Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס S600


noam.gal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אורי דרור,

 

אל תיתן לנשמות הטובות בפורום לייאש ולהפחיד אותך. למי מכל הכותבים בפוסט הזה, שמביעים טעוני הסתייגות מהרכישה מכאן ועד להודעה חדשה , יש או הייתה התנסות באחזקת S600 כזו או אפילו רכב דומה ? (

 

קוריוז : באתרים אמריקאיים רבים מבעלי מודל כזה מספרים שחשקו ברכב S600 כזה וכולם הפחידו אותם בסיפורי אמינות מפוקפקת ועלויות אחזקה מזעזעות , ולאחר שנתיים שלוש הם רק נהנו באופן נהדר ולא חוו את הזוועות שניבאו להם...

 

אתחיל דווקא מהפסקה האחרונה שלך שציטטתי, עדיף לפחד ולרכוש כשיש לך רזרבה בצד על כל צרה שתבוא מאשר להיות גיבור עם S600 שעומדת חצי שנה כי הלך חלק של 10K שקל שאין לך מאיפה לגרד, ולבסוף או שתגרד את הכסף לתקן או שתמכור אותה במחיר שיתן למילה "בדיחה" משמעות חדשה.

 

יש לי רכב די דומה, רק קצת יותר קטן, שנת 2003 עם 41K קילומטר במעמד הרכישה לפני כחצי שנה.

 

משאבת דלק הלכה יומיים לאחר הרכישה (כ-4000 שקל תיקון, משאבת דלק כפולה).

אלטרנטור שבק לפני חודש (3300 שקלים)

חיישנים כאלה ואחרים שהחלפתי- עוד כ-5000-6000 שקלים.

 

אני לא נכנס לצמיגים כי זה בלאי, לא תקלה וגם תלוי בסגנון נהיגה (אבל כדי לסבר את האוזן- עלו לי 5500 שקלים לרבעייה).

 

אבל- אני "פחדתי" מרכישת הרכב ולכן שחטתי במחיר הרכישה והשארתי לעצמי מספיק שומן למה שצריך לתקן.

 

מאיזה שנה אותו תחקיר אמינות שפרסמת?

זה שהם בדקו רכב משנת 2004 זה אחלה, אבל מתי בדקו, כשהוא היה בן 4 שנים או היום כשהוא כבר בן 10?

 

אשאל אותך את מה ששאלת קודם, יש או היה לך רכב כזה תחת בעלותך? (שואל כי אני לא יודע, לא מתוך זלזול).

יש כאן מספיק אנשים שגם אם אין להם נסיון עם הרכב הספציפי יש להם נסיון עם רכבים דומים (למשל אושרי עם X5 השם ייקום דמה, ועוד אחרים).

 

זה בסדר לפחד מרכישה של מפלצת כזאת, אני מחזיק אותה חצי שנה ועדיין מפחד מהפתעות שהיא עלולה "להעניק".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם כשקונים מזדה 3 או קורולה צריך להשאיר מעט כסף בצד לצורך טיפולים ותחזוקה. קל וחומר כשקונים רכב נדיר ויקר שכזה.

פורסם

רק שפה יש תקלות מסויימות או רכיבים מסויימים שלתקן אותם יעלה כמו מאזדה 3 שנת 2005....

 

למשל המוח של מערכת הבלימה (אלקטרונית), אם הלך המוח הזה תצפה לתיקון לא זול, 5 סיפרתי כאשר הספרה הראשונה אינה 1....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אל תיתן לנשמות הטובות בפורום לייאש ולהפחיד אותך

 

חס וחלילה, הנשמות הטובות ישכנעו אותו לרכוש רכב שהם בעצמם אף פעם לא היו רוכשים..

אם יורשה לי לשאול, איזה רכב אתה מחזיק?

האם החזקת S600, או אפילו S320 מיושנת?

 

אתה יודע מה, נניח וכן החזקת (מה שלא נכון ככל הנראה), ונניח שאתה לא נתקלת בבעיות, האם אתה טוען שחבר שלי שקרן?

או אולי אני שקרן?

 

סה"כ אני הבאתי דוגמא של אחזקת רכב דומה (S350 מאותן השנים) בישראל.

אז יכול להיות שרכב אחד יראה אמינות טובה, אך באותה העת רכב שני מציג רמת אמינות נמוכה במיוחד (ולא שהרכב היה מוזנח), האם אתה מוכן לקחת את ההימור?

זה חתיחת הימור, כי אם נפלת על הרכב "הבעיתי" מצפות לך הוצאות לא סבירות כלל וכלל.

וכל זאת בשביל מה? בשביל לנהוג במרצדס ישנה ואפילו לא מרשימה (הפוזה שהיא נותנת לא בדיוק מרשימה את בעלי המילה)?

 

 

עם יד על הלב, האם אתה היית רוכש את הרכב הזה?

יכול להיות שלא, ומצד שני יכול להיות שכן, הרי ידוע שלכל סיר יש מכסה (אלא אם כן אתה פינג'ן)..

פורסם

יש לי רכב די דומה, רק קצת יותר קטן, שנת 2003 עם 41K קילומטר במעמד הרכישה לפני כחצי שנה.

 

משאבת דלק הלכה יומיים לאחר הרכישה (כ-4000 שקל תיקון, משאבת דלק כפולה).

אלטרנטור שבק לפני חודש (3300 שקלים)

חיישנים כאלה ואחרים שהחלפתי- עוד כ-5000-6000 שקלים.

 

אני לא נכנס לצמיגים כי זה בלאי, לא תקלה וגם תלוי בסגנון נהיגה (אבל כדי לסבר את האוזן- עלו לי 5500 שקלים לרבעייה).

 

חשוב לציין משהו, אתה גר בהונג קונג!

יש לקחת את כל המחירים הנ"ל ולהכפיל אותם לפחות פי-4, אלו ככל הנראה יהיו המחירים בישראל.

ולמי שרושם שתמיד ניתן לייבא את החלפים דרך ebay, ככל הנראה הוא לא גר בישראל או שלא ניסה לייבא חלקים כאלו מעולם.

זה מאוד לא פשוט, וגם אם הצלחתם לעבור את כל התלאות ולהשיג את כל האישורים, אז נכנסים לתמונה המיסים ומייקרים שוב את החלק לרמה שקרובה לעלות החלק בארץ.

כמובן שחלקים בטיחותיים לא ניתן לייבא, לדוגמא מוח מערכת בלימה..

 

ועלות צמיגים, 5500 ש"ח לצמיגים במידה כזו בארץ?! no way..

צמיג מישלין לרכב שלי עולה 1000 ש"ח, ומדובר בפיז'ו 3008.

 

ומה לגבי עלות רפידות וצלחות בארץ?

אני מניח שזה קצת יותר מ-350 ש"ח שעולה לי ברכב שלי.

 

בקיצור, להחזיק רכב כזה, גם במצב מושלם וללא כל הפתעות, עדיין סיפור מאוד יקר (מישהו בדק כמה עולה ביטוח?),

כאשר יש תקלה (גם אם היא נראית פשוטה וקלה) זה כבר הופך להיות משימה בלתי אפשרית (או בלתי הגיונית כלכלית).

פורסם

לפותח השרשור, מי כמוני וכמו שאר המגיבים יודע להעריך מכונית נחשקת ונהדרת שאתה רק מדמיין איך אתה מתרווח לה על הכורסא ומתניע מנוע שהוא פאר יצירה. מי מאיתנו לא חולף במקרה ליד מודעות של כל מיני מכוניות שפעם עלו כמו דירה בבת והיום עולות כמו אלטו.

אבל תהיה אחראי כלפי עצמך וכלפי בני ביתך - במציאות שבה גם אחזקה של רכב רגיל לגמרי היא לא עניין זול עקב תמחורים מטורפים של יבואנים (לי למשל היתה סיאט קורדובה ישנה ובצ'מפיון מוטורס רצו כמעט 9000 שקל על מחשב בקרת אקלים מעפן, כמעט 2000 שקל על שתי ידיות פנים מעפנות מפלסטיק שעולה 12 סנט לייצר אותן בסלובקיה וכו'. כל זה על אוטו שהיה שווה 16 אלף שקל),

אתה פשוט לא תעמוד בזה ותמצא את עצמך עם הגב לקיר עושה תיקונים מפגרים בעשרות אלפי שקלים. וכן, להחליף איזה חיישן מטופש של מושב או איזו שטות אחרת שמשביתה את הרכב בעלות היסטרית זה פשוט מפגר. זה נועד לאנשים שבשבילם 15 אלף שקל זה כמו בשבילנו 150. בסוף אחרי שתמצא את עצמך מגהץ את האשראי ומרוקן את עצמך לדעת, אתה תמכור אותו יד שלישית עם כמעט 200 אלף קמ בגרוש וחצי.

 

קנה אוטו מפנק אחר (סונטה 2008, מונדאו 2009) ותחסוך מעצמך את השטות הזאת.

 

אגב, אם אי פעם תהיה עשיר ממש, אני יותר מאשמח לפרגן לך על כל רכב מפואר יקר ומוגזם ככל שיהיה.

פורסם

אכן, רציתי לסייג בהודעה המקורית שאלה תרגומי המחירים שלי לאחר המרת מטבע, יהיה ריאלי לומר שבארץ המחירים יהיו לכל הפחות כפולים (על צמיגים כמו שלי, מישלין PSS במידה 275/35/18 תשלמו בארץ ככל הנראה באיזור 10-12K שקלים).

 

כמה עולה סט בלמים לרכב שלי (4 צלחות ו-4 רפידות)?

 

בין 1000$ לסט סביר ל-2000$ לסט טוב (צלחות בלימה ענקיות ומחוררות ורפידות ענקיות גם הן) וזה מחיר להזמנה מהאינטרנט, על זה סביר להניח שיהיה עוד איזה 300$ תוספת למשלוח בגלל משקל גבוה ובארץ הקודש גם קופוני מיסים (לשמחתי אין לי פה שום מיסים על משלוחים).

 

בקיצור, אלה מכוניות מדהימות שכיף לנהוג בהן אבל לא זול (בכלל) להחזיק אותן.

 

אגב, צריכת דלק של ליטר על כל 4.5 ק"מ בעיר זה לא רע בכלל לרכב כזה, לטעמי אפילו אופטימית משהו....

 

אצלי בכל אופן הממוצע (שים לב, ממוצע, הרוב בעיר עם מזגן תמיד פועל) עומד על ליטר לכל 2.5-3 ק"מ.

 

כשאתה בעיר ההתנהלות העירונית גורמת לצריכת דלק גבוהה, כשאתה מחוץ לעיר יש לך מנוע שכל כך מפתה ללחוץ אז.....לוחצים.

 

אגב נוסף, קח בחשבון שאלה מפלצות כבדות ויש מערכות בהן השחיקה מוגברת עקב זאת, למשל הבלמים עליהם דיברנו, הם צריכים לבלום מסה.

אתמול במקרה חזרתי מהים, חלונות וגג פתוחים, לני קרביץ ברקע, כביש מתפתל, כל הסשן לקח 4-5 דקות גג, בסיומו עצרתי בתחנת דלק לקנות שתייה, הבלמים העלו עשן (הרפידות ליתר דיוק).

 

ברכב קל יותר סשן של 4 דקות לא היה מדגדג, ברכב כזה כבד הוא בהחלט דגדג כי מערכת הבלימה גדולה וחזקה מאוד, המהירות והמסה שצריכות להבלם גדולות מאוד, שחיקה גבוהה מאוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

צביפר, אל תכליל, אני לא ערס אבל אם תראה E כחולה מתגרזנת על איזה כביש מתפתל (ב-HK...) תדע שזה אני.

 

:)

 

אני לא מכליל. יש לך רכב ספורט. רכב ספורט קונים כדי לנסוע בצורה ספורטיבית. גירסא רגילה קונים כדי לנסוע באלגנטיות.

יש מקרים יוצאי דופן: אנשים שנוהגים לאט ברכבי ספורט וכאלה שנוסעים אגרסיבי על רכבים רגילים. הראשונים קנו דגם ספורט בגלל שהם יכולים כי הוא יקר ומאובזר יותר א אחרונים מפספסים את המטרה לשמה נבנה הרכב.

אני בדיוק דיברתי על האחרונים. מי שקונה רכבים כאלה כדי לעשות פתיחות בצורה דיפלומטית אני אומר: פספסו את המטרה. זה מקרים נדירים, לרוב s קלאס קונים בשביל באלגנטיות, אבל יש בחורים צעירים שקונים רכבים האלו ונוהגים בפרעות.

 

חשוב גם להבדיל בין נהיגה פראית לבין נהיגה ספורטיבית. אני בטוח שבכבישים מפותלים אתה נוהג בצורה ספורטיבית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

דעתי האישית הינה כלכלית נטו - יש לך 100K, תרכוש רכב שעולה 100K. (בסביבה הזו הכוונה)

לרכוש ספינת דגל של מרצדס שכבר יחסית מיושנת, כאשר אתה אדם ממוצע ושכיר, לדעתי, זו טעות. להרגיש קצת בעננים אתה יכול, אבל זה יעלה לך יותר ממה שתקבל (לדעתי).

זה רכב לאנשים עם כסף. לרכוש אותו בלי כסף ולקוות לטוב, לדעתי, ייגמר ברע.

אם אתה באמת רוצה להגשים חלום, תעבוד קשה על מנת להגשים אותו באמת, במקום להישאר בלי מכנסיים בסוף.

אותו דבר כמו לקחת 100K, לטוס לוגאס ולחיות כמו מלך ליום אחד. מה הטעם בזה? אתה לא תוכל להחזיק את המרצדס.

לדעתי, למשכן את החיים בשביל רכב זו טעות.

אגב, אפשר לדעת מה גילך?

פורסם
סדרה S מפוצצת בטכנולוגיה כדאי לשקול סדרות נמוכות יותר אם אתה כזה דלוק על מרצדס.

 

לא מדוייק ידידי,

 

גם הסדרות הנמוכות מלאות בטכנולוגיה ועושר הטכנולוגיה כעומק הכיס.

 

C קלאס קצת פחות מאובזרת אבל ה-E מאובזרת כמו ה-S וההבדל העיקרי הוא בגודל הפיזי (ובכך שב-S ניתן להשכיב מעט את המושבים האחוריים).

ועדיין, יקר יותר לטפל ב-S כי.....זו S וחלק מחלקי החילוף שלה יקרים יותר למרות שאלה אותם חלקי חילוף שמתומחרים נמוך יותר בסדרות הנמוכות יותר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
סדרה S מפוצצת בטכנולוגיה כדאי לשקול סדרות נמוכות יותר אם אתה כזה דלוק על מרצדס.

 

+1 תחשוב על הדלק ועל הבעיות שהדגם מביא איתו

פורסם

חברים יקרים,

תודה רבה לכל המגיבים על כל הגוונים.

כל אחד והאהבות שלו. אני מכור לכלי תחבורה ולכן היו ברשותי רק כלי רכב מיוחדים כולל אופנועים כבדים.

גם להחזיק בארץ CBR900RR כמו שהיה לי זה יקר מאוד , אבל חיים פעם אחת.

זו האהבה שלי ולכן הלכתי עם הלב הפעם. בבדיקה של הרכב במכון מוסמך ומורשה משרד התחבורה אמרו שהרכב במצב מצויין לגילו. הרכב טופל אך ורק במוסך מרצדס מורשה ועבר טיפול לפני חודש. כמובן שכתבו גם "שטויות" כמו נקישות בגיר כמו לכולם ותושבות מנוע... אבל הרכב במצב מעולה. אני מכיר את הבעלים של הרכב , איש עשיר מאוד שלא חסך שקל מטיפולים ואחזקה. לאור הממצאים , הצלחתי להוריד 7000 שח מהמחיר הנדרש וזאת עקב 4 צמיגים + כיוון פרונט נדרש (4300 ש"ח לאחר מו"מ) , טסט בעוד חודש (2500 שח). לגבי ביטוח מקיף לאחר בירור מעמיק קיבלתי ב 4200 שח וחובה 1350 ש"ח. בזמן שהייתי בבדיקה התקשרו למעלה מארבעה אנשים לגבי הרכב ואמרו לבן של בעל הרכב ששהה איתי בבדיקה שהם מוכנים לשלם 3000 שח מעל מה שאני משלם ושימכור להם. נכון - זהו רכב לחובבי נהיגה והכי קרוב לפרארי שלעולם לא תהיה לי כנראה. מאידך אני לא אדם שנוסע מהר או מבצע תחרויות בכבישים , בכל זאת אבא לשלושה ילדים , בן 42 (לא ילד...) , אני נוהג לשם הנאה.

אלו ההעדפות שלי בחיים , זו התרפיה שלי ומזלי שאשתי היקרה מבינה אותי!

תודה רבה ל beamvelavan על התחקיר הנפלא (שאת כולו כמובן קראתי באינטרנט).

התייעצתי עם חברים בחו"ל , הרכב בסה"כ מאוד אמין שם אבל יוכלו לשלוח לי חלקים בכל עת שאבקש (מקווה שלא אצטרך...)

חברים - החיים מלאים בהוצאות , אבל אני ויתרתי על טיולים בחו"ל ועוד דברים רבים אחרים רק בכדי להחליף מכוניות כל פעם.

לשואלים למינהם - אני מהנדס תעשייה וניהול מצטיין ועובד כסמנכ"ל תפעול בחברת היי-טק מובילה.

אנא חברים , תחסכו הערות מיותרות , לא חייב לכתוב אם אין באמת משהו חכם לאמר. (מס הכנסה,מעלימים,חברות וכו).

כל חיי הייתי ועודני שכיר.

בהזדמנות זאת אני רוצה לאחל לכולכם ולכל בני ביתכם: שנה טובה ומתוקה , שנת בריאות ואושר , שנה של הגשמת חלומות , כל שתבקשו לו-יהי!

גמר חתימה טובה.

פורסם

ברכות.

אני בטוח שהרבה ישמחו אם תעלה תמונות ורשמים.

תהנה!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...