Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.:-)

אני מתגורר בקומה 4 ואחרונה. כבר שנים אני סובל מרטיבות בתקרה וקילופים.

מילאתי לא מזמן סדקים בתקרה עם קלסימו X האם זה מתאים? אבל עדיין זה לא נראה לי חלק מדי.

מה השיטה הכי טובה להחליק את התקרה שתיראה יפה?

האם צריך למלא סדקים וקילופים קודם עם קלסימו ולאחר מכן מרק אמריקאי רוק בונד של נירלט למשל?

תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
כמה שעות אתה מבלה על הגב שמראה התקרה כ"כ משנה לך?

 

לא הרבה אבל זו לא השאלה.:roll:

חשוב לי מראה הבית ובכללי תקרה או קירות שנראים לא טוב זה מכער את הדירה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

בדיוק מה שאמרת.

אבל היישום של שפכטל אמריקאי לא פשוט בכלל.

אם אתה רוצה תקרה חלקה, אתה צריך לשפטל בשכבות דקות מאד, וללטש עם פד ידני ונייר לטש לקיר בין השכבות ואחרי השכבה האחרונה עם נייר עדין.

בכל טמבוריה ייעצו לך איזה ניירות לבחור.

תשפכטל עם מאלג' נירוסטה הכי ארוך שתמצא+ שפכטל עזר רחב

 

אני עשיתי בבית עבודה זהה לאחרונה (רק על קיר במקום תקרה). פיקניק זה לא היה...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה natco. למזלי אני לא צריך להחליק את כול התקרה אלא רק חלק ממנה משהו כמו חצי.

שניר לצערי לא יודע אם פתרתי לחלוטין את בעיית הרטיבות כי היא נגרמה מאיש מקצוע שעשה זפת על הפנים וכתוצאה מזה נהיה לי רטיבות ובלאגן שלם בתקרה.

 

מרחתי בונדרול על התקרה לא מזמן מקווה שזה יעזור במעט.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חשבתי על גבס אבל לבנתיים ירדתי מזה בגלל עלויות להביא איש מקצוע.

איך ניתן לפתור בעיית רטיבות יותר ממה שעשיתי?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם זו רטיבות קיימת ועומדת - רק הזמן יעזור. אם היא עוד פעילה שום דבר שתעשה מתוך הבית לא יעזור, אתה צריך איטום מבחוץ. וכמובן שאין מה לשפכטל אם יש רטיבות.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

כמו שאמרו, אתה צריך לטפל קודם ברטיבות, אם לא תטפל ברטיבות, אחרי שתעבוד קשה על השפכטל הרטיבות תחזור והתקרה שוב תהיה רטובה.

אם אתה גר בקומה אחרונה תעלה לגג ותראה אם אתה יכול לראות מהיכן נכנסים מים. זה גג רעפים או שטוח? תראה אם אין הצטברות מים בגג, אולי צריך לאטום את הגג.

 

פורסם

אם הגג עדיין רטוב זה אומר שיש לך פיצוץ בצנרת המים של מערכת הספרינקלרים (אם מדובר בבית חדש) או נזילה מאחד הדודים שעל הגג.

 

העניין הוא שאם מדובר בנזילה מהדודים, אין שום אפשרות לבצע אטימה עד שהנזילה תתוקן.

פורסם
חשבתי על גבס אבל לבנתיים ירדתי מזה בגלל עלויות להביא איש מקצוע.

איך ניתן לפתור בעיית רטיבות יותר ממה שעשיתי?

 

לא חובה להביא איש מקצוע. אם אין בעיית גובה (הורדה של 5 ס"מ) אז אפשר לתפור אומגות לתקרה ולחבר פלטות. שכור מתקן הרמה כמו זה ולא תצטרך אפילו עזרה (בהנחה שאתה מסוגל להרים פלטת גבס לבד עד לגובה המתקן).

 

אח"כ יש לך לעשות שפכטל על התפרים. אפשרות שנייה היא לשייף את הקלסימו X שעשית עד לקבלת תוצאה סבירה.

 

כמובן שקודם חובה לפתור את בעיית הרטיבות. אם יש לך ספקות - זו חובת ועד הבית לטפל בנזילות (יש מצב שאפשר להפעיל את הביטוח של הבניין ולתקן גם אצלך את הבעיה)ץ

פורסם

הבניין לא חדש בניין ישן בן למעלה מ40 שנה.

הגג שטוח ללא רעפים.

 

התקרה בסלון לא נמוכה ודי גבוה בשביל להצמיד לוחות גבס לתקרה לא צריך להרכיב פרופילי אלומיניום?

הגג כרגע יבש לאחר החורף. בקרוב נזמין זיפות לכול הגג יותר מקצועי מהקודם ונקווה שזה יפתור את הבעיה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מדובר בגג של בית משותף. אם הגג הוא רכוש משותף הרי שצריך לדרוש את התיקון מועד הבית - שיביא בעלי מקצוע על חשבונו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שלום.:-)

אני מתגורר בקומה 4 ואחרונה. כבר שנים אני סובל מרטיבות בתקרה וקילופים.

מילאתי לא מזמן סדקים בתקרה עם קלסימו X האם זה מתאים? אבל עדיין זה לא נראה לי חלק מדי.

מה השיטה הכי טובה להחליק את התקרה שתיראה יפה?

האם צריך למלא סדקים וקילופים קודם עם קלסימו ולאחר מכן מרק אמריקאי רוק בונד של נירלט למשל?

תודה.

 

תעלה תמונה של מצב התקרה ולפי זה תקבל המלצה מתאימה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...