Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס S600


noam.gal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש! אחרי שרשור כזה ארוך מצפה לתמונות. :)

אני שמח מאוד בשבילך שהגשמת חלום.

 

זה לא קרוב לפרארי, זו חיה אחרת לגמרי עם יעוד שונה. אבל ביצועים מטורפים יש לה ובארץ היא נדירה מאוד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ואוו אתה ניראה לי הראשון שקונה כזה רכב בפורום,מחכה לתמונות.:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תתחדש! אחרי שרשור כזה ארוך מצפה לתמונות. :)

אני שמח מאוד בשבילך שהגשמת חלום.

 

זה לא קרוב לפרארי, זו חיה אחרת לגמרי עם יעוד שונה. אבל ביצועים מטורפים יש לה ובארץ היא נדירה מאוד.

 

 

האמן לי: הכי קרוב. 5513 סמ"ק , 520 כוחות סוס , טווין טורבו.

לא שאני אעבור את ה 100 , אבל שיהיה....

פורסם

אורי, הספק מנוע זה מעולה, אבל יש גם הרבה פרמטרים אחרים, כמו שהספק מנוע של טנק לא הופך אותו לבוגאטי.

פרארי וכל מיני רכבים בסגנון לא עושים לי את זה, מרצדס S קלאס עם מנוע גדול - כן. :twisted:

רכב פאר עם מנוע גדול - זה מה שאני אוהב. גם אני חולם על מנוע גדול עם הרבה צילינדרים. בינתיים יש לי שלושת רבעי מנוע. :D

 

אני גם אוהב מנוע חזק ולא לנצל אותו. פשוט כיף לדעת שיש מנוע חזק ואז אפשר לנסוע 80~90 בלי להתרגש או להתחרות.

 

החלונות אצלך ברכב כפולים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תתחדש ותהנה ממנה, מאחל לך הרבה מזל וביקור במוסכים אך ורק לטיפולים!

מחכים לתמונות, איזה צבע הרכב?

דיטיילינג מקצועי זה הדבר הראשון שהייתי עושה ברכב כזה.

פורסם

אורי, אם אתה צריך מוסך לטיפול במרצדס שלך, אני יכול להמליץ על מוסך מדהים בצפון מומחה למרצדס. באים אליו מכל הארץ, כולל עם דגמים מאוד מיוחדים כמו AMG ועוד.

הנה אתר שלהם: http://www.psm4x4.co.il/

כתבתי חוו"ד בפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3721748#post3721748

הם מאוד מקצועיים ומאוד חזקים בדיאגנוסטיקה וטיפול בתקלות קשות לאיתור. יש להם את כל הציוד המקורי של מרצדס לצורך זה.

 

ממליץ בחום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אולי אני מחזיר את הדיון אחורה, אבל יש משהו שהפריע לי.

 

דיברתם על כל מיני תקלות, בהגה, בכיסאות, וכל תקלה עולה הון.

 

השאלה שלי, מה שווה המרצדס הזאת, אם יש בה תקלות?

 

ניקח דוגמא את הכיסאות, יש אמריקאיות עם כיסאות חשמליים גם כן, והם נוסעות עשרות שנים בלי תקלה אחת במנגנון.

אז למה, S קלאס שעולה בערך פי 10 יותר, כן יש לה את הבעיות הנ"ל?

 

או שפשוט זה המחירים במדינה שלנו.

אני לא יופתע אם יהיה יותר זול להשיט את הרכב לגרמניה ושם לשפץ אותו.

 

 

הסטיגמה שאני שמעתי הכי הרבה על מרצדס:

הן יקרות כי משקיעים באיכות של המכלולים שלהם, ולכן הם מחזיקות חצי מיליון ק"מ בקלות. (אמרו את זה על המרצדס הישנות).

פורסם

ניר, גם באמריקאיות יש לפעמים כאלה שהכסא החשמלי מפסיק לעבוד. רק שם הנזק הוא

כמה מאות, אולי אלף שקל נזק, ובמרצדס אס קלאס זה יכול להיות כמה אלפים.

כל רכב מתקלקל, ואז השאלה היא כמה יעלה לתקן אותו. חוץ מזה, כמו שצויין כבר רבות

בפורום, רכבים כאלה עמוסים בחיישנים וטכנולוגיה, שלא קיימת ברכבים פשוטים, ולכן עם השנים

ההסתברות לתקלה עולה. זה לא אומר שהיא חייבת להגיע, אבל אם היא מגיעה אתה צריך להיות

מסוגל לטפל בה, ולא להשבית את הרכב כי אין כסף לתקן.

פורסם

אורי,

 

תתחדש על הרכישה, זו בהחלט מכונית מיוחדת, חלק מהייחוד שלה זה האנונימיות שלה- היא נראית פחות או יותר כמו כל S רגילה רק שמקדימה יש לה תחנת כח מספיק חזקה בשביל להאיר את חדרה לאיזה 7 שנים.....:wink:

 

זו לא פרארי, זה לא קרוב לפרארי וגם אם היא תיהיה מהירה מפרארי- זו עדיין לא תיהיה פרארי, אבל זו חתיכת מכונה לא פחות מיוחדת, רק מכיוון שונה.

 

אני נוסע באחות הקטנה של הרכב שלך, אני אמנם כן חובב של דוושא לחוצה לרצפה (מה חובב? חולה על זה!), אבל יכול לומר לך שגם בשיוט על 100 אתה תהנה מהרכב וגם בהתנהלות עירונית רגועה אתה תהנה (אנשים לא מבינים למה לפעמים בעיר אני פותח חלון, זה הכיף של לשמוע את הגרגור של המנוע\מערכת הפליטה).

 

כל הכבוד על האומץ, עכשיו נותר רק לאחל שתהנה מהרכישה המיוחדת ושלא יהיו הפתעות לא נעימות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...