבר. בת 8 בערך.

ופג סיני בת שנתיים בערך.

 

הבעיה. היא כאשר אני יוצא מהבית או בלילה.

הגולדנית יכולה להיות כל היום עד כ 18 שעות. ולא לא תלכלך את הבית. (לא פיפי ולא קקי)

הפג סיני. יוצאת בלילה לשרותים. (12 בלילה) וב7 בבוקר. כאשר נקום יהיה קקי בבית.

או כאשר יוצאים מהבית במהלך היום. לכמה שעות. והיא היתה בחוץ לפני זה לעשות צרכים. ונחזור ושוב יהיה קקי בבית.

 

והיא יודעת שאסור. כי כאשר אנחנו חוזרים היא מסרבת לבוא לאיזור של הצרכים. כי היה יודעת שהיא עשתה מעשה אסור.

 

איך אפשר לגמול את הנושא הזה. לפני שהיא מקבלת בעיטה מהבית. כי בעוד פחות מחודש מצטרפת דיירת חדשה לבית.

 

בתודה לעוזרים

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

קודם כל 18 שעות זה מוגזם לכל הדיעות, אני מקווה שזאת היתה דוגמה לא מייצגת.

 

לגבי הפגית, הקקי הוא קקי "טוב" (לא שילשולים או קקי רך)?

פורסם

זה דוגמא קיצונית בכוונה.

לרוב הן יהיו בבית כ 8-10 שעות. מקסימום.

ובגלל זה יש 2 כלבים וחתול ביחד. שלא יהיה להם משעמם. והם משחקים ומסתדרים מצויין.

 

הקקי רגיל לגמרי. מתייבש תוך חצי שעה. עגול ויפה. והוא תמיד זהה.

במידה וזה היה רך / גדול / חריג. אני לא כועס.

 

הפגית (טופי) מעכשיו.

גולדנית ( משי) מכירים אותה בפורום אודיו. מהמפגשים.

 

טופי. אצלנו מגיל חודש בערך.

זה קורה לפעמים. לפעמים יום אחרי יום. ולפעמים כמה ימים שקט.

הן (טופי ומשי) אוכלות ארוחה אחת ביום. בשעות הבוקר. סביב 7 וחצי.

והם יוצאות לצרכים כ5 דקות אחרי. ושוב יוצאות לפני שיוצאים מהבית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אתה זוכר אם ההתנהגות הזאת התחילה בעקבות איזה אירוע חריג כלשהו או שהיא התנהגה ככה מאז ומעולם? (כמה זמן היא אצלכם?)

פורסם

והיא יודעת שאסור. כי כאשר אנחנו חוזרים היא מסרבת לבוא לאיזור של הצרכים. כי היה יודעת שהיא עשתה מעשה אסור.

 

1. כלב לא יודע מה זה "אסור". היא מתנהגת כמו שהיא מתנהגת כי אתה כועס. ברגע ביצוע המעשה היא לא מודעת למה שהיא עושה.

 

2. אתה לא מעיף כלב מהבית כי כל כישלון התנהגותי שלו הוא כישלון שלך. הכלב לא אשם. הכלב אף פעם לא אשם.

 

3. 18 שעות להתאפק זה המון וזה ממש לא בריא. אתה צריך מישהו שיוציא את הכלבה לצרכים באמצע היום, אפשר לחפש בתשלום.

 

לעניין, מה שנראה זה שלפאג התקבע הרגל. התנייה. אתם יוצאים/ישנים והיא מחרבנת. אני מניח גם שהיא לא מחרבנת בטיולים, כי היא יודעת שהשילוב שלך ושל קקי פירושו שכועסים עליה... (כלומר, ההתנהגות שלך היא שיצרה את ההתנייה שלה).

אני לא סגור על איך פותרים את זה, אבל כשלב ראשון, תפסיקו לכעוס כשיש קקי בבית. פשוט להתעלם ממנה ולנקות.

כשהיא כן עושה קקי בחוץ, לשבח ולתת צ'ופר טעים.

 

אם זה לא עוזר, צריך להתייעץ עם מאלף התנהגותי. אולי תיחום שלה יעזור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היא לרוב לא תהיה לבד בבית יותר 6-8 שעות.

ובמידה וזה יותר מזה אנחנו לא נכעס.

 

היא עושה צרכים בחוץ חופשי. וגם לידי. והיא תקבל ליטוף ומילה טובה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם ככה, וסליחה על הדיבור של הורים לתינוקות, כמה פעמים היא מחרבנת ביום?

אולי זה עניין של תזונה, אבל אם יש לה יציאות תקינות גם בטיולים וגם בבית... אז היא עושה כמה שהיא צריכה. אולי כדאי להתייעץ דווקא עם וטרינר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אצל כלבים (וגם חתולים) עניין הצואה הוא מאוד משמעותי בסדר החברתי שלהם, מלבד התפקיד הפיזיאולוגי המובן, זהו אמצעי תקשורת מהמעלה הראשונה.

 

יש לבדוק אם יש חיכוכים בין הכלבה לבין מישהו מהבית או אירוע חריג שבעקבותיו זה התחיל.

פורסם

בקיצר - כמו שאמרו - זה עניין של תזונה.

כמה פעמים אתה מאכיל אותה ביום וכמה? (וכמה היא שוקלת? אני יודע , היא ליידי - אבל זה חשוב :) )

לרוב - הרבה יציאות מצביעה על אחד מה2:

1. אוכל לא איכותי שבגללו צריך לאכול הרבה כדי לקבל את אותם רכיבים תזונתיים.

2. יותר מדי אוכל / האכלה לא מסודרת (כמו להשאיר אוכל)

 

ליביו (כבר 7.5 שנים עם הפחוסה המהממת שלי :) ועוד חצי פחוסה , ועוד מעורב :))

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שתייהן מקבלות פעם ביום לאכול.

במידה ואחרי כ5 דקות הן לא סיימו לאכול (מה שנדיר) אני לוקח את הצלחת.

 

אגב כל אחת אוכלת מצלחת אחרת. ורק משלה. כי הכמויות שונות.

הגולדן אוכלת 2/3 יותר מהפג. מבחינת כמויות.

משקלים. פג 8.5 קילו. גולדן 32.5 קילו.

האוכל זה נוטרה צו'יס כבש ואורז / או עוף (כבר 4 שנים)

 

מבחינת קקי. הוא תקין. וזה נדיר שלא.

מבחינה בריאותית הן בסדר גמור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

8.5 זה שמנמנה קלות לא? גם הכמות יחסית לגודלן לא הגיונית. הפגה שלנו להשוואה אוכלת חצי מהבולדוגית הצרפתייה.

תשקול לחלק ל2 ארוחות קטנות יותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...