Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לפני כשלוש חודשים אבא שלי עמד בפקק ומישהו נתן גז ונכנס בו מאחורה הנזק לא נראה ואחרי שאבא שלי הלך למוסך אמרו לו שהתיקון הוא על סך 5000 בגלל שהביפנוחה של הבגז זזה ועוד כל מיני שטויות(המוסך היה של החברת ביטוח)הבן אדם שעשה את התואנה התחיל לספר סיפורים "שומע סבא של אח של חבר שלי מהבית ספר הוא מוסכניק 500 שקל אני מסדר לך את זה...." בסוף אבא שלי החליט לפתור את זה דרך הביטוח ותיקן את זה בסכום של 5000 עכשיו הביטוח אמרו שהביטוח של השני שנכנס בו אמור לשלוח להם צק שמכסה את התיקון והוא יעבור אלינו,הבעיה שהתאונה הייתה לפני איזה 3 חודש ועדיין לא הגיע כלום.

כשאבא שלי התקשר לברר אמרו לו שהביטוח של הפוגע שלח את הצק והא בדרך וזה היה לפני הרבה זמן,זה הגיוני שכל הסיפור הזה לוקח כל כך הרבה זמן???

פורסם

אין הרבה מה לעשות חוץ מלחפור לחברת/סוכן הביטוח שלך שיזרזו את התהליך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום.

 

לפני כשלוש חודשים אבא שלי עמד בפקק ומישהו נתן גז ונכנס בו מאחורה הנזק לא נראה ואחרי שאבא שלי הלך למוסך אמרו לו שהתיקון הוא על סך 5000 בגלל שהביפנוחה של הבגז זזה ועוד כל מיני שטויות(המוסך היה של החברת ביטוח)הבן אדם שעשה את התואנה התחיל לספר סיפורים "שומע סבא של אח של חבר שלי מהבית ספר הוא מוסכניק 500 שקל אני מסדר לך את זה...." בסוף אבא שלי החליט לפתור את זה דרך הביטוח ותיקן את זה בסכום של 5000 עכשיו הביטוח אמרו שהביטוח של השני שנכנס בו אמור לשלוח להם צק שמכסה את התיקון והוא יעבור אלינו,הבעיה שהתאונה הייתה לפני איזה 3 חודש ועדיין לא הגיע כלום.

כשאבא שלי התקשר לברר אמרו לו שהביטוח של הפוגע שלח את הצק והא בדרך וזה היה לפני הרבה זמן,זה הגיוני שכל הסיפור הזה לוקח כל כך הרבה זמן???

לפי מה שאני מבין אבא שלך הפעיל את פוליסת הביטוח שלו (מקיף) ושילם השתתפות עצמית , אם התאור שלי נכון ,אז כך צריך לפעול .

1. במקרה של מוסך הסדר חברת הביטוח משלמת ישירות את סכום התיקון למוסך ,ובעל הרכב את ההשתתפות העצמית .

2. במקרה של תיקון במוסך אחר (לא בהסדר ) אבא שלך משלם עבור התיקון ושמאי הרכב אם גם הוא פרטי ,מגיש את

החשבוניות לחברת הביטוח ,וזו משלמת לו עבור התיקון והוצאות השמאי .

3. שלב שני ,חברת הביטוח עושה תביעת שיבוב נגד חברת הביטוח של הנהג הפוגע .שים לב תביעה מלאה כולל השתתפות

עצמית של המבוטח (אבא שלך ) .

4. שם לב לשני דברים חשובים .

א .לדרוש מיד תשלום סה"כ הנזק .היו אמורים להעביר אליך תוך כ - 30 יום ,לא נורא דרוש תשלום מיידי אם כמובן תובע

פוליסת מקיף .

ב. חשוב מאוד לאחר קבלת התשלום מחברת הביטוח ,לברר כל תקופה קצרה (מידי פעם ) מה עלה בגורל התביעה ואם

שולמה .כלומר אם חברת הביטוח של הנהג הפוגע העבירה תשלום לחברת הביטוח שלך וכמה .

ולמה זה חשוב כל כך .

כוון שחברת הביטוח שלך צריכה להחזיר לך את גובהה השתתפות העצמית ששלמת ,שהרי התשלום מגיע מצד ג'

 

אם יש משהוא שעדיין לא מובן צור איתי קשר טלפוני אנסה לכוון אותך יותר טוב .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
לפי מה שאני מבין אבא שלך הפעיל את פוליסת הביטוח שלו (מקיף) ושילם השתתפות עצמית , אם התאור שלי נכון ,אז כך צריך לפעול .

1. במקרה של מוסך הסדר חברת הביטוח משלמת ישירות את סכום התיקון למוסך ,ובעל הרכב את ההשתתפות העצמית .

2. במקרה של תיקון במוסך אחר (לא בהסדר ) אבא שלך משלם עבור התיקון ושמאי הרכב אם גם הוא פרטי ,מגיש את

החשבוניות לחברת הביטוח ,וזו משלמת לו עבור התיקון והוצאות השמאי .

3. שלב שני ,חברת הביטוח עושה תביעת שיבוב נגד חברת הביטוח של הנהג הפוגע .שים לב תביעה מלאה כולל השתתפות

עצמית של המבוטח (אבא שלך ) .

4. שם לב לשני דברים חשובים .

א .לדרוש מיד תשלום סה"כ הנזק .היו אמורים להעביר אליך תוך כ - 30 יום ,לא נורא דרוש תשלום מיידי אם כמובן תובע

פוליסת מקיף .

ב. חשוב מאוד לאחר קבלת התשלום מחברת הביטוח ,לברר כל תקופה קצרה (מידי פעם ) מה עלה בגורל התביעה ואם

שולמה .כלומר אם חברת הביטוח של הנהג הפוגע העבירה תשלום לחברת הביטוח שלך וכמה .

ולמה זה חשוב כל כך .

כוון שחברת הביטוח שלך צריכה להחזיר לך את גובהה השתתפות העצמית ששלמת ,שהרי התשלום מגיע מצד ג'

 

אם יש משהוא שעדיין לא מובן צור איתי קשר טלפוני אנסה לכוון אותך יותר טוב .

 

אלי שלום , תוכל להסביר את סעיף 3 , וכיצד הוא שונה מהתהליך של בית משפט לתביעות קטנות.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...