Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נדרש להתגלח ע״י מעסיק (פתאום זיפים זה לא ייצוגי :? ) ומכיוון שאף פעם לא הייתי מרוצה מפיליפס, אני רוצה לנסות בראון. הבעיה היא שבזאפ אני מוצא כל מיני חנויות עלומות שם. מישהו מכיר חנות נורמלית שאפשר לקנות שם, מלבד י. רובין?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

המוצרים קיימים במרבית חנויות החשמל.

ממליץ לך על סדרה 7 דגם 790CC. קניתי לפני כשנתיים בבאג דיוטי פרי ב-$200, כולל מתקן ניקוי וטעימה. אולי יש בינתיים דגם יותר מעודכן מהסדרה (Pulsonic). חיפוש קטן באיביי העלה את הדגם תמורת $209. דגם דומה ללא התקן הניקוי יעלה $30 פחות.

אני מתגלח כבר 37 שנה עם מכשירי בראון ותמיד הייתי מרוצה. אבא שלי מתגלח בבראון כבר כ-60 שנה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קייסר, אני עם פיליפס שנים ואם כי האיכות ירדה מדגם לדגםי ישנו ההרגל. דווח אם אכן תמיר דתך לבראון. בזמנו השלישית היתה רמינגטון אם אני זוכר נכון.

פורסם

[פנדוב - כרגיל זכרונך חד. הכרתי מכונת רמינגטון אצל אבא שלי בשנות ה-60 (בגידה קצרה במסורת של בראון) - לפי זכרוני המכונה היתה על העקרון של בראון (רוטטת), וכיום הם מיצרים ראשים מסתובבים, בדומה לפיליפס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחזק את מה שספריאל כתב. גם ברשותי בראון 790CC מעל 3 שנים ואני מרוצה ממנה מאוד.

מהירה ויסודית ומחזיקה כמה וכמה גילוחים בין הטעינות.

זו מכונת בראון השנייה שלי לאחר שבראשונה השתמשתי במשך מעל 10 שנים אך הבטרייה בה הפסיקה להטען ונאלצתי להשתמש בכבל החשמל.

ספריאל, האם אתה רוכש את נוזל הניקוי? אם כן, אשמח לדעת מאיפה ובכמה?

פורסם

עד לאחרונה הייתי רוכש בחנויות של "שירות רם" בחיפה. בשנה האחרונה היתה בעיה עם האספקה ופעמיים הזמנתי מחנות בשם BOOOM. מגיע בדואר תוך מספר ימים.

אין אפשרות להזמין את הנוזל מהאיביי - אף מוכר לא שולח לארץ, קרוב לודאי כיון שמדובר בחומר דליק ויש בעיה בשילוח שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתעלק טיפה על השרשור:

 

האם המכונות של בראון מתאימות לעור קצת רגיש?

שאני מתגלח עם מכונה רגילה של פיליפס (הדגמים הישנים יותר, בלי הראש המתכוונן), נוצרת לי אדמומיות גדולה מאוד באיזור הגרון.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

שוב, זה אישי מאד. אני לא סובל מגרוי בעקבות הגילוח. נסה למתוח את העור באמצעות היד הלא מגלחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במכונה שציינו כאן יש מצב לעור רגיש. לא יודע עד כמה זה נכון. בכ״א, ניסיתי לבדוק באלמ, אבל הם לא היו מועילים במיוחד (וחבל, כי יש לי הנחה שמה). האתר של בראון לא מראה היכן ניתן לקנות בארץ, וכשלוחצים על ״קניה אונליין״ זה מוציא אותך מהאתר שלהם ומעביר לחנויות שלא הכרתי בכלל. לפיליפס אני לא מתכוון להתקרב בכלל, כי fool me twice, shame on me

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אז למקרה שמישהו הסתקרן (למרות שעבר קצת זמן):

קניתי את המכונה אצל י. רובין בתל אביב. באלמ יש שני דגמים (בלחץ), ובשקם אלקטריק אין בכלל.

חנות מאוד נחמדה, והיחידה שראיתי שהמוכרים אשכרה פותחים את הקופסא וממלאים את הספח של האחריות.

 

המכונה שנקנה היא 790.

 

בקצרה: הבדל של שמיים וארץ בינה לבין הפיליפס.

 

אם בפיליפס היו סיפורים כמו "יקח גילוח-שניים עד שהעור יתרגל" ושאר סיפורים, אז כאן כבר הגילוח הראשון היה מעולה, ובוודאי שיותר טוב מכל הפיליפס שאי פעם היו לי - כשהן היו חדשות.

זמן הגילוח קצר בהרבה מפיליפס. איכות הגילוח טובה בהרבה מפיליפס. לא הייתי צריך יותר משני מעברים כדי לקבל פרצוף חלק (ואלו שני מעברים רק באיזורים בעיתיים). גילוח בצוואר שתמיד היה אסון עם פיליפס, הלך בלי שום בעיה.

לאחר הגילוח הפרצוף לא אדום, לא שורף, וחסר כל תופעות הלוואי של פיליפס.

 

אם מישהו מחפש מכונה חדשה, עדיף לא להסתכל לכיוון של פיליפס בכלל.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

משהו שלמדתי בפרורום זה לפני שנה-שנתיים - לפיליפס יש יתרון עצום על פני בראון: יש להם הכשר של הרבנות!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שיכנזים ביך ביך כולכם. ניסיתי בראון, ניסיתי פיליפס, שום דבר לא עוזר לגזעים על הפנים שלי חוץ מסכין נגד הכיוון, וגם אלה נגמרות מהר מאוד.

הודעה זו היא לא כדי לקונן על מר גורלי, אלא על מנת ליידע את קוראי השרשור שמתעניינים במכונה שזה לא מיועד לכל אחד, ועל כן אני ממליץ למצוא דרך לנסות אותן קודם במידה ויש לכם זיפים מהסוג הרציני.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
משהו שלמדתי בפרורום זה לפני שנה-שנתיים - לפיליפס יש יתרון עצום על פני בראון: יש להם הכשר של הרבנות!

 

רק חבל שהן מכונות מחורבנות

 

שיכנזים ביך ביך כולכם. ניסיתי בראון, ניסיתי פיליפס, שום דבר לא עוזר לגזעים על הפנים שלי חוץ מסכין נגד הכיוון, וגם אלה נגמרות מהר מאוד.

הודעה זו היא לא כדי לקונן על מר גורלי, אלא על מנת ליידע את קוראי השרשור שמתעניינים במכונה שזה לא מיועד לכל אחד, ועל כן אני ממליץ למצוא דרך לנסות אותן קודם במידה ויש לכם זיפים מהסוג הרציני.

 

מה שאתה אומר הוא כמובן נכון. עם זאת, במכונה הספציפית הזו יש 3 דרגות גילוח. כך או כך, אני לא שמעתי על מקומות שנותנים לבדוק בהם מכונות גילוח - ולמען האמת, ספק אם הייתי בודק :shock: אם יש קרוב משפחה שיש לו מכונה כמו שרוצים אז מילא, אבל אנשים זרים? אני כבר מעדיף לחדד אבני צור

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...