Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שתי עבירות

נהיגה בשכרות - שנתיים פסילה מינימום

נהיגה תחת השפעת אלכוהול - שלושה חודשי שלילה

 

אפשר להרשיע בנהיגה תחת השפעה ללא בדיקה מדעית ואפילו ללא בדיקה כלל, לדוגמא כשהשוטר רואה נהג שותה בירה תוך כדי נהיגה . נהיגה תחת השפעה אפשר להרשיע גם על סמך בדיקת מאפיינים בלבד.

 

רף האכיפה הוא 290 אבל יש יוצאי דופן בהן רף האכיפה הוא הרבה יותר נמוך , כמו נהגים צעירים , נהגים חדשים ,נהגים מקצועיים ואם אני זוכר נכון גם מלווה לנהג חדש ומורה נהיגה.

פורסם
אז נניח ואני אומר כן, ובדיקת הינשוף יוצאת תקינה אז השוטר\ת לא יכולים לעשות כלום?

 

לא יכול וגם לא ינסה. לא פעם עניתי כן. ממילא באזור תל אביב, ראשון ובכמעט כל חור במרכז מתחילים מנשיפון. עובר נשיפון - סע לשלום. לא עובר - לך תעשה ינשוף. התשובה כמו השאלה היא רק "הקדמה" כדי לסנן חשודים יותר וחשודים פחות.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

אני אישית שתיתי שליש בירה ואחרי שעה וחצי יצאתי לנסיעה ועצר אותי שוטר וברכב הריח ריח ושאל שתית? אמרתי כן, בירה לפני שעתיים. דחף לי נשיפון ושיחרר.

החיים הם כמו....

פורסם
אני אישית שתיתי שליש בירה ואחרי שעה וחצי יצאתי לנסיעה ועצר אותי שוטר וברכב הריח ריח ושאל שתית? אמרתי כן, בירה לפני שעתיים. דחף לי נשיפון ושיחרר.

 

אחרי שליש בירה? מה חשבת. ברור שישחרר. אחרי ליטר ושלוש שעות עברתי נשיפון ושוחררתי בלי ינשוף.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

\/ \/ \/

 

+1

כל אדם מבנה הגוף שלו והדרך בה הגוף שלו מפרק ומחליף חומרים.

יש אנשים שישתו ליטר בירה וכעבור 3 שעות יכולים לנהוג כי השפעת האלכוהול תתפוגג,

ויש כאלו שישתו ויצטרכו זמן ארוך יותר על מנת שההשפעה תתפוגג.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בפעם היחידה שנעצרתי לביקורת שאלו אותי אם שתיתי ועניתי "כן, במידה המותרת" (חזרנו ממועדון ושתיתי קצת בתחילת הערב, הייתי הרבה מתחת לסף המותר וידעתי את זה אז לא חששתי בכלל).

השוטר ממש התלהב כי הוא חשב שתפס קליינט. ואני עוד הייתי במצברוח טוב ועניתי לו על השאלות עם חיוך...

הביאו עוד שוטרת, עשו לי בדיקת נשיפון (לנפח שקית),

הסתכלו 3 שוטרים על הנשיפון במתח ו...חבל שאין לי תמונה של הפרצופים המאוכזבים שלהם כשהנשיפון יצא שלילי.

שיחררו אותי לדרכי ובזה זה נגמר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הביאו עוד שוטרת, עשו לי בדיקת נשיפון (לנפח שקית),

.

לפני כמה שנים זה היה?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה היה בסוף 2008-תחילת 2009 פחות או יותר. למה?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
^

היום כבר לא מנפחית שקית, משתמשים בנשיפון דיגיטלי (לאינדיקציה ראשונית כמובן).

 

^כן, אני נתקל בזה הרבה.

 

ובנוגע למה שאמרתם, אנטומיה ומשקל גוף אני חושב שזה נכון. זה יסביר איך מכר שלי (שצריך להתבייש בעצמו בכל מקרה) עבר בדיקה בהצלחה אחרי 8 כוסיות של וודקה. ואכן הוא בחור גדול, משקלו לא קטן ואילו המטבוליזם שלו מצויין. אמנם היה שם מרווח מסויים והפרש זמנים מסויים אבל לא כזה שיסביר את המקרה בהיגיון.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם
זה היה בסוף 2008-תחילת 2009 פחות או יותר. למה?

 

מה ש elili כתב.

שכבר לא מנפחים שקיות ויש מיכשור שונה בשימוש.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
^כן, אני נתקל בזה הרבה.

 

ובנוגע למה שאמרתם, אנטומיה ומשקל גוף אני חושב שזה נכון. זה יסביר איך מכר שלי (שצריך להתבייש בעצמו בכל מקרה) עבר בדיקה בהצלחה אחרי 8 כוסיות של וודקה. ואכן הוא בחור גדול, משקלו לא קטן ואילו המטבוליזם שלו מצויין. אמנם היה שם מרווח מסויים והפרש זמנים מסויים אבל לא כזה שיסביר את המקרה בהיגיון.

 

באופן הכללי ביותר כלל האצבע שלא מחייב הוא

מנת אלכוהול לכל 40 קילו

גבר ממוצע 80 קילו יכול לשתות שתי מנות אלכוהול , כשמנה היא בערך 330 מ"ל בירה 5%

×
×
  • תוכן חדש...