Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

 

ביום חמישי בבוקר חניתי ברכבת בית שמש, יש שטח המסומן באדום לבן אך באמצע יש קטע אפור באורך של כ10 מטרים.

 

בצד אחד של הכביש גישה לחניה, יש שלט כי מותרת העצירה להורדת נוסעים בלבד (התמונה החשוכה) ובצד השני של אותו הכביש (כביש ללא מוצא אבל עושים מעין מעגל כדי לצאת ממנו) יש את הקטע האדום לבן המדובר.

 

חניתי בשטח האפור וכשחזרתי לאוטו בערב, ראיתי קנס מתחת לוישר שלי.

 

האם הקנס מוצדק? לפי דעתי אני צודק כי חניתי במקום חוקי ואם הקטע האפור באמצע הוא תוצאה של טעות של העיריה זאת לא אשמתי והאיסור חניה הוא על הצד השני של הכביש

 

תודה רבה מראש

IMG_1231S.jpg

IMG_1252S.jpg

IMG_1235S.jpg

IMG_1232S.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

זה נראה (לפחות לפי התמונות) שחנית בנתיב נסיעה, לצורך העניין גם אבני השפה בכבישים מהירים לא מסומנות באדום לבן, זה לא אומר שמותר להחנות שם את הרכב.

אני לא משפטן אבל אני בטוח שיש איזשהו סעיף נפרד בחוק שאוסר חנייה בנתיב הנסיעה.

פורסם

בדו"ח מצויין שחנית בניגוד לחוק עזר /תמרור (יש רשימת תמרורים בדו"ח).

האם יש תמרור/ שלט האוסר על חנייה באזור שחנית?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

רשמת : יש שלט כי מותרת העצירה להורדת נוסעים בלבד

האם צריך יותר מזה ??

האדום-לבן בא להדגיש את איסור החנייה, אך גם בלעדיו יש את השלט הנ"ל.

פורסם

אני אחדד את מה שכתבתי קודם, איסור החניה הוא בכיוון השני ולא ליד המדרכה שחניתי לידה.

במקום שאני חניתי בו, אין שום איסור

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הדו"ח שניתן לך הוא על אי ציות לתמרור מבין האפשרויות שרשומות בדו"ח.

כאשר עוברים על מגוון התמרורים שנמצאים בדו"ח, הרלוונטים עבורך הם ב-28 ו- ב-29 שאוסרים חניה, ועצירה או חניה בהתאמה.

כמו כן גם תמרור ב-58 - תחנת מוניות יכול להיות רלוונטי.

עכשיו השאלה היא האם במקום מוצב אחד מהתמרורים הנ"ל.

אם כן, שלם את הדו"ח.

אם לא, הדו"ח לא חוקי.

פורסם

אייל,

תמרור ב-29 וחניית מוניות נמצאים בצידו השני של אותו הכביש, בהמשך יש צומת (מבטלת את התמרורים הנ"ל).

בצד בו אני חניתי, אין כל תמרור האוסר עליי חניה

תודה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אם אין אף תמרור האוסר חניה, אזיי על פניו נראה שהחוק אינו חוקי.

מה שכן, בעירייה יכולים לשנות את העבירה להפרעה לתנועה אבל שווה לנסות לפנות אליהם לביטול הדו"ח עם התמונות שצירפת.

 

עריכה: בתמונה האחרונה שצירפת באופק נראה תמרור כלשהו בצד בו אתה חנית (איפה שמתחיל האדום לבן), איזה תמרור מוצב שם?

פורסם

יש שני תמרורים, הראשון אומר אין כניסה שכן החניה היא מעגלית.

התמרור השני אומר כי אין פניה שמאלה לרחבה ממנה בעתיד יצאו אוטובוסים

 

תודה על העזרה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תנסה לצלם את המקום גם מהאזור ההוא (שיראו את התמרורים).

כמו כן, אמרת שבאמצע קיימת צומת - צלם גם משם לכיוון המקום בו חנית.

ואז יש לך שתי אופציות, האחת ללכת למשפט, השנייה לגשת לעירייה או לכתוב מכתב עם התמונות ולדרוש את ביטול הקנס.

לדעתי, תתחיל עם מכתב רשום לעירייה ואם הבקשה תענה בסירוב, גש למשפט.

פורסם

הוספתי את המשך הדרך בה חניתי ועוד זווית לחניה שלי.

אני חניתי איפה שהקורולה חונה בתמונה (הראשונה חונה באדום לבן, הרחוקה יותר)

IMG_1254S.jpg

IMG_1257S.jpg

IMG_1258S.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עברו להם 3 חודשים מאז שהגשתי את העירעור, קיבלתי מכתב מהעירייה שהנושא עדיין לא סגור.

כמה זמן יכול העירעור לקחת? אני מפחד שהם איבדו את הטפסים או כל שקר אחר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי תשובה לערעור:

 

"מדובר בחסימת נתיב נסיכה והחניה במקום אסורה. הבקשה נדחית."

 

שגיאת כתיב מופיעה במקור.

מרשימת הסיבות המופיעות בדו"ח המקורי לא מצאתי שום איזכור של חסימת נתיב נסיעה

 

מה אני עדיין יכול לעשות? חשוב לציין שאדם אחר שחנה שם קיבל קנס של 100 שקל בלבד

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הי

אני לא מכיר בע"פ את כל התמרורים שרשומים בדוח, אבל באופן עקרוני העיירה לא יכולה לשנות את הדוח שהיא רשמה רק בגלל שסתרת את הסיבה המקורית.

השאלה היא אם אתה יכול להישפט עדיין (בקשה להישפט זה עד 90 יום אם אינני טועה)

פורסם
השאלה היא אם אתה יכול להישפט עדיין (בקשה להישפט זה עד 90 יום אם אינני טועה)

 

כן, קיבלתי את התשובה לערעור אתמול ולכן יש לי עוד כחודש לבקש להשפט.

במידה וחסימת נתיב נסיעה לא מופיע ברשימה, לפי מה שאני מבין ממך הם לא יכולים לשנות נכון?

 

תודה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...