Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

roeibf, אתה מתכוון לreservations ? או להגדרה ידנית מחשבת מחשב ?

 

ToMeR, זה בד"כ לא ימנע המשך קבלת דוא"ל, היא עדיין באותו הsession .

 

סתם לידע כללי, יש באג ( נדמה לי שכבר תוקן ) במערכות Exchange שגם לאחר העברת המשתמש לDisabled ,

עדיין אפשר להתחבר דרך webmail ולקבל דוא"ל, משהו כמו 24 שעות.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ימנע גם ימנע קבלת ושליחת מיילים. מניסיון באירגון של 6000 איש שכל היום היו מתעצבנים שאין להם מיילים ורק אחרי שיחרור המשתמש הכל היה משתחרר. אם זכור לי נכון זה מעביר את המשתמש למצב OFFLINE באווטלוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אין תשובה לשאלה הזו

רצו לראות את הדרך חשיבה שלך לגבי פתרון של הבעייה הזו .

יכול להיות אין סוף סיבות במיוחד שלא צינו לך איזה שרת עומד מאחורי האוטלוק .

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

ToMeR, אם המשתמש הועבר למצב Disable בזמן שהיא מחוברת היו מופיעים עוד תסמינים. העובדת לא הייתה יכולה לעשות שום פעולה בתחום הרשת (קבלת מיילים, גישה לשרתי קבצים, גישה לאתרים וכו').

 

מה שכן, אני לא בטוח אם זה היה סוגר לה את הסשן ומעיף אותה למסך ההזדהות או שהיא הייתה יכולה להישאר מחוברת ולעשות דברים לוקאלית.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
ToMeR, אם המשתמש הועבר למצב Disable בזמן שהיא מחוברת היו מופיעים עוד תסמינים. העובדת לא הייתה יכולה לעשות שום פעולה בתחום הרשת (קבלת מיילים, גישה לשרתי קבצים, גישה לאתרים וכו').

 

מה שכן, אני לא בטוח אם זה היה סוגר לה את הסשן ומעיף אותה למסך ההזדהות או שהיא הייתה יכולה להישאר מחוברת ולעשות דברים לוקאלית.

 

הכוונה בנעול זה LOCK, למשל שמישהו מכניס סיסמה שגויה מספר פעמים וזה פשוט נועל את המשתמש.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא בהכרע ימנע.

תלוי בגרסאות השרת.

אני אישית ראיתי איך על שרת Exchange 2007 , משתמש שהעברתי ל Disabled מצליח להתחבר דרך Webmail ולשלוח דוא"ל.

זה הבאג שעליו דיברתי.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
roeibf, אתה מתכוון לreservations ? או להגדרה ידנית מחשבת מחשב ?

 

ToMeR, זה בד"כ לא ימנע המשך קבלת דוא"ל, היא עדיין באותו הsession .

 

סתם לידע כללי, יש באג ( נדמה לי שכבר תוקן ) במערכות Exchange שגם לאחר העברת המשתמש לDisabled ,

עדיין אפשר להתחבר דרך webmail ולקבל דוא"ל, משהו כמו 24 שעות.

 

 

את הריסרביישנס אתה מגדיר בראוטר ומבטל DHCP אם אתה רוצה לשלוט בכמות המחשבים (משו"ב מבצעים הטמעה של כל ממחשב חדש ברשת לאחר אישור). הגדרה ידנית זו שיטה מיושנת יותר, אבל בטוחה יותר וחלק מהקצינים דוגלים בה. למקות שזה גוזל הרבה יותר זמן.

 

אגב - אני לא יודע אם קשור, אבל אצלי בבסיס שינו DNSים ולא עדכנו בכל המחשבים, מה שגרם לניתוק חלקי מהרשת כולל מייל. (microsoft exchange 2007).

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

חובבנים

רשת שמנוהל כמו שצריך, לא צריכה כתובות ידניות למחשבים.

לא הבנתי למה את מתכוון עם ביטול ה DHCP.

אם ביטלת אותו, איך הוא יחלק?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

חלוקה ידנית מבטלת DHCP. לכל מחשב יש את הכתובת הקבועה שלו. אתה מייצר static ip.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:


×
×
  • תוכן חדש...