Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס S600


noam.gal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מודע לזה שמדובר ברכב שבתור חדש עלה מעל מיליון שקלים.

אתה עלול למצוא את עצמך עם תקלה שתעלה לך כמו רכב חדש.

 

רכב כזה צריך להגיע רק לאספן, או שמי שיש לו הרבה כסף והוא לא מעוניין ברכישת רכב חדש.

 

רוב המכוניות האלה בסוף מוצאות את עצמם מגיעות למגזר הערבי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם אתה בן אדם ממצוע לפי יאיר לפיד אז כן:wink:

אבל משכורת ממוצעת במשק אז לא,ביטוח יקר,תיקונים מאוד יקרים,צריכת דלק,גבוהה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עוד חכם אחד. הוא דיבר על משפחה שמרוויחה 20K, שזה 2 משכורות של 10K. משכורת ממוצעת זה 9.5K.

 

9.5*2=19. עכשיו איך בדיוק הפרש של אלף ש"ח בברוטו מממן לך S קלאס? :-P

פורסם

ביטוח יקר מאוד.

תחזוקה יקרה במיוחד. גם בשגרה, ובטח שבתקלה.

חפש שרשורים בפורום על תחזוקת רכבי פאר משנתונים לא מתקדמים, תופתע מעלויות צמיגים / בלמים / אפילו 12 פלאגים ושמן מנוע בטיפול שגרתי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
שוקל לקנות מרצדס S600 שנת 2004 עם מעט קילומטרים.

האם מעשי להחזיק לאדם ממוצע?

 

לא מעשי.

גם לא S320.

 

שאלתי לפני כמה שנים במפגש בחור עם S קלאס אם העלויות שפויות.

הוא אמר לי שבדיוק השבוע הלך לו משהו בהגה שעלות התיקון 15,000 ש"ח כולל מע"מ ועבודה.

מאז אני לא שואל יותר...:roll:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
שוקל לקנות מרצדס S600 שנת 2004 עם מעט קילומטרים.

האם מעשי להחזיק לאדם ממוצע?

 

יש הרבה אנשים שאפילו אם יתנו להם את המכונית בחינם לא יכולו לעמוד בתחזוקה שלה.

 

מצד שני - אם זה החלום שלך ויש לך יכולות גבוהות, ותתחזק אותה כמו שצריך, תהנה ממשהו מיוחד ובטוח שבעל תחנת הדלק שלך יפנה את הרציף כל פעם שתגיע...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
עוד חכם אחד. הוא דיבר על משפחה שמרוויחה 20K, שזה 2 משכורות של 10K. משכורת ממוצעת זה 9.5K.

 

9.5*2=19. עכשיו איך בדיוק הפרש של אלף ש"ח בברוטו מממן לך S קלאס? :-P

 

סתם הערה קטנה, ע"פ הלמ"ס במשק בית ממוצע בני הזוג עובדים במשרה וחצי (או משרה ושליש, אני כבר לא זוכר), ולכן השכר הממוצע (9,200 ש"ח למשרה מלאה) למשק בית הוא לכל היותר 13,800 ש"ח.

פורסם
סתם הערה קטנה, ע"פ הלמ"ס במשק בית ממוצע בני הזוג עובדים במשרה וחצי (או משרה ושליש, אני כבר לא זוכר), ולכן השכר הממוצע (9,200 ש"ח למשרה מלאה) למשק בית הוא לכל היותר 13,800 ש"ח.

 

יאיר דיבר על מעמד הבייניים,ולא על כלל המשק,זאת אומרת הלמ"ס לוקחת בחשבון עניים,ערבים וחרדים וכל אלו מורידים את הממוצע.

 

לגבי S600,לא לא ממש לא.

Porsche 944 turbo

פורסם

חברי, שכר הממוצע במשק (לפי נתוני ביטוח לאומי נכון ליום 01.01.2013) עומד על סך של 8,724 ש"ח.

 

ולגבי הרכב, שומר נפשו וכיסו ירחק. אנשים לא לוקחים בחשבון את העלויות המטורפות שנדרש לתחזק מכוניות כאלו.

 

יש לי חבר עם קדילאק 2006 עם 60 אלף ק"מ במצב טוב מאוד. נשמע טוב נכון?... לאחרונה עשה טיפול "רגיל" לרכב. תנחשו כמה יצא?... תחזיקו חזק... - 11,000 ש"ח! ולא החליפו שם חלק מיוחד (טיפול רגיל + בולם קדמי וכמה תושבות במנוע).

 

ויצא לי לפגוש איזה זוג מראשל"צ שרשכו קדילאק שנת 2004 לאישה, והתקלקל איזה חלק שעלותו פחות או יותר היא המחיר של הרכב, ומזה תקופה מאוד ארוכה האוטו פשוט יושב ליד הבית סתם...

 

בקיצור רד מזה.

פורסם

אם יאיר לפיד היה חבר פורום, אולי היה נותן מאפיינים אחרים לדמות של ריקי כהן מחדרה בזמן.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זאת אומרת הלמ"ס לוקחת בחשבון עניים,ערבים וחרדים וכל אלו מורידים את הממוצע.

 

 

זה לא טבעו של ממוצע שהוא מתייחס לכולם??

פורסם

הסטירה האמיתית ברכבים האלה הינה צריכת הדלק הסופר גבוהה וישנם מספר מערכות מאוד יקרות לתיקון, יתר המערכות סתם יקרות לתיקון בלי ״מאוד״.

 

:wink:

 

זה רכב שמתאים למי שיש כסף ו\או למי שיודע למה הוא נכנס.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...