Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מבקש המלצה מבעלי הניסיון על סוכן ביטוח בחיפה שמטפל ברכבי אספנות או בעל אמפתיה לתחום.

כמו כן האם יש איזה שהוא דגש מיוחד לביטוח רכב אספנות לעומת ביטוח רכב רגיל?

תודה!

פורסם

ממש לא חייב בחיפה ,

אני מהקריות ומבטח מזה 15 שנה לפחות אצל חמדה במרכז הארץ , ואני לא היחידי שמבוטח אצלה .

יש לה סימפטיה לאספנות ,

לקראת כל טסט מצלצלים לתזכורת - תמיד לכל המכוניות .

 

בקיצור ,

אין לך מה לחפש במקומות אחרים

 

הינה :

 

 

 

חמדה גלט פבריקנט Chemda Glatt Fabrikant

 

טל: 03-5357903Tel: 972-3-5357903

 

פקס: 03-5351501Fax: 972-3-5351501

 

נייד: 054-3311497 Cell: 972-54-3311497

 

 

תאמין לי לא תצטער מהשרות המסור .

אפילו תמי הפקידה שלה שם כבר שנים ארוכות ! זה מראה על משהו . :-)

 

בהצלחה !

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

לסוכן חיפאי יכולים להיות הקשרים הכי טובים עם מוסכים חיפאים/ נותני שירות.

כשסוכן מוכר מתקשר בעת הצורך למוסך מקומי ומבקש שיבואו לקראתך זה חשוב.

המוסכים בין אם הם עובדים בשוטף עם הסוכן ובין אם עדיין לא ירצו את המשך הקשר עם אותו סוכן ולא יעשו פדיחות מולך כלקוח מזדמן.

כנל עם השמאים המקומיים.

 

לכן אינני מסכים עם דרור.

וגם אם חמדה מקרית אונו תתקשר להזכיר לך לגבי הטסט.

 

יוסי אנקונה מחיפה בינתיים לא מאכזב אותי ויש לי יותר מרכב אחד.

אילן

פורסם

מלמוד שרותי ביטוח. אין לו שום אמפתיה לרכבי אספנות אבל הוא עשה לי בטוח חובה לרכב אספנות ונותן שרות בסדר.

פורסם

השאלה היא מה המחיר שגובים על הביטוח ? בגלל שבשנה

שעברה רציתי לבטח את הרכב ודרשו ממני כמעט מחיר של ביטוח על רכב רגיל

ואילו חמדה דרשה רבע מחיר ממה שהציעו לי.

 

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אילן,

אני חושב שרובנו לא נזקקים לשרותיהם של המוסכים אלא עושים את העבודה

או לבד או פונים למקצועיים מכאן הפורום , המועדון דוגמת בני ל. או מקורבים אחרים שעוזרים .

מה עוד שהמוסכים הרגילים לא ששים לטפל ברכבי האספנות / העתיקים שלנו .

 

דעתי בכל אופן ..

 

 

 

לסוכן חיפאי יכולים להיות הקשרים הכי טובים עם מוסכים חיפאים/ נותני שירות.

כשסוכן מוכר מתקשר בעת הצורך למוסך מקומי ומבקש שיבואו לקראתך זה חשוב.

המוסכים בין אם הם עובדים בשוטף עם הסוכן ובין אם עדיין לא ירצו את המשך הקשר עם אותו סוכן ולא יעשו פדיחות מולך כלקוח מזדמן.

כנל עם השמאים המקומיים.

 

לכן אינני מסכים עם דרור.

וגם אם חמדה מקרית אונו תתקשר להזכיר לך לגבי הטסט.

 

יוסי אנקונה מחיפה בינתיים לא מאכזב אותי ויש לי יותר מרכב אחד.

אילן

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

תודה לכולם על התגובות, גם בה"פים.

למרות שזה לא באמת משנה המיקום, אני מעדיף מישהו קרוב.

יצרתי קשר עם מי שהוזכרו פה.

תודה.

פורסם

מצטרף להמלצות על דני קורגו, כמו שצויין בעל כמה רכבי רכבי אספנות, ופעיל מאוד בתחום המוטורי בארץ... עזר במקרים דחופים גם ב4 לפנות בוקר.

BMW E30 325i Coupe

×
×
  • תוכן חדש...