Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כאשר שוטר עוצר נהג לבדיקת אלכוהול ע"י ינשוף, הוא בדרך כלל מבקש רשיון ונהיגה ושואל "שתית אלכוהול?".

מעניינת אותי השאלה אם להגיד לשוטר כן, מה יקרה הלאה?

חשוב לי לציין שאני לא נוהג לשתות ולנהוג.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אפשר לומר, זה לא קובע את התוצאה הסופית.

 

שאומרים כן אפשר להתכוון, ללגימה מהיין בקידוש, ואפשר להתכוון שפירקת חצי בקבוק עם חבר.

 

תתעדכן על הדרך, נראלי (לא בטוח) שיש חוקים לגבי הבדיקות האלה.

(כמו לדוגמא שאם אתה מעשן סיגריה, אז צריך לחכות רבע-שעה לפחות עם הבדיקה, אבל אני לא בטוח).

פורסם

אז נניח ואני אומר כן, ובדיקת הינשוף יוצאת תקינה אז השוטר\ת לא יכולים לעשות כלום?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אז נניח ואני אומר כן, ובדיקת הינשוף יוצאת תקינה אז השוטר\ת לא יכולים לעשות כלום?

 

שוטר/מתנדב רשאי לבקש ממך להבדק בנשיפון.גם אם תגיד לו ששתית כמו מטורף ומכל הסוגים ובבדיקת הנשיפון תקבל תוצאה של עובר תשוחרר לדרכך.אין אפשרות להרשיע ללא תוצאה של בדיקת נשיפה/מאפיינים.סע בזהירות ובצד ימין...

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אז נניח ואני אומר כן, ובדיקת הינשוף יוצאת תקינה אז השוטר\ת לא יכולים לעשות כלום?

 

לא עושה לך כלום.

יש רמה של אלכוהול שמותר לנהוג איתה, כמובן החוק קובע את הכמות ולא אתה.

 

נגיד עצרו לא מזמן את אבא שלי, הוא אמר לשוטר בשיא התמימות שהוא שתה חצי בקבוק בירה אצל חבר (בקבוק של שליש הייניקן), בקיצור השוטר אמר לו שזה לא יפיל את הבדיקה אבל הוא חייב בכל זאת לבדוק, עשה את הבדיקה ויצא נקי.

 

אם תגיע לשוטר, כולך מתנדנד, מסריח מאלכוהול, ובקושי מדבר, ובמקרה הבדיקה תצא תקינה, אז הוא יכול לעשות עם זה משהו, עד כמה שאני יודע.

ואם המקרה הפוך, אתה הכי מפוקס שבעולם, לא נגעת באלכוהול בחודשיים האחרונים, ובכל זאת נופל בבדיקה, תמיד טוב ללכת למיון באותו רגע ולהוציא בדיקת דם כראייה, שיראו שלא שתית.

פורסם

יש לי שתי שאלות:

 

האם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים נטו?

והאם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים במידה ובדיקה בינשוף יצאה תקינה?

פורסם
יש לי שתי שאלות:

 

האם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים נטו?

והאם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים במידה ובדיקה בינשוף יצאה תקינה?

 

כן.בדיקת מאפיינים היא חלק מתיק השכרות שמוגש לבית משפט.במידה והאדם נכשל במאפיינים(יש מס בדיקות שונות במאפיינים)יש סעיף שעל פיו ניתן להאשים את האדם.לגבי השאלה השנייה אם תצא תקין בנשיפון בדכ לא ימשיכו איתך למאפיינים וינשוף.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
מה זה בדיקת מאפיינים?

 

בדיקת מאפיינים זו הבדיקה שכוללת הליכה על קו הבאת אצבע לאף ועוד.בגדול לבדוק את יציבותו ותגובותיו של הנאשם

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

באמת עושים דברים כאלה בארץ? אף פעם לא ראיתי דבר כזה פה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
באמת עושים דברים כאלה בארץ? אף פעם לא ראיתי דבר כזה פה.

 

עושים גם עושים.מאחל לך שגם לא תתקל כי אם הינשוף חיובי והגעת למאפיינים סביר להניח שתחזור במונית ותזדקק לשרותי התחבורה הציבורית ב30יום הקרובים....:-(

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
יש לי שתי שאלות:

 

האם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים נטו?

אם תסרב לבדיקת נשיפה או יש חשד שאתה מכשיל אותה בכוונה - אז כן.

 

והאם שוטר יכול לקבוע שאתה שיכור על סמך בדיקת מאפיינים במידה ובדיקה בינשוף יצאה תקינה?

לא. ברגע שיש קביעה של בדיקת ינשוף - זה מה שקובע. לכישלון בבדיקת מאפיינים יש סיבות נוספות - למשל קואורדינציה לקויה (סתם דוגמא טיפשית)

 

תשובות בצבע שונה (אני עיוור צבעים. זה נראה לי כמו כחול, ואם אני טועה - אז מתנצל מראש)

פורסם
שוטר/מתנדב רשאי לבקש ממך להבדק בנשיפון.גם אם תגיד לו ששתית כמו מטורף ומכל הסוגים ובבדיקת הנשיפון תקבל תוצאה של עובר תשוחרר לדרכך.אין אפשרות להרשיע ללא תוצאה של בדיקת נשיפה/מאפיינים.סע בזהירות ובצד ימין...

 

לא בדיוק מדוייק

 

במידה ותסרב להיבדק תחשב כמי שנהג שיכור

פורסם
לא בדיוק מדוייק

 

במידה ותסרב להיבדק תחשב כמי שנהג שיכור

 

כמובן.הנחתי שזה ברור.סירוב לבדיקה משמעותו מבחינה משפטית נהג שיכור.כנל לגבי הכשלת בדיקה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

×
×
  • תוכן חדש...