Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על המנוע !

מנועים מיבוא מגיעים מושלמים כולל סעפות, אביזרים (אלטרנטור, סטרטר, מדחס מזגן, חיישנים עם צמות חתוכות).

כאן שודדים האבזרים ומוכרים אותם כחלקי חילוף.

 

רענן

בלי שגיר מורכב אליו? אין מצב מה גם שבדיקה כזו צריכה להיות על המנוע חם כך שזה ממש לא יתן הרבה

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא צריך כלום מהרשימה שלעיל. כי פשוט אין מטרה להניע את המנוע !

סה"כ לבצע סיבובים לדחיסה בלבד כמו שמבצעים קומפרסיה כשהמנוע ברכב עם משאבת דלק מנותקת שלא יניע.

 

ותתפלא יש כאלה שמבצעים בדיקת דליפות בחצר היבואן כדי למנוע עבודה מיותרת ( הרכבת המנוע, חיבור גיר, טיימינג לרוב, מילוי נוזל קירור וכו ...)

 

רענן

 

בלי שגיר מורכב אליו? אין מצב מה גם שבדיקה כזו צריכה להיות על המנוע חם כך שזה ממש לא יתן הרבה

 

דן ידידי שלום רב !

אני מניח שתגובתך האחרונה, היא בתגובה לתגובה שהדגשתי בכחול?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום חברים פורום יקרים,

הורכב מנוע ברכב ולצערי עדיין מעשן ,

בעל המוסך אמר שהוא לא מוכן להוציא את הרכב ,

עד שהכל תקין וכשורה.

אני מאמין שעד יום שלישי זה יסתדר,

האם אני צריך לדאוג ?

פורסם
שלום חברים פורום יקרים,

הורכב מנוע ברכב ולצערי עדיין מעשן ,

בעל המוסך אמר שהוא לא מוכן להוציא את הרכב ,

עד שהכל תקין וכשורה.

אני מאמין שעד יום שלישי זה יסתדר,

האם אני צריך לדאוג ?

צריך לתת למנוע כמה שעות פעולה כדי שיישרף כול השמן שהוא היה טבול בו לאכסנה.

 

רענן

  • ספונסר פורום
פורסם

לא צריך להספיד את המנוע כל כך מהר,לפעמים האגזוז מלא בשמן ולוקח זמן עד שהשמן נשרף,בקש מהמוסך לבצע נסיעה מאומצת כחצי שעה שעה ורק לאחר מכן תחליטו אם המנוע מעשן או לא.

אורן

פורסם
לא צריך כלום מהרשימה שלעיל. כי פשוט אין מטרה להניע את המנוע !

סה"כ לבצע סיבובים לדחיסה בלבד כמו שמבצעים קומפרסיה כשהמנוע ברכב עם משאבת דלק מנותקת שלא יניע.

 

ותתפלא יש כאלה שמבצעים בדיקת דליפות בחצר היבואן כדי למנוע עבודה מיותרת ( הרכבת המנוע, חיבור גיר, טיימינג לרוב, מילוי נוזל קירור וכו ...)

 

הרכב היחיד שעולה בדעתי שניתן להניע מחוץ לרכב, הוא חיפושית, ואם תבקש יפה:-D אני אספק לך סרטון הממחיש זאת!

רענן

 

בלי שגיר מורכב אליו? אין מצב מה גם שבדיקה כזו צריכה להיות על המנוע חם כך שזה ממש לא יתן הרבה

דן תגובתי המודגשת למעלה , מכוונת גם אליך מדובר על חיפושית שניתן להניע אותה ללא סטרטר, עלל גבי הרצפה. !

 

יכול ללכת לי הגיר אם החלפתי מנוע ?

מה הקשר בין אורך חייו של הגיר למנוע, ובוודאי לאחר שהוחלף המנוע ?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דן שלום רב !

הבאתי את המידע על חיפושית, בתגובה לשאלה האם ניתן להניע מנוע אטמוספרי , על גבי סטנד, ונתתי כדוגמא חיפושית שלא זקוקה למתנע, ולא למערכת קירור, על מנת להניע !

כדוגמא אני מצרף את הלינק הבא:

https://www.facebook.com/jorge.breitman#!/photo.php?v=10151048077606402&set=vb.525206401&type=2&theater

 

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום לכולם.

חיפושית אני מניע עם האוזינג גיר חתוך מחבר סטרטר ומניע את המנוע .

ישנה אפשרות להניע כאשר מניעים ללא רצועה ובמקומה שמים חבל אך זה לא מומלץ כי המנוע יכול לעבוד כמה דקות עד שיתחמם.

 

לגבי המנוע מאזדה הייתי בודק קומפרסיה לאחר ההרכבה , פותח מכזה שסתומים רואה שאין בוצה ומחליף אטם על הדרך, בודק מצב הפלאגים זה מעיד על מצב המנוע.

או בדרך המוכרת והפשוטה לנסוע בעלייה מצערת פתוחה לחלוטין ואם הוא סוחב טוב המנוע טוב.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

חברי הפורום היקרים .

המוסכניק עשה עבודה מעולה ,

המנוע סוחב הרבה יותר מהקודם לא מעשן,

(גם בסל״ד גבוהה)

אין דפיקות רישרושים וכו בימים הקרובים אבדוק שמן מנוע ומים.

נקווה שהכל עובר חלק בע״ה תודה רבה על הכל עזרתם לי מאוד.

פורסם

שמחים בשמחתך, ובכך אתה מאשר את הנחתם של חברי הפורום, שהעשן שהתגלה בתחילה , הוא תוצר לוואי של השמן שהצטבר עם הזמן בדוד הפליטה, ועתה נשרף בהדרגה ונעלם.

המשך לעדכן בנוגע לצריכת שמן, עשן לבן, התחממות, ומפלס מי קירור.

בהצלחה עם המנוע החדש !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318


×
×
  • תוכן חדש...