Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

 

בשבוע האחרון יש לנו תקלה מוזרה: מנסים להיכנס לפוקר בפייסבוק, והוא מסיים לטעון ותקוע על Connecting.

 

התקלה חוזרת גם באקספלורר.

 

הצעדים שנעשו:

 

1. בדיקה בדפדפן אחר;

2. פתיחת פורטים בפיירוול - 9339 ו-843 בפרוטוקולים TCP ו-UDP;

3. פתיחת אותם פורטים בראוטר;

4. עדכון של JAVA ו-ADOBE FLASH PLAYER;

5. החלפתי ראוטר (לא עבד).

 

מה אתם מציעים לעשות? החיבור עומד על 15MBPS, וFACEBOOK עובד תקין, חוץ מזה.

 

יש קשר לחברות שמתכתשות על הספאם? :?:

 

תודה לעוזרים.

 

עריכה: ניסיתי גם לבטל את חומת האש - ללא הצלחה. האם חומת האש שמובנית בראוטר (D-LINK 6740U של בזק) עלולה לגרום לזה? גם אם פתחתי פורטים?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

עריכה: הפעלתי את אופציית ה-DMZ והכל הסתדר.

 

האם זה צירוף מקרים, או שזה הDMZ שהיה אחראי למחדל?

 

קראתי שהDMZ הוא אפליקציה בשכבת הקושחה במודל 7 השכבות, שגורם למחשב לתקשר עם האינטרנט דרכו, ולא ישירות. זה נכון?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

DMZ אלו שרתים שחשופים לרשת אינטרנט, למשל WEB או EXCHANGE. זה DEMILITARIZED ZONE. המחשבים שלך לא אמורים להיות בDMZ זה איזור פחות בטוח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
עריכה: הפעלתי את אופציית ה-DMZ והכל הסתדר.

 

האם זה צירוף מקרים, או שזה הDMZ שהיה אחראי למחדל?

 

קראתי שהDMZ הוא אפליקציה בשכבת הקושחה במודל 7 השכבות, שגורם למחשב לתקשר עם האינטרנט דרכו, ולא ישירות. זה נכון?

 

ממה שאני יודע

אז DMZ הוא רכיב שהוא אמור להיות זה שמקשר בצורה בטוחה בין הרשת הפנימים(LAN) לרשת האינטרנט(WAN)

כך שנגיד יש את הFW הפנימי ואז DMZ

 

אתה > פיירוול > DMZ

 

כדי ליצור עוד יותר הגנה ולהיות רכיב יחיד שנמצא מחוץ לFW

פורסם
DMZ אלו שרתים שחשופים לרשת אינטרנט, למשל WEB או EXCHANGE. זה DEMILITARIZED ZONE. המחשבים שלך לא אמורים להיות בDMZ זה איזור פחות בטוח.

 

ממה שאני יודע

אז DMZ הוא רכיב שהוא אמור להיות זה שמקשר בצורה בטוחה בין הרשת הפנימים(LAN) לרשת האינטרנט(WAN)

כך שנגיד יש את הFW הפנימי ואז DMZ

 

אתה > פיירוול > DMZ

 

כדי ליצור עוד יותר הגנה ולהיות רכיב יחיד שנמצא מחוץ לFW

 

אז DMZ זה טוב? אני אף פעם לא התעסקתי עם זה...

 

הFW של WIN ושל הראוטר פועלים.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

העדכון האחרון של כרום תמיד עשה לי בעיות עם משחקים בפייסבוק ובכלל. מה שעשיתי זה מחקתי את העדכון והורדתי את הגרסא הקודמת ( 23 ) והכל עובד כמו שצריך.

 

פורסם
אז DMZ זה טוב? אני אף פעם לא התעסקתי עם זה...

 

הFW של WIN ושל הראוטר פועלים.

מחשב שלך לא אמור להיות בDMZ זה איזור לא מוגן על ידי הנתב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...