Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאול

מהודעה הראשונה שלך ועד האחרונה לא כתבת דבר משמעותי אחד.

זרקת איזה משהו לאוויר, שראית שאין מספיק תומכים זרקת משהוא אחר

 

מה אכפת לך מהעדר?

תקנה מה שמתאים ומה שטוב לך, אבל למה לספר לנו סיפורים שנוגדים את המציאות .

מכרתי וקניתי מספיק טויוטות יד 2 ואני יכול לספר לך לא מעט על שמירת הערך שלה.

אז נכון שיש דגמים שיותר מבוקשים ויש שפחות אבל עדיין רוב הדגמים נמכרים במחירים מאוד גבוהים, שווה את המחיר או לא..שכל אחד יעשה את החשבון שלו.

אתה מרגיש צורך להילחם בעדר בכלל...חבל על הבריאות שלך, הסטרס הורג.

 

בכל מקרה מניסיון שלנו במשפחה פריוס מחברת הליסינג (גדם קודם) עשתה עבודה מצויינת וללא תקלות, במשך 80 אלף ק"מ +-

לאחר מיכן קיבלנו הונדה אינסרט, שעדיין איתנו וגם במקרה שלה לא אין בעיות, אך היא מרגישה חלשה משמעותית מהפריוס.

 

המון בהצלחה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל מי שרושם פה כנראה לא רכש/ניסה לרכוש פריוס בחיים שלו.

אני מסכים שהאקזמפלר שמוצג פה ממש לא שווה את המחיר שדורשים עליו אבל חיפשתי לפני כחצי שנה פריוס 2010 לאבי ואני יכול להגיד לכם שרכב עם נתונים סבירים נחטף תוך שעות מרגע פרסום המודעה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני כמה חודשים קנינו קורולה ואני ממש לא נגד טיוטה אלה נגד העדר .

העדר קנה מזדה עד לפני שנתיים

טויוטה נרכש כקניה כלכלית טובה:wink:

פורסם
לפני כמה חודשים קנינו קורולה ואני ממש לא נגד טיוטה אלה נגד העדר .

 

מצד אחד אתה רושם שאתה נגד העדר ומצד שני רכשת רכב של ה-עדר (קורולה)... לא מבין את הניגוד הזה שלך.

 

לעצם הדיון. אני בעלים של פריוס 2011 פרטית לחלוטין, יד ראשונה נרכשה בסוכנות טויוטה.

הרכב עבר אצלי כ36000 ק"מ, נוסע כל יום כ70 ק"מ, עד כאן הכל עובד פיקס, אין תקלות, אין בעיות לשים דלק לטפל בזמן ולנסוע.

מיותר לציין שאני שומר על הרכב בפדנטיות רצינית, החל מכיסוי בקיץ, מריחת ווקס אחת לכמה חודשים,

שטיפה ידנית בלבד פעם בשבוע, אין אוכל ושתיה ברכב ועל סיגריות בכלל מיותר לציין.

 

בקיצור מה שרציתי להגיד - (בצירוף למה שכבר נאמר כאן) אם תמצא אחת שמורה עם ק"מ סביר לך על זה.

 

דרך אגב - אחריות על המערכת ההיברידית 5 שנים.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
מצד אחד אתה רושם שאתה נגד העדר ומצד שני רכשת רכב של ה-עדר (קורולה)... לא מבין את הניגוד הזה שלך.

 

לעצם הדיון. אני בעלים של פריוס 2011 פרטית לחלוטין, יד ראשונה נרכשה בסוכנות טויוטה.

הרכב עבר אצלי כ36000 ק"מ, נוסע כל יום כ70 ק"מ, עד כאן הכל עובד פיקס, אין תקלות, אין בעיות לשים דלק לטפל בזמן ולנסוע.

מיותר לציין שאני שומר על הרכב בפדנטיות רצינית, החל מכיסוי בקיץ, מריחת ווקס אחת לכמה חודשים,

שטיפה ידנית בלבד פעם בשבוע, אין אוכל ושתיה ברכב ועל סיגריות בכלל מיותר לציין.

 

בקיצור מה שרציתי להגיד - (בצירוף למה שכבר נאמר כאן) אם תמצא אחת שמורה עם ק"מ סביר לך על זה.

 

דרך אגב - אחריות על המערכת ההיברידית 5 שנים.

היי אלכס

לנו יש 2010 עם 62 אלף ק"מ

גם אפס תקלות

איך צריכת הדלק שלך ובאיזה סוג כבישים אתה עובר את ה 70 ק"מ היומיות?

פורסם

אני מתדלק כל שבוע, כאשר אני מגיע לתחנת הדלק עם כחצי מיכל.

נוסע על כבישים בין עירוניים כל יום, הלוך חזור לעבודה כ30 ק"מ לכל כיוון, ואחרי עבודה עוד כ15 ק"מ בעיר.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
אני מתדלק כל שבוע, כאשר אני מגיע לתחנת הדלק עם כחצי מיכל.

נוסע על כבישים בין עירוניים כל יום, הלוך חזור לעבודה כ30 ק"מ לכל כיוון, ואחרי עבודה עוד כ15 ק"מ בעיר.

אפשר מספרים טיפה יותר מדויקים - כמהאת נוסע לפני תדלוק וכמה ליטרים אתה שם?

תודה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

אני גם שוקל לקנות פריוס 2010 - איך זה הולך עם הסוללה? כל כמה זמן מחליפים? כמה עולה להחליף? האם זה באחריות?

תודה מראש.

פורסם

האמת שאני לא מבין את אלו שרוכשים את הפריוס .

סיפור קצר שהיה .

הייתי בארה"ב בקיץ ... רכב שכור לחודש וחצי קאמרו LT2 .

נוסעים לואגס 2 מכוניות , הקאמרו שלי (מחיר על הכביש 38500 דולר למיטב זכרוני) ופריוס "FULLY LOADED" של חבר של אחי (כמעט 60000 אלף דולר עם כל התוספות) .

מי שיודע או מכיר ישיבה מאחור בקאמרו הינה תענוג מפוקפק אבל בכל זאת הרכב שלי היה מלא (4 מבוגרים) והטיוטה היו רק 2 .

מבחינת דלק (נסיעה ב 55 - 75 מייל לשעה) אני עשיתי 38 מייל לגלון וטיוטה עשתה 43 .

 

אז מה בעצם אני אומר , אם אתה נוהג כמו סבתא ומוכן לקבל את החסרונות הרבים שיש בטויוטה בשביל חסוך קצת כסף בדלק , כנראה שזה בשבילכם .

בשבילי זה גרוטאה עם גלגלים שלא הייתי מוכן לשלם עליה מה שמבקשים.

 

כמה כבר תחסכו בדלק בשביל התוספת תשלום הענקים שתשלמו על הרכב ?

מומלץ לראות את הפרק של טופ גיר עם הBMW והטויוטה .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
האמת שאני לא מבין את אלו שרוכשים את הפריוס .

סיפור קצר שהיה .

הייתי בארה"ב בקיץ ... רכב שכור לחודש וחצי קאמרו LT2 .

נוסעים לואגס 2 מכוניות , הקאמרו שלי (מחיר על הכביש 38500 דולר למיטב זכרוני) ופריוס "FULLY LOADED" של חבר של אחי (כמעט 60000 אלף דולר עם כל התוספות) .

מי שיודע או מכיר ישיבה מאחור בקאמרו הינה תענוג מפוקפק אבל בכל זאת הרכב שלי היה מלא (4 מבוגרים) והטיוטה היו רק 2 .

מבחינת דלק (נסיעה ב 55 - 75 מייל לשעה) אני עשיתי 38 מייל לגלון וטיוטה עשתה 43 .

 

אז מה בעצם אני אומר , אם אתה נוהג כמו סבתא ומוכן לקבל את החסרונות הרבים שיש בטויוטה בשביל חסוך קצת כסף בדלק , כנראה שזה בשבילכם .

בשבילי זה גרוטאה עם גלגלים שלא הייתי מוכן לשלם עליה מה שמבקשים.

 

כמה כבר תחסכו בדלק בשביל התוספת תשלום הענקים שתשלמו על הרכב ?

מומלץ לראות את הפרק של טופ גיר עם הBMW והטויוטה .

 

 

מה שאתה מתאר, בנוסף גם מה שבדקו בטופ גיר מדבר על הרכב בנסיעה מחוץ לעיר, שם למנוע ההיברידי אין שום פעולה בעצם, תיסע עם רכב היברידי בפקקים/עירוני ותבין מה זה חיסכון בדלק, אבא שלי מוציא מעל 1 ל20 קילומטר בנסיעה עירונית בלבד!

מחוץ לעיר אתה צודק, הרכב פועל על הבנזין הרגיל והוא צורך דלק כמו כול רכב אחר, אבל פקק אחד מחזיר הכול.

אם ניסית רכבים היברידים רק מחוץ לעיר או לחילופין מסתמך על טופ גיר אז חבל שאתה משמיץ סתם, בשבילך זה גרוטאה, בשביל מי שנוסע כול היום בפקקים או בתנועה עירונית עמוסה זו ברכה!

אני מכיר בנאדם שנוסע דיי חזק עם אוריס היברידית ומקבל צריכת דלק מצויינת של מעל 1 ל16 במשולב, וזה רכב ליסינג.

פורסם
האמת שאני לא מבין את אלו שרוכשים את הפריוס .

סיפור קצר שהיה .

הייתי בארה"ב בקיץ ... רכב שכור לחודש וחצי קאמרו LT2 .

נוסעים לואגס 2 מכוניות , הקאמרו שלי (מחיר על הכביש 38500 דולר למיטב זכרוני) ופריוס "FULLY LOADED" של חבר של אחי (כמעט 60000 אלף דולר עם כל התוספות) .

מי שיודע או מכיר ישיבה מאחור בקאמרו הינה תענוג מפוקפק אבל בכל זאת הרכב שלי היה מלא (4 מבוגרים) והטיוטה היו רק 2 .

מבחינת דלק (נסיעה ב 55 - 75 מייל לשעה) אני עשיתי 38 מייל לגלון וטיוטה עשתה 43 .

 

אז מה בעצם אני אומר , אם אתה נוהג כמו סבתא ומוכן לקבל את החסרונות הרבים שיש בטויוטה בשביל חסוך קצת כסף בדלק , כנראה שזה בשבילכם .

בשבילי זה גרוטאה עם גלגלים שלא הייתי מוכן לשלם עליה מה שמבקשים.

 

כמה כבר תחסכו בדלק בשביל התוספת תשלום הענקים שתשלמו על הרכב ?

מומלץ לראות את הפרק של טופ גיר עם הBMW והטויוטה .

פריוס הכי מצוידת לא מתקרבת ל 60K בארה"ב - אולי חצי מאיפה הנתון הזה?

פורסם
שלום לכולם

אני גם שוקל לקנות פריוס 2010 - איך זה הולך עם הסוללה? כל כמה זמן מחליפים? כמה עולה להחליף? האם זה באחריות?

תודה מראש.

הסוללה יקרה אך עם קצת מזל יוחלף רק העשור השני לחייו

אחריות הסוללה 5 שנים

פורסם

היתרון של הרכב הוא בהיותו רכב משפחתי בגודל מלא וחסכוני מאוד בעיר.

 

אם משווים אותו לרכב אוטומטי אחר כמו הקורולה, אז הוא צורך בדיוק חצי ואז יש לך עסק משתלם.

 

כמה משתלם? את זה קל לחשב. מי שנוסע 20 אלף ק"מ בשנה וצורך 1:20, מבזבז 1000 ליטר. מי שנוסע בקורולה בנזין מבזבז 2000 ליטר. ההפרש הוא 7000 ש"ח בשנה.

 

עכשיו תיקח את ההפרש מראש בקניה של הפריוס לעומת הקורולה, ואז תדע תוך כמה זמן תחזיר את "ההשקעה" בפריוס.

פורסם

מה שאני אומר זה שאם אתה נוהג לאט מאד ורגוע מאד ואין לך שום ציפייה לחווית נהיגה אז אולי זה הרכב עבורך.

מה שנאמר ( יותר נכון הודגם ) בטופ גיר זה שאם אתה לא נוהג לאט ורגוע הפריוס זוללת יותר דלק מאשר BMW m3 שהוצגה שם.

 

ולמי שהעיר על מחיר הפריוס בארהב.

הרכב של חבר של אחי מכיל את כל התוספות שניתן לקנות.

לכן מחירו הגיע ל 60000 דולר.

וכן בשבילי זה סתם פחנוע ,הספיק לי נסיעת מבחן אחת להבין את זה.

נניח רגע את החיסכון של 7000 שח לשנה על דלק ,הפרש המחיר הוא סביב 35 אלף שח מול רכב רגיל ולכן צריך 5 שנים.

לא שווה בעליל בספר שלי.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4


×
×
  • תוכן חדש...