שלום ובוקר טוב לכולם.
אני יודע שנושא זה כבר נדון פה בעבר.
אבל יש ברשותי אודי a3 1.8 t אדום 180 h.p והגיר נהרס.
מה עדיף להחליף? או לשפץ?
כיום הרכב אוטומטי ומה נדרש על מנת לבצע את השינוי.
יש באפשרותי להשיג קיט שמוכרים באיביי שכולל קונסולה ידית ודוושות.
לעזרתכם המקצועית אודה