Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מתלבט לגבי רכישה של ניסן אלמרה שנת 2006.

רציתי קבל קצת יותר אינפורמציה על התנהגות הרכב, האמינות שלו, צריכת הדלק שלו ועוד המצלות או תקלות ידועות שיש לרכב.

 

בגדול הרכב אמור לשמש בהתחלה 2 אנשים ובשלב מאוחר יותר גם כרכב משפחתי.

 

הרכב אמור לנסוע כל יום כ 60 ק"מ, רובם בדרך בינעירונית.

 

תודה על העזרה

פורסם

אלמרה רכב מאוד אמין. חיסכון בדלק זה לא הצד החזק שלו. מנוע 1.8 ליטר.

הרכב שווה את המחיר שלו לעומת. אני כמעט ורכשתי כזה רכב בעבר, אלמרה ברמת גימור טקנה, יד ראשונה, אך מישהו רכש אותו לפני.

פורסם

אהלן

לאבי יש כזו לפני המתיחת פנים. שנת 2002.

טיפולים שוטפים כל 15000 והרכב מגלה אמינות מוחלטת!

כיום עם כ 225000 והמנוע שקט כאילו יצא אתמול מהסוכנות.

דלק יוצא לו בסביבות 1 ל-10/9 אבל הוא נוסע בעיקר בעיר. וקצת בינעירוני (רחובות-יבנה)

התהגות סטנדרטית כיאה לכל משפחתומטית אם כי קצת נוקשה לטעמי בפסי האטה לעומת שאר המשפחתיות.

לא משהו שלי אישית הפריע.

 

מקווה שהייתי לעזר ובהצלחה בקניית הכלה החדשה.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

משפחתומטית יפאנית בעלת "שם" פחות מוכר בעולם הרכב בישראל ולכן המחירון קצת יותר נמוך מהממוצע לשנתונים הללו.

 

סה"כ תמורה טובה לכסף, אמינות טובה. עם זאת קח בחשבון שמדובר ברכב בן 7 ולכן חשוב לבדוק איך תוחזק וכו' וכו'.

 

תבדוק גם אופציה למשפחתית קטנה יותר, כמו הקיה ריו - שדגמים שלה משנת 2009 יכולים להימכר במחיר של אלמרה 2006.

פורסם

תודה לכל המגיבים.

 

לגבי האמינות, הבנתי שמדובר ברכב אמין.

 

רציתי לשמוע על צריכת הדלק (בעיקר בבין עירונית), נוחות הנהיגה ובטיחות

 

תודה

פורסם

צריכת דלק - בעיר 1:8 (ק"מ לליטר)

בין עירוני 1:12-13 (תלוי במהירות)

 

התנהגות:

המווון מומנט בהילוך ראשון, בתאוצה מ 0-20 גורם לך להרגיש כאילו יש לך פרארי. מ 20 קמ"ש ואילך מתנהג כמו כל משפחתומטית אחרת.

אני אישית מאוד מרוצה מהנסיעה שלו. משייט בכביש 6 140-150 בלי להתאמץ בכלל.

 

המתלים מאוד קשים ומרגישים כל דבר על הכביש. לי אישית זה לא מפריע אבל קשה להתעלם מזה.

 

בגדול - האוטו פשוט "יפני עצבני". רק חסר שבכל לחיצה על הגז הוא יקרא "היי" (ביפנית)

 

נוחות:

לצערי, אין בידוד רעשים. אתה שומע כל מה שקורה מחוץ לרכב. בנסיעות ארוכות ומהירות מתחילים להרגיע שזה ממש מפריע.

האוטו מרווח יחסית עבור זוג היושבים מקדימה. מאחורה הסיפור שונה לגמרי (אני תמיד טוען שהרכב הזה נבנה רק לאלה היושבים מלפנים).

 

תא המטען ע-נ-ק-י. לא מבייש בכלל ולדעתי אחד הגדולים בקטגוריה.

 

עד עכשיו נסענו עליו כזוג במשך כשנתיים וחצי ונהנינו מכל רגע. עכשיו יש לנו תוספת למשפחה והתחלנו להשתמש בספסל האחורי.. פה מתחילה הבעיה. הכסא בטיחות בקושי נכנס (בדקנו מספר כיסאות ובכולם אותה בעיה). אין אפשרות להשתמש בבסיס קבוע של הכיסא כי אז צריך להזיז את הכסאות הקדמיים עד הסוף קדימה. מאוד לא נוח.

תא הנוסעים מאוד חשוך מאחורה (אני שוקל להוסיף פנסי לד). אין אפשרות לבטל את כריות האוויר ולכן נסיעה מקדימה לא באה בחשבון.

 

אמינות:

אמרת ניסאן, אמרת אמינות. רק טיפולים. אני עושה לבד והחלקים עולים 250-300 ש"ח (תלוי מה מחליפים). לא אוכל שמן. אפילו מים לא צריך להוסיף.

היתה לי "תקלה" בגיר שהיה חורק בין שני לשלישי (אחרי 120000 ק"מ). הסתדר ממש בקלות ע"י החלפת שמן (כל הפרטים כאן).

 

קצת מפסקים חשמליים שלא עובדים, לא משהו שאיביי\ספריי מגעים לא יכול לסדר.

 

בטיחות:

כמו כל יפנית, הפח עשוי בעצם מנייר אלומיניום (נו טוב, לא באמת).

לצערי יצא לי לעשות שתי תאונות פח ברכב ולמדתי בדרך הקשה שהפח שלו עשוי מכלום.

לרכב רק שתי כריות אוויר ו ABS כך שמבחינת בטיחות הרכב לא להיט.

 

שורה תחתונה:

רכב פשוט, זול לקנייה, זול לתחזוקה ולנסיעה. מביא אותך מ A ל B בקלות ומהירות (אני נורא נהנה "להרביץ" איתו מידי פעם).

בלי פינוקים ותוספות מיותרות, פשוט "רכב פועלים".

מבחינתי - ציון 4 מתוך 5.

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם

70 אחוזים בין-עירוני ו-30 אחוזים עירוני, נותנים לי צריכה ממוצעת של 1/12.5-13.5.

 

המנוע לא חסכוני, אבל ממש לא בזבזני מצד שני.

 

נ.ב

 

נכתב כ"כ הרבה על המכונית, שווה לעשות חיפוש!

פורסם

נסעתי האלמרה פרפקט 2002 במשך 11 שנה עד שמכרתי לאחרונה ע"מ לעבור לידני וקטן

רכב אמין ביותר עם צריכת דלק סבירה ביחס למנוע גודל והיותו אוטומט סיימתי עם צריכה שך 10.1 לליטר (אני נמנהל טבלאות אקסל לכל רכב מאמצע שמות ה 90)

פורסם

התקציב הוא סביב 30-35K.

 

בהתלחה הכיוון היה סוזוקי ליאנה, אבל לאחר שלא מצאתי משהו משביע את הדעת במחיר ובשנתון טוב (סביב 2006)

 

החלטתי ללכת על האופציה של האלמרה (בעצה של חבר שמבין)

פורסם

אהלן,

 

אלמרה טקנה 2006, צריכה של 14 קילומטרים לליטר, 80 אחוז בינעירוני נטול פקקים.

 

רכב מפנק באבזור ובכח הזמין, אך מרגישים איתו כל מהמורה בכבישינו המעולים.

 

בשורה התחתונה: שווה כל שקל ומחזיר בריבית דריבית.

פורסם

עם עוד לא מצאת כלה מיועדת ואתה בשלבי חיפושים

צור איתי קשר אנחנו מוכרים את שלנו בצער בעקבות מצוקה כלכלית.

2006 יד 02 ברשיון

עשתה 136,000 שמורה ומטופלת

×
×
  • תוכן חדש...