Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם לקיו ריו ול יונדאי I20 (ידניות) יש מערכת למניעת הידרדרות בעלייה ( המערכת שעוזרת לזינוק בעלייה ..)?

פורסם

ובקשר לריו .. קיבלתי הצעה מעניינת על רכב חדש 0 קילומטר ואשמח לשמוע על צריכת דלק אמיתית של הרכב (ידני , אין בKML ..) ובכלל רשמים וחוויות

 

תודה

פורסם

יש לי ריו ידנית, אשתדל לעזור.

יש את המערכת הנ״ל, לא יודע לגבי היונדאי, מאוד נוח, עוזר. (יש לשים לב שזה מזוית מסויימת ולא כול עליה קטנטונת)

 

אני נוסע 80 אחוז בעיר ומשיג צריכת דלק של 1-13/14 בממוצע, מחוץ לעיר אפשר יותר טוב.

 

אני מאוד מרוצה מהרכב, נוח, מספיק מרווח, חסכוני וזריז יחסית, לא מרגיש ״עגלה״.

מזגן מאוד טוב, לא יצא לי לעבור את מהירות 2, מקרר חזק לאחר כדקה.

 

חוויות? שמע, זה לא רכב ספורט, רכב טוב שעושה את העבודה נכון להיום, לא עשיתי איתו דריפטים או שטויות אחרות.

 

עריכה: יש לשים לב שנתון צריכת דלק משתנה מנהג לנהג, היו אנשים שדיווחו על צריכה של 1-13 מחוץ לעיר(!) ואף גרוע מכך.

אני מודד כול תדלוק ושוב, כמעט כול הנסיעות שלי הן בדרך עירונית/בין עירונית ללא כבישים מהירים ואני משיג 1-13/14, בתדלוק האחרון קיבלתי נתון של 1-14.6.

עוד דבר - בהתחלה הצריכה עמדה על 1-12, ברגע שלומדים את האוטו והוא קצת ״משתפשף״ הצריכה משתפרת.

פורסם

תודה m.l

 

בקשר למערכת (שבנתיים גיליתי שיש לה שם HIll hold :) ) . איך זה עובד ? נניח אני ברמזור אדום בשיפוע .. יש ירוק .. לא צריך לעשות זינוק בעלייה (להרים תקלאץ וזה ) אלא אפשר ישר לתת גז ולגלוש כמו במישור ? או שכן צריך לעשות זינוק בעלייה אבל היא מסייעת לי ?

 

והנסיעות בעיר .. זו עיר מישורית או שאתה במקרה ירושלמי\חיפאי\צפתי ?

 

והתכוונתי כל חוויה שהיא .. ( גם שהמנוע פתאום נכבה בכביש 4 זו חוויה ;) ) אני מודע לזה זהיא סך הכל סופר מיני

פורסם
יש לי ריו ידנית, אשתדל לעזור.

יש את המערכת הנ״ל, לא יודע לגבי היונדאי, מאוד נוח, עוזר. (יש לשים לב שזה מזוית מסויימת ולא כול עליה קטנטונת)

 

אני נוסע 80 אחוז בעיר ומשיג צריכת דלק של 1-13/14 בממוצע, מחוץ לעיר אפשר יותר טוב.

 

אני מאוד מרוצה מהרכב, נוח, מספיק מרווח, חסכוני וזריז יחסית, לא מרגיש ״עגלה״.

מזגן מאוד טוב, לא יצא לי לעבור את מהירות 2, מקרר חזק לאחר כדקה.

 

חוויות? שמע, זה לא רכב ספורט, רכב טוב שעושה את העבודה נכון להיום, לא עשיתי איתו דריפטים או שטויות אחרות.

 

עריכה: יש לשים לב שנתון צריכת דלק משתנה מנהג לנהג, היו אנשים שדיווחו על צריכה של 1-13 מחוץ לעיר(!) ואף גרוע מכך.

אני מודד כול תדלוק ושוב, כמעט כול הנסיעות שלי הן בדרך עירונית/בין עירונית ללא כבישים מהירים ואני משיג 1-13/14, בתדלוק האחרון קיבלתי נתון של 1-14.6.

עוד דבר - בהתחלה הצריכה עמדה על 1-12, ברגע שלומדים את האוטו והוא קצת ״משתפשף״ הצריכה משתפרת.

 

שכחתי לצטט אז..

פורסם

בכיף.

נניח אתה בעליה, הילוך ראשון, קלאצ׳ וברקס לחוצים, ברגע שתשחרר את הברקס הרכב יחזיק את עצמו במקום עוד 3 שניות או עד שתתחיל להתקדם.

 

העיר מישורית, גר במרכז.

 

ולא, הרכב לא נכבה, מרוב שהוא שקט בצורה מטורפת, אפשר לחשוב שהרכב כבוי לפעמים ;)

פורסם

למי שמחפש רכב בסיסי הריו הוא לטעמי אופציה עדיפה על הi20 ,מבחינת אחריות,אבזור ומרחב פנימי,ובכלל הצעה די אטרקטיבית ומשתלמת.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

תודה רבה לעונים

 

 

הזמנתי נסיעת מבחן מקיה אבל יכול להיות שיקח שבועיים עד שיגיע לסוכנות כאן ;/ אני לא רוצה לשלם יותר ביוני (עליית מע"מ) אבל גם לא רוצה להזמין רכב ללא נסיעת מבחן .

 

יש לכם רעיונות איך אני נוסע ברכב ? יש כאלה בהשכרה , ליסינגים ?

 

חוץ מזה אשמח לעוד תגובות מבעלי הרכב אם יש כאן תודה :)

פורסם

אז אין לי איך לעזור לצערי, רציתי להציע לך לבוא לסוכנות ברחובות ששם יש להם רכב נסיעות מבחן קבוע, או אפילו אתה יכול לבוא לעשות נסיעה קצרה על שלי.

 

אבל חיפה רחוק מידיי.

 

עצה שלי, אפילו אם תשלם טיפה יותר, אל תקנה רכב מבלי לנהוג עליו!

פורסם
בכיף.

נניח אתה בעליה, הילוך ראשון, קלאצ׳ וברקס לחוצים, ברגע שתשחרר את הברקס הרכב יחזיק את עצמו במקום עוד 3 שניות או עד שתתחיל להתקדם.

 

העיר מישורית, גר במרכז.

 

ולא, הרכב לא נכבה, מרוב שהוא שקט בצורה מטורפת, אפשר לחשוב שהרכב כבוי לפעמים ;)

לי יש פיקנטו ידנית וגם בה יש מערכת hill hold

המערכת פועלת אוטומטית ובצורה נחמדה

כשהרכב מרגיש שהוא בשיפוע גדול (בעליה) אתה יכול לעזוב את הברקס והרכב לא ידרדר ובכל לשחק בין הקלאצ לגז כמו במישור

×
×
  • תוכן חדש...