Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שאלה ,כל הזמן הגנטים מלוכלכים ,אחרי ניקוי מבריקים ,עובר נסיעה אחת מטונפים .

מאידך אני רואה הרבה מכוניות שהגנטים שלהם נראים מצויין כל הזמן .

מה אתם מורחים או איך לנקות אותם שיבריקו ולא יהיו מטונפים כל הזמן ?

פורסם

כבר אחריי נסיעה אחת הם מתלכלכים אצלך ? , אני מנקה עם ספריי SONAX ומברשת ייעודית בשביל להגיע לגם לצד הפנימי של הג'אנט .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
כבר אחריי נסיעה אחת הם מתלכלכים אצלך ? , אני מנקה עם ספריי SONAX ומברשת ייעודית בשביל להגיע לגם לצד הפנימי של הג'אנט .

 

שמעתי עליו , אולי אתה יודע(או כל אחד אחר) איפה אני יכול להשיג אותו באזור השרון ?(נתניה,רעננה,כפס ) וכן אני יודע שאני יכול להזמין באתרים אבל מעדיף לאסוף בעצמי.

פורסם
שמעתי עליו , אולי אתה יודע(או כל אחד אחר) איפה אני יכול להשיג אותו באזור השרון ?(נתניה,רעננה,כפס ) וכן אני יודע שאני יכול להזמין באתרים אבל מעדיף לאסוף בעצמי.

 

אני קונה את המוצר מהחנות הבאה:

 

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%A0%D7%A7%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D-SONAX

 

במחיר של 50 שקלים, החנות נמצאת ב חולון . לצערי אני לא מכיר חנות אחרת שמוכרת בארץ את המוצר הזה .

 

http://www.youtube.com/watch?v=w0NLEIeLKUc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני מרסס על הג'אנט המלוכלך את הספריי (לא שוטף לפניי) .

נותן לספריי לעבוד 10 שניות ,בדר''כ מומלץ יותר אבל אני עושה ככה .

ובעזרת מברשת שקניתי באוטודיפו אני עובר על הפתחים הפנימיים ועל החלק הפנימי של הג'אנט שקשה יותר לנקות .

את החלק החיצוני של הג'אנט אני מנקה או עם מברשת שיניים כאשר הג'אנט עדיין ספוג בחומר ניקוי או שאני משתמש באיזשהוא ספוג

 

. 2410487.jpg זה המברשת המדוברת .

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

אתה יכול להשתמש בחומר יעודי לניקוי גאנטים וצמיגים, כגון:

Chemical Guys Premium Blue

או

Dodo Juice Supernatural Wheel cleaner ( לגאנטים עדינים מצופי ניקל כרום וכו)

 

ובמקביל לנקות עם מברשות יעודיות כגון אלו שיש לנו באתר, תחת קטגוריית אביזרים.

החומרים הללו מיועדים גם לניקוי הצמיג כך שאין מניעה לרסס אותם בחופשיות על כל הגלגל.

פורסם

הבחור אומר שהג'נטים שלו מבריקים ואז מתלכלכים, אז להמליץ לו על כל ספריי כלשהו זה לא רלבנטי.

איזה רכב יש לך? יש רכבים שנוטים לייצר יותר אבק בלמים.

פורסם

SONAX טןב ניסיתי רק החומר הסגול הזה מפחיד אותי אם זה נוגע באור לא מסוכן ?

נראה מסרטן משהו ...

לבחור ששאל איזה רכב ,מאזדה 5 CX

תודה לכל העוזרים

פורסם

משהו שעזר לי מאוד בGT זה לעשות ווקס או חומר איטום אחר על הג׳אנט,

העניין הוא אם יש אפשרות לפי התצורה שלו, אצלי אחרי שעשיתי היה לוקח לאבק ולכלוך אחר הרבה יותר זמן להידבק.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
משהו שעזר לי מאוד בGT זה לעשות ווקס או חומר איטום אחר על הג׳אנט,

העניין הוא אם יש אפשרות לפי התצורה שלו, אצלי אחרי שעשיתי היה לוקח לאבק ולכלוך אחר הרבה יותר זמן להידבק.

 

נכון.

2 שכבות של JetSeal109 יפחיתו משמעותית את כמות אבק הבלמים שיתפס בג׳אנט, ויהיה קל מאוד לנקות את מה שכן הצטבר.

פורסם
זה לא קשור לסוג הרכב אלא לסוג הרפידה.

מן הסתם אני לא מצפה מבעל CX-5 לשים EBC או כל רפידת אפטרמרקט כזו או אחרת.

פורסם

אני פשוט כל שטיפה עובר עם מה שנשאר לי מהמי סבון על הג'אנט עם מברשת אסלות שהסבתי למברשת ג'אנטים :lol:

ואז שופך את שאריות המים המתוקים, תמיד זה מנצנץ.

פורסם

אתה יכול לנקות את הגאנטים עם סבון כלים פיריי וכפפת רחיצה ישנה, אני עושה את זה שנים וזה עושה עבודה מצוינת.

 

פעם באיזה שלושה ארבעה חודשים, אני משמתש בספריי לניקוי ג'אנטים כמו ה SONAX או CARPLAN ודומיו.

 

אין טעם כל שבוע לעבור עם הספריי ג'אנטים, זה חומר מאוד מאוד מאודדדד חזק!

 

צריך להיזהר עם הפקיי שלא יגיע לאזור הבלמים, כי הוא יכול להוריד בקלות את הצבע שהדיסק המקורי מגיע איתו. הצבע נועד למניעת חלודה בבסיס הצלחת.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...