Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע אם כאן זה המקום אבל ניראה לי שכן.

 

יש לי מזדה 6 2004 אין תלונות על מערכת הבלמים (זה לא רכב ספורט)

 

אבל מניסיון על רכבים אחרים שהברקסים אצלהם חדים יותר אני עושה השוואה.

 

יצא לי לינהוג לדוגמה על סיטרואן C4 החדשה וברקס קטן - מי שישב לידי שואל למה אני כזה אגרסיבי בבלמים- ואני טוען שצריך כמה דקות להיתרגל לבלמים החזקים.

 

אצלי הם יותר רכים ולא ממהרים לינעול את הגלגלים.

 

איך שהוא הייתי רוצה גם תחושה של בקסים חדים ואגרסיבים.

 

הרכב עבר לא מיזמן צלחות +רפידות מקוריים של מזדה.

 

השאלה בלי הוצאות ענקיות מה ניתן לעשות.

 

האם המזדה כבדה יותר ?

חשבתי להחליף שמן ברקס (או לפחות לרענן אותו) האם יועיל במיקצת ?

 

מה עוד ניתן לעשות ?

 

מדובר במזדה 6 מנוע 2300 שנת 2004 עם 110,000 קמ.

 

המון תודה לעוזרים.

רז.

פורסם

בלי שום קשר רצוי לרענן את נוזל הבלמים אחת לשנתיים, בנוזל איכותי ולבצע ניקוז נוזלים והוצאת ע"י מכונה מיוחדת. אם הנך באיזור המרכז אני ממליץ על טיג מוטורספורט, שהינם בעלי מכונה מיוחדת המתחברת לכל ניפל ומנקזת אותו בתורה עצמאית.

 

רוב הסיכויים שתחושת הדוושה לא תשתפר, אלא אם כן יוחלפו הצינורות ברקס לכאלה שזורים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

במידה ואין כל תקלה במערכת הבלמים שלך ובמידה והשמן עדיין תקין,החלפת שמן (במלואו) יכולה לשפר את תחושת הדוושה אבל לא את צורת הבלימה של הרכב.

 

אם אתה נהג יחסית אגרסיבי, מאוד ייתכן שהשמן כבר "מת" ולכן רענון של כל השמן יכול לתת שיפור מסוים.

 

אתה יכול להחליף לרפידות יותר רכות שיתנו לך נשיכה ראשונית יותר אגרסיבית, יש לזכור שרפידות כאלה גם ישחקו הרבה יותר מהר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני יודע שהמקוריות די עדינות.

 

בהתחלה הורכבו רפידות של "רמסה" והיה מין רעש של חריקה \צריבות בעת לחיצה על הברקס.

 

בחנות החלפים הם הוחלפו לעוד דגם נידמה לי "לוקס" וגם היתה אותה בעיה.

 

כמובן שעשינו פאזות לרפידות.

 

לאחר יאוש של הרכבות והחלפות הרכב הוכנס למוסך מרכזי לצורך איבחון הבעיה והרעש מהרפידות.

 

הבוחן ישר אמר תחליף למקורי (כימעט פי 3 במחיר) וכל הצרות שלך יעלמו.

 

וכך היה.

 

באמת נעלמו הרעשים היתה תחושה של ברקסים יותר רכים והכי חשוב הברקסים היו שם שהייתי צריך אותם.

 

אינני נוסע אגרסיבי - אבל מניסיון על רכבים אחרים הרכבים - האחרים גרמו לי להיות יותר אגרסיבים (היה לי יותר ביטחון) היתה תחושה שהרכב יותר חד.

 

ואני מדבר על כמה וכמה רכבים.

אולי הם פשוט חדשים יותר ?

 

למשל קרוז טורבו מקנה לי מאוד ביטחון על הכביש ואני מרשה לעצמי עם הקרוז מה שאינני עם המזדה.

 

עם הקרוז למשל ליפני עצירה אני יכול לימשוך עוד שניה ואפילו 2 וזה לא קורא לי עם המזדה.

 

יש הבדל בתחושה בין המכוניות שאולי אנני מצליח להסביר נכון אבל את הכיוון אני מקווה שהבנתם.

 

חבר טען שיכול להיות הבדל בצמיגים -ואני טוען ההבדל בתחושה בדוושת הברקס.

 

 

אולי מזדה כבדה יותר ?

אולי היא ניבנת לצורך נוחות ?

אולי הבלאי של השנים בוסטר או צינורות יבשים ?

אולי הברקסים המקוריים בנויים לצורה כזאת.

 

חייב לציין שהמזדה מטופלת בקפדנות במורשים ללא שום חיסכון.

 

אשמח לדעת האם יש רפידות איכותיות יותר כמו שנאמר ?

האם יש בוסטר חזק יותר ?

תודה לעוזרים,

רז.

פורסם

בדוק בפורומי מזדה בחו"ל, אולי יש בוסטר/ משאבה ראשית בעלי קוטר גדול יותר שיאפשר לך שיפור קל, מהיר וזול.

 

 

בכל מקרה, לפי התאור שלך, הדוושה קצת ספוגית וזה באמת יכול להגרם משמן שכבר לא טרי או אולי ממכונאי שהחליף את הצלחות והרפידות ולא ניקז שמן כראוי ולכן הצעד הראשוני, המהיר ביותר ובעל פוטנציאל השיפור הגדול ביותר הוא בהחלט החלפה של מלוא השמן בשמן טרי, רענן ואיכותי.

 

חזור לדווח לאחר ההחלפה ולאחר שבוצא ניקוז כראוי ונראה איך ממשיכים משם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אלא אם כן יוחלפו הצינורות ברקס לכאלה שזורים.

 

צינורות בלימה שזורים עוברים טסט?

Me-Golf GTI MK6 Premium+Passat 1.8T, my wife-Passat 2.0, my mom-Passat 2.0, my brother-Polo 16V & my sister Polo 1.4

פורסם

התשובה לצערי היא חד משמעית, לא!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה צינורות בלימה שזורים של גודרידג' עוברים טסט בוודאות, לסחבק היו מותקנים כאלה על רכבו הקודם, ומעולם לא צייצו לגבי זה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

זה לא מדד, פעם עברתי טסט עם רכב שהיו לו 4 צמיגים בשלוש מידות שונות (זרקנו על הרכב צמיגים בלאי, העיקר שיגש לטסט, יכשל ונקבל הארכה), אז זה תקין? אתה אמור לעבור טסט ככה?

 

 

לא שמו לב אליהם או מאלף ואחת סיבות בחרו לא להתיחס אליהם/ להעלים עין.

 

אם היו שמים לב, צינורות שזורים לא עוברים טסט חד משמעית ובבדיקת בוחן משטרה, זה גם הורדה מהכביש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קודם תודה לעוזרים,

 

הבטחתי לעדכן,

הייתי במוסך מורשה יום שישי על הבוקר

פורקו4 גלגלים- ניבדקו הצלחות והרפידות

כמובן שהוחלף השמן ל dot 4

קודם כל היה הבדל בין צבע השמן החדש לישן

עלות כל הבדיקה והעבודה 140 שח כלל מעמ

הרכב מגיב יותר טוב עם הבלימה

ניראה שהגלגלים נינעלים שניה פחות מימיקודם

 

האמת שציפיתי ליותר.

בסיום העבודה הבוחן עשה סיבוב עם הרכב

וטוען שהבלמים מתפקדים מצויין.

 

לדעתי חל שיפור אולי ב 15אחוז

לבנתיים אני יסתפק במה שייש

אולי בעתיד נחליף קליפרים, צלחות, בוסטר וכל

מה שיוכל ליתרום לרכב להיות יותר קיצוני

בבלימה.

תודה,

רז.

פורסם

זה שרכב נותן "מכת" בלימה בנגיעה קלה לא מחייב שמרחק הבלימה שלו קטן יותר מרכב אחר שדורש רגל כבדה יותר.

דווקא דוושה שמגיבה לניארית ודורשת כוח רב יותר, עדיפה לנהיגה סופרטיבית ובלימה עם רגש למניעת נעילת גלגלים או הפעלת ה-ABS .

 

בקיצור, תנסה להפריד בין התחושה (שמשקרת לעיתים) למרחק הבלימה בפועל.

רצוי לתרגל (במקום שלא מסכן אחרים) ולהכיר את יכולת הרכב.

 

רענן

פורסם

עלות כל הבדיקה והעבודה 140 שח כלל מעמ

הרכב מגיב יותר טוב עם הבלימה...

לדעתי חל שיפור אולי ב 15אחוז.

 

שיפור יכולות ב 15% תמורת 140 ש"ח?

הלוואי שתמיד ישאר היחס הזה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...