Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלו אותי את השאלה הזאת,

לעובדת בחברה יש אווטלוק, בדר"כ היא מקבלת 20-30 מיילים ביום, יום אחד היא פשוט הפסיקה לקבל מיילים.

איך בודקים את התקלה ומה היא יכולה להיות?

 

נ.ב

יש אינטרנט, רשת הכל בסדר.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תיבת הדואר בארגון מוגבלת בגודל ויכול להיות שהעובדת פשוט לא מחקה מיילים והתיבה מלאה?

 

ואו תשובה מעולה, בהחלט יכולה להיות אחת הסיבות!

אשמח לשמוע עוד :)

 

פשוט לא אמרו לי מה התשובה.

פורסם

שתנסה ללחוץ על כפתור שלח/קבל. תמיד עובד :lol:

 

למרות שלפעמים יש דברים שעדיף לא לקבל, בימי הצה"ליים זכור לי שכשהייתה תקלת מייל כלשהי, זה היה תירוץ מספיק טוב לצאת לשבתון. על כל דבר ששאלו, יכולתי לענות שהמייל לא פועל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

כמו שנאמר, התיבה מוגבלת בנפח שלה ועלייך להעביר לארכיון [pst] את כל המיילים הישנים.

בארגון רצוי ליצור גיבוי על המחשב המקומי וגם על השרת בתיקייה עם הרשאות מוגבלות.

 

כמובן שיש עוד סיבות כמו בעיות חיבור\אימות מול שרת הדואר הנכנס.

בשני המצבים האאוטלוק אמור להקפיץ הודעות שגיאה.

פורסם

הדבר הראשון שהיא צריכה לעשות זה לשלוח מייל לעצמה. אם הפריט יצא מתיבת דואר יוצא, כנראה שאין בעיה בחיבורים. אם היא קיבלה את המייל אז פשוט הפסיקו לשלוח לה.

אגב, כאשר תיבה עומדת לחרוג מהגודל המוקצה, היא תקבל התרעה על כך, וכאשר היא מלאה, אז גם היא מקבלת על כך התרעה.

 

לרוב, התיקיה המפוצצת זה לאו דווקא הדואר הנכנס, אלא הפריטים שנשלחו או פריטים שנמחקו.

פורסם

ברשת של ארגון גדול, יש ראוטר שמחלק לסוויצ'ים. כרטיס הרשת מראה שיש "לינק" אבל אין בפועל לינק החוצה. לכן יכול להיות שיראה כאילו יש אינטרנט אבל בפועל אין (הלינק מחווה על קישור תקין לסוויצ').

 

יש לבדוק את התשתית במידה ואין יציאה החוצה.

 

בכל הפעלה (לפחות בצה"ל) הסוויצ' שופך הגדרות מחדש לכרטיס הרשת. צריך לוודא מדי פעם שההגדרות תקינות (מראה שיש אינטרנט, האינטרנט "עובד" אבל הוא לא באמת עובד). אז יש לבדוק כתובות DNS, WINS דיפולט גייטווי ואייפי תקינים ותואמים לנדרש.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

roeibf, על מה אתה מדבר :roll:

 

הswitch לא מחלק הגדרות לכרטיס הרשת, DHCP עושה את זה.

אמנם זה עובר דרך ה Switch , אבל ההגדרות לא באות ממנו.

מעבר לזה, בארגון ההגדרות האלו לא יגיעו מהנתב, אלא משרת.

 

מבחינתי הדבר הראשון ( בהנחה בזה שאומרים שיש אינטרנט הכוונה לבדיקה בפועל מול אתר חיצוני )

זה לבדוק את הסטטוס של הOutlook ( כמו ש Blaz00r אמר )

לפעמים משתמשים מתעסקים עם זה בטעות, ועוברים לOffline.

לגבי נפח תיבת דוא"ל, המשתמש מקבל התראות לפני כן. ( כמו שאמר snoop90 )

 

מעבר לזה, במקביל בודקים את התיבה על השרת כדי לראות אם יש פריטים חדשים

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

למה אתם מסתבכים ?

 

יש בעיה

עובדת... ....הפסיקה לקבל מיילים.

 

ויש שאלה

איך בודקים את התקלה ומה היא יכולה להיות?

 

כמו במצב פנצר, במקום להתקשר לאבא\בן הזוג, מתקשרים ל IT

 

הם בודקים והם יודעים :wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש בארגונים גם מערכות לסינון דואר (אם ישאלו אותך למה לא מגיע לה מיילים מכתובת מסויימת)

פורסם
roeibf, על מה אתה מדבר :roll:

 

 

התבלבלתי עם הראוטר. :oops:

 

לרוב ההגדרות יוכתבו לכרטיס הרשת באופן ידני כדי למנוע התנגשויות (ככה אנחנו היינו עושים).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:


×
×
  • תוכן חדש...