Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

בזמן האחרון כל פעם כשאני לוחץ קצת על הברקס אני שומע נקישות מהגיר ולפעמים פתאום הצליל של הרוורס מתחיל לצפצף למרות שאני בדרייב

אתמול נדלקה לי הנורה של הגיר וכשאני נוסע על דרייב ואני לוחץ ברקס זה עושה לי כמה נקישות ומראה בלוח שאני על רוורס למרות שאני לא

בבקשה חברים תגידו לי מה הבעיה אם אתם יודעים, כמה בערך יעלה לתקן את זה, ואם אפשר להביא לי המלצה למוסך טוב באיזור חיפה שיוכל לתקן לי את זה באמינות

תודה רבה

פורסם

האם אתה רואה לפעמים R כשאתה נוסע ב D? אם כן, פרק פנס אחורי ימני (היכן שהאור רוורס נמצא) וסדר את ההארקה כמו שצריך.

 

מתי החלפת נוזל גיר?

 

בהצלחה.

פורסם
האם אתה רואה לפעמים R כשאתה נוסע ב D? אם כן, פרק פנס אחורי ימני (היכן שהאור רוורס נמצא) וסדר את ההארקה כמו שצריך.

 

מתי החלפת נוזל גיר?

 

בהצלחה.

 

אני לא כל כך יודע איך עושים את העניין עם הארקה אתה יכול להסביר לי בבקשה?

וקניתי את האוטו רק השנה אני לא יודע מתי בפעם האחרונה החליפו נוזל גיר כנראה שזאת אולי הבעיה גם

כמה בערך יעלה להחליף ואיפה כדאי?

פורסם

איכשהו בדרך לחשמלאי זה פשוט הסתדר אין את הבעיה הזאת

מוזר

רק שלא יקרה לי שוב באמצע הדרך

פורסם
טפל בזה. אל תחכה

מצטרף.

 

הייתה לי פונטו ELX אוטומטית 2001. למזלי לא היו בעיות כאלה אבל חקרתי המון על הרכב.

 

את כל המידע שיש לי על פיאט שאבתי משני פורומים עיקריים.

כמו שאמרו לך, כנס לפורום פיאט הישראלי ( http://www.fiatclub.co.il ) או לעולמי ( http://www.fiatforum.com ) ותנסה לחפש שם מידע. יש שם מדריכים להכל. אבל באמת להכל...

אם לא מצאת, פרסם שם נושא חדש ותקבל מידע מאנשים מנוסים.

 

אבל בלי קשר לכל זה, אני שוב מצטרף למה שכתוב בהתחלה. אל תזניח, תטפל.

פיאט זה רכב איטלקי, ואיטלקיות רגישות להזנחה. לא תטפל עכשיו, זה יחזור אליך עם עלות טיפול גבוהה פי 2 אחרי שזה יגרום לתקלה בעוד משהו. חבל...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
איכשהו בדרך לחשמלאי זה פשוט הסתדר אין את הבעיה הזאת

מוזר רק שלא יקרה לי שוב באמצע הדרך

 

לא סביר שהבעיה הסתדרה. בסבירות גבוהה יש בעיה בהארקה של אחד מהפנסים האחוריים. אחת מהאפשרויות היא עקב חדירת מים לאחד מהפנסים האחוריים בגלל סדק בגוף הפנס או אולי שהוא לא סגור טוב. אפשרות קלושה אחרת היא שאחת מהנורות האחוריות לא תקינה באיזשהו אופן. אני אישית, הייתי מפרק פנסים אחוריים, בהזדמנות מחליף את הנורות החשובות (דרך R10W, ברקס ואיתות p21W), או שנראות עם סימני שרוף עליהן, מנקה את כל המגעים כולל פס הנורות עם ספריי מגעים בנדיבות, מנקה את גומיית האיטום ואת המסילה שלה מאבק (עם מטלית לחה) ואחרי שהכל מתייבש לגמרי, מרכיב חזרה.

אם רואים סימני לחות/אדים בתוך הפנס לאחר גשם או שטיפה - הבעיה ברורה. אם יש בעיה בחוט ההארקה לפנס (שחור, נדמה לי) שהוא רופף אז חשמלאי רכב יסדר זאת בלי בעיה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הייתה לי אותה בעיה בELX 2004 גיר רציף , בזמן נסיעה הגיר ציפצף לרוורס.

אתה צריך לפרק את הפנסים ולשייף את החיבורים/פינים שלהם בין הקונקטור לגוף של הפנס האחורי , עם הזמן הוא ההתגנדות של הכבל עולה (כנראה עקב קורוזיה או חלודה) ונגרמות בעיות חשמליות כפי שתיארת.

×
×
  • תוכן חדש...