Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגרד את כל הקילופים עם שפכטל, ולאחר מכן תעשה מילוי ראשון לחורים מעל עומק של 1-2ממ עם פרופילה/קלסימו או כל חומר אחר בעל כושר מילוי גבוהה (שאינו שוקע לאחר יבוש). את המילוי תעשה "על האפס", זאת אומרת שהמילוי לא יבלוט כלל מקו השפכטל הקיים סביב. לאחר יבוש מלא תעבור עם שפכטל אמריקאי על כל התיקונים באותה המתכונת: על האפס. פעם או פעמיים בדכ מספיק. ליטוש עדין היכן שצריך ואתה מוכן לצבע.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אפתור את בעיית הרטיבות בקטע שאעשה זיפות לגג.

יותר מזה לא יודע מה לעשות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם הבית שלך, אולי כדאי לשכנע את הועד שישקיעו ביריעות ביטומניות?,

 

למרות שמה שיותר חשוב הוא שהקבלן שעובד לא יהיה חאפר ויעבוד כמו שצריך.

 

 

so far so good so what

פורסם

אתה צריך לודא שני דברים - הן שהאיטום תקין, והן שהצנרת תקינה. בבניין בן 40 סביר שיש צנרת דולפת - שיכולה להיות בהספקה לדוודים, ביציאה מהדוודים או מרזבים. צנרת מים חמים נוטה מאוד להסדק ומרזבים להסתם ואז מים יחדרו בסדקים זעירים. אם מדובר בגג או במרזבים מדובר ברכוש משותף וההוצאה צריכה להיות משותפת לכל הדיירים, אם מדובר בצנרת פרטית האחריות היא על בעל הצינור.

מנסיוני המר איתור מקור חדירת מים עשוי להיות מסובך וגוזל זמן. אתה חייב לדאוג לבדיקה על ידי מקצוען מהשורה הראשונה יון ששום איטופ לא יועיל אם מתחתיו יש צנרת רקובה.

ועוד דבר חשוב - כל קשר בין מקום חדירת המים לתקרה שלך לבין מקום התקלה מקרי בהחלט - אם יש שכבה אטומה המים יכולים לחלחל מרחק גדול לאורך אותה שכבה עד שימצאו להם מקום לפרוץ מטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי יריעות אני מאוד רוצה לעשות, ולא אכפת לי לשלם הבעיה שיש בעיה עם השכנים בבניין.

אני אנסה "לשכנע" אותם ולראות מה יצא לגבי זה.

אין נזילות של דודים לפי מה שראיתי והגג יבש. הבעיה מתחילה שמתחיל החורף ואז החגיגה מתחילה.:cry:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אתה לא צריך "לשכנע" אף אחד. פנה אל הועד בעל פה ובקש לתקן. אם אין תגובה פנה בכתב, אם גם זה לא עוזר פנה לאגודה לתרבות הדיור. הם כבר ייתנו לך ייעוץ הלאה.

פורסם

אולי באמת מה שצריך לעשות זו אטימה לגג עם זפת או יריעות. אני יכול להגיד לך שבדירה שלי לפני כמה חורפים התחילה רטיבות מהתקרה בחורף, מה זה רטיבות, התחילו לרדת טיפות מהתקרה. עליתי לגג וראיתי שהגג נהפך לבריכה שהגיעה לי עד הברכיים. מי גשם שיורדים על הגג אמורים להתנקז לחור בגג שמנקז את מי הגשמים למטה, חיפשתי תוך כדי גישושים במים את חור הניקוז, ונחש מה? החור היה סתום עם שקית. החורף הזה היה אותו מקרה, חור הניקוז היה סתום עם חתיכת פלסטיק.

בדוק אם חור הניקוז לא סתום, שפוך אליו מים ושמישהו יבדוק למטה האם המים יורדים, אם יורדים, כנראה שהחור לא סתום וצריך לאטום.

 

פורסם
אתה לא צריך "לשכנע" אף אחד. פנה אל הועד בעל פה ובקש לתקן. אם אין תגובה פנה בכתב, אם גם זה לא עוזר פנה לאגודה לתרבות הדיור. הם כבר ייתנו לך ייעוץ הלאה.

 

הבעיה שאין וועד בבניין, כמעט כולם משכירים את הדירות שלהם בבניין ולא מזיז להם.

וגם הבניין לא רשום בתרבות הדיור וזה בעיה.

 

אדידס,יורדים מים מהגג בדקתי זאת בחורף שיורדים מים מהפתחי ניקוז.

כנראה שזה יותר בעיה של איטום גג לא איכותי ונכון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

מה זאת אומרת אין ועד בבנין? מנקים את חדר המדרגות? משלמים חשבון חשמל של חדר מדרגות? חשבון מים של הגינה?

 

זה לא "בית קטן בערבה"...

פורסם
מה זאת אומרת אין ועד בבנין? מנקים את חדר המדרגות? משלמים חשבון חשמל של חדר מדרגות? חשבון מים של הגינה?

 

זה לא "בית קטן בערבה"...

 

 

יש ועד בית רק בכניסה השניה אצלנו בכניסה אין ועד. אמי אוספת מדי פעם כסף לשלם חשמל מהדיירים ולגבי ניקוי רוב השכנים מנקים כול אחד את הקומה שלו. חשבון מים של הגינה? נדמה לי שזה יורד בארנונה אוטו' בסעיף צריכה משותפת.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם אין ועד, ניתן לפנות למפקח על הבתים המשותפים , פנייה זו דינה כהגשת תביעה בבית משפט (תצטרך לשלם אגרה, לא משהו בשמיים.

 

לפני כן - תלה מודעה בה אתה מבקש לכנס אסיפת דיירים/בעלי דירות לצורך בחירת ועד בית.

 

מקרה דומה לשלך.

×
×
  • תוכן חדש...