Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט סטילו בגרסאות חדשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט תציג את הסטילו בכמה גרסאות חדשות בתערוכת פאריז 2005 כפי שמדווח צוקרמן:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2978595,00.html

 

כמובן שלא נזכה לראות זכר לרכבים האלה בארצינו.. :(

גרסאת השומכר מעוררת תאבון.. 170 כ"ס ממנוע 2.4 ו140 ממנוע 1.9 טורבו דיזל נשמע נחמד מאד

schum_wh.jpg

 

racing_wh.jpg

זה רק אני או שהעיצוב ממש מזכיר את האודי A3?

פורסם

פשש מדהימה לא רק שהיא מזכירה את הA3

לפי דעתי היא גם הרבה יותר יפה ממנה...

זאאתיי שלמעלה וזאתי שלמטה לא אותו רכב נכון ?

כי התחת של זאת מלמעלה נראה הרבה יותר טוב

ולא יודע למה אבל היא פשוט הרבה יותר יפה :roll:

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
למה לא ייבאו את הרכב הזה לישראל?

כי אין תיבה אוטומטית :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

המכונית נזאת ממש מאובזרת מכל טוב כולל 8 כריות אוויר, הוא יצא ביחד עם ה-307 בתערוכת פריז. ה-307 אז נחשבה קטנה לידה בתחום האיבזור גם העיצוב של הסטילו לא רע בכלל. ראיתי אותה באיה נאפה בגרסת ה-5 דלתות וה-3 דלתות הממש מעוררת תאבון:mm_tongue

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם

סמל"ת מחפשת להיטים שימכרו, ולא מכוניות ברמת האקזמפלר..

ואכן אין אוטומטית אין מה להביא

 

הם שכחו כנראה כמה פונטו 95-2000 הם מכרו..

מצד שני השוק אכן השתנה והדרישה לאוטומטיות-ליסינג-קומפקטיות לא עולה בקנה מידה אחד עם הסטילו.

×
×
  • תוכן חדש...