Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין בה׳ והכל יתגשם אני מקווה לטוב .!

ואני יחזור לעדכן יום ראשון שהרכב יהיה מוכן.

צביקה אין שום דרך לבדוק האם המנוע במצב טוב ? קומפרסיה. משהו?[/quote]

 

שלום רב !

לא ניתן לבצע בדיקת קומפרסיה, במנוע שלא מורכב ברכב, ואין גם כלל צורך בכך !

ניתן לבדוק קומפרסיה, במוסך מיד לאחר הרכבת המנוע והתנעתו, ובמסגרת שלושה חודשים , במסגרת האחריות.

כנ"ל ניתן לבצע את הבדיקות כולל בדיקת לחץ הפוך, לפני הוצאת הרכב מהמוסך, או גם מספר ימים לאחריו.

אין כל סיבה לבעיות סחיבה, במקרה והקומפרסיה תתתגלה כתקינה, גבוהה ואחידה.

בטח בשם יתברך, והכל יבוא על מקומו בשלום !

אמן !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ניתן לבצע בדיקת קומפרסיה, במנוע שלא מורכב ברכב, ואין גם כלל צורך בכך !

צביקה ?

אין בעיה לבצע בדיקת קומפרסיה על מנוע בחוץ שתלוי על חמור (מתקן ).

כול שצריך שבמנוע יהיה שמן, מצבר בריא ליד, זוג כבלי הנעה, ערכת בדיקת קומפרסיה .

 

אם נדרש או צריך, זה כבר סיפור אחר.

 

חג שמח

רענן

פורסם

ואיפה בדיוק יהיה הסטרטר לסובב את המנוע?

 

מיותר לבדוק קומפרסיה נוסעים עם הרכב ואם אין תצרוכת שמן בעיות סחיבה או זיופים אין צורך לבדוק שום דבר

פורסם

רענן שלום רב !

ומה עם צמת חוטים למערכת ההצתה,ולההתנעה מתג הצתה וחיווט לסטרטר, לסלילי ההצתה, וצנרת דלק,ומשאבת דלק?

ואיזה מוסך יהיה מוכן להשקיע ולעשות זאת ?

ברור שזה לא מעשי ולא נחוץ, זה ברור לשנינו.

חג עצמאות שמח |

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
ואיפה בדיוק יהיה הסטרטר לסובב את המנוע?

על המנוע !

מנועים מיבוא מגיעים מושלמים כולל סעפות, אביזרים (אלטרנטור, סטרטר, מדחס מזגן, חיישנים עם צמות חתוכות).

כאן שודדים האבזרים ומוכרים אותם כחלקי חילוף.

 

רענן

פורסם
רענן שלום רב !

ומה עם צמת חוטים למערכת ההצתה,ולההתנעה מתג הצתה וחיווט לסטרטר, לסלילי ההצתה, וצנרת דלק,ומשאבת דלק?

לא צריך כלום מהרשימה שלעיל. כי פשוט אין מטרה להניע את המנוע !

סה"כ לבצע סיבובים לדחיסה בלבד כמו שמבצעים קומפרסיה כשהמנוע ברכב עם משאבת דלק מנותקת שלא יניע.

 

ותתפלא יש כאלה שמבצעים בדיקת דליפות בחצר היבואן כדי למנוע עבודה מיותרת ( הרכבת המנוע, חיבור גיר, טיימינג לרוב, מילוי נוזל קירור וכו ...)

 

רענן

פורסם

רענן שלום רב !

ואיך תסובב מנוע ללא סטרטר, על מנת לבנות לחץ בצילנדרים על מנת לבדוק קומפרסיה, אינני מכיר מנוע שמגיע עם אלטרנטור , סטרטר, מדחס מזגן, (שנמכרים בנפרד)צמות, אבל עם סעפת יניקה ללא ראש הזרקה, או קרבורטור.

ועל מנת לסובב מנוע לשם בדיקת קומפרסיה יש להוסיף שמן למנוע, אינני מכיר יבואו שיעשה זאת כל מנוע שקקיים אצלו במחסן, ואם לא צמוד אליו מוסך, גם מוסך ששקנה מנוע מיבואן, לא יטריח את עצמו לעשות זאת, במקרה שהמנוע יורכב וידפוק, הוא לוקח את הסיכון שהיבואן שמכר את המנוע, יפצה אותו על הזמן שהושקע בהרכבת ובפירוק מנוע, שמתברר כלקוי, דופק, מרעיש/ לא תקין, מחק את המיותר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
רענן שלום רב !

ואיך תסובב מנוע ללא סטרטר, על מנת לבנות לחץ בצילנדרים על מנת לבדוק קומפרסיה, אינני מכיר מנוע שמגיע עם אלטרנטור , סטרטר, מדחס מזגן, (שנמכרים בנפרד)צמות, אבל עם סעפת יניקה ללא ראש הזרקה, או קרבורטור.

ועל מנת לסובב מנוע לשם בדיקת קומפרסיה יש להוסיף שמן למנוע, אינני מכיר יבואו שיעשה זאת כל מנוע שקקיים אצלו במחסן, ואם לא צמוד אליו מוסך, גם מוסך ששקנה מנוע מיבואן, לא יטריח את עצמו לעשות זאת, במקרה שהמנוע יורכב וידפוק, הוא לוקח את הסיכון שהיבואן שמכר את המנוע, יפצה אותו על הזמן שהושקע בהרכבת ובפירוק מנוע, שמתברר כלקוי, דופק, מרעיש/ לא תקין, מחק את המיותר.

בברכה

צביקה

אני מבין שמעולם לא ראית איך מנועים מגיעים כשפותחים מכולה.

שוב, בד"כ מורכב עליהם הכול.

 

היבואן רוצה למכור, אני רוצה לקנות.

לא אכפת ליבואן ולי לבזבז 4 ליטר כשקונים מנוע באזור 15 אלף ש"ח .

זה לא אומר שאבצע בדיקת קומפרסיה. אבל על בדיקת דליפות לא מוותר.

 

מבחינתי מיציתי הדיון ומקווה בשביל פותח השרשור שירכיב מנוע מייבוא ולא יתעסק כלל באוברהול.

 

חג שמח

רענן

פורסם

רענן שלום רב !

אודה ולא אבוש, לא ראיתי מעולם מנועים שמגיעים במכולה.

אני מניח , ואני לא תמים, שעל מנת להרויח יותר, היבואן מחזיק צוות מכונאים, המפרקים כל רכיב המצורף למנוע, ומוכרים אותו בנפרד, הרווח גדול יותר בוודאי אם המנוע נקנה לפי משקל, רק מהרווח ממכירת האלטרנטור, המדחס , הסטרטר וראש ההזרקה, היבואן יכסה את עלות קניית המנוע.

פותח השרשור התייעץ איתי, קודם פתיחת השרשור, ואני המלצתי לא לקנות מנוע מיבוא, ולא ללהתעסק עם אוברול.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על העצות,

אבדוק זאת ביום ראשון.

תושבות המנוע קיימות מאז היווסדות הרכב ,

במקרה והמוסכניק יגיד שצריך להחליף ,

מהו המחיר הנ״ל לגבי תושבות מנוע ?

פורסם
פותח השרשור התייעץ איתי, קודם פתיחת השרשור, ואני המלצתי לא לקנות מנוע מיבוא, ולא ללהתעסק עם אוברול.

צביקה ידידי,

אני חושב שהתחלף לך האות "ו" באות "א"

פותח השרשור התייעץ איתי, קודם פתיחת השרשור, ואני המלצתי לו לקנות מנוע מיבוא, ולא ללהתעסק עם אוברול.

 

המלצה נוספת שלי, לחפש מנוע שהוסר ביפן (רוב רובם מגיעים במצב נהדר עם קמ' מאוד נמוך וזאת בזכות שיטת

מיסוי שמעודדת התושבים לרכוש רכבים חדשים ולא להחזיק רכבים ישנים. כך מגיעים לעולם חלקי חילוף לא מרכבי תאונות ובמצב מעולה).

 

רענן

פורסם
רענן שלום רב !

 

פותח השרשור התייעץ איתי, קודם פתיחת השרשור, ואני המלצתי לו, לקנות מנוע מיבוא, ולא ללהתעסק עם אוברול.

בברכה

צביקה

 

רענן תודה על התיקון, של שגיאת הכתיב הצורמת, שנבעה, מכך, שמהרתי למקום מסויים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

המכונאי אמר שהתושבות מנוע גמורות .

750 ש״ח 3 תושבות כולל עבודה ומע״מ+ צינורות מים

עליונות תחתונות בתוספת 150 מחיר סביר?

פורסם
המכונאי אמר שהתושבות מנוע גמורות .

750 ש״ח 3 תושבות כולל עבודה ומע״מ+ צינורות מים

עליונות תחתונות בתוספת 150 מחיר סביר?

 

סביר אם כבר המנוע בחוץ שיחליף מה שצריך מסביב כדי שלא יהיו לך כאבי ראש מיותרים אחר כך!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3


×
×
  • תוכן חדש...