Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק 98 ב 40 אג' הנחה ו 1 ש"ח הנחה על סולר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל המתדלקים ב דלק 98, מצאתי תחנת דלק עם הנחה של 40 אג' לליטר.

 

התחנה בכפר סבא, אם פונים מצומת רעננה צפון לכוון מזרח (לתוך כ"ס), לפני האצטדיון מול סניף של בני עקיבה, בצד הצפוני של הכביש, תחנת הדלק פז עם שלט גדול על ההנחה.

 

תהנו :lol:

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

השאלה הנשאלת היא :

 

אם הוא באמת 98 !

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני לא חושב שפז ינסו לעבוד עלינו...

 

בכל מקרה אשמח אם תביאו עוד תחנות עם הנחה משמעותית....

 

:idea:

נזכרתי בעוד תחנה הפעם סולר הנחה של 1 ש"ח.

התחנה בראשל"צ בכביש הראשי לכוון הים (קניין הזהב) מעט לפני הפניה לסופרלנד, תחנת דלק סדש.

 

לשימושכם.

:lol:

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם
לכל המתדלקים ב דלק 98, מצאתי תחנת דלק עם הנחה של 40 אג' לליטר.

 

התחנה בכפר סבא, אם פונים מצומת רעננה צפון לכוון מזרח (לתוך כ"ס), לפני האצטדיון מול סניף של בני עקיבה, בצד הצפוני של הכביש, תחנת הדלק פז עם שלט גדול על ההנחה.

 

תהנו :lol:

 

כמה הם לוקחים לליטר?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בשביל להשתין למיכל דלק (או למלא אותו במים) אני לא צריך הנחה של 40 אגורות, אני יכול לעשות את זה לבד...

 

נ.ב.

הנחה של 40 אגורות יש בכל תחנות פז (לפחות אלה שאני עברתי לידן).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

על כביש 57 לכיוון מזרח (בית ליד לכפר יונה)

 

ישנה תחנת סונול עם 59 אגורות הנחה על 99.

 

עכשיו בטח תגידו דלק חרא , לא 99 וכו'.

 

אבל גם אני הייתי סקפטי ולא מילאתי שם אף פעם כי אני ממלא רק בדור 98

 

כי ב95 האוטו מצלצל כמו כנסיה ביום חג...(בגלל השיפורים) ,לכן מאוד התפלאתי אחרי

 

שמילאתי בסונול והאוטו נוסע מצוין...

 

אז לכל המעוניינים ..

 

ביי

BMW M135I

פורסם

חברים, הרבה יותר שתגידו כמה תכל'ס עולה ליטר דלק, מאשר להגיד כמה הנחה יש עליו :wink:

 

הנושא אכן מעניין, אבל עם כל ה"רכבת הרים" של מחירי הדלק, קשה לעקוב.

 

אז אנא, גם את המחיר בשקלים.

 

האם המחיר שמציעה פז, נמוך יותר (בשקלים) מהמחיר שאלון מציעה לחברי הפורום?

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

פורסם
האם המחיר שמציעה פז, נמוך יותר (בשקלים) מהמחיר שאלון מציעה לחברי הפורום?

המחיר ההתחלתי בפז גבוה יותר וההנחה קטנה יותר - אז לא.

:? בינתיים בכל מקרה, עדיין אין הנחה לחברי הפורום והכל על הנייר.

עדכונים על תחנות עם הנחות משמעותיות יתקבלו בברכה, בכל מקרה.

 

אני עדיין מחנה במסלול לתדלוק עצמי, אצל דור/אלון. האחרים משתלמים יותר, מנסיונכם :?:

MCS 2008

פורסם

לא נכנסתי לתדלק, אבל בפעם הבאה אכתוב...

 

לכל המתדלקים ב דלק 98, מצאתי תחנת דלק עם הנחה של 40 אג' לליטר.

 

התחנה בראשל"צ בכביש הראשי לכוון הים (קניין הזהב) מעט לפני הפניה לסופרלנד, תחנת דלק סדש.

 

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

פזומט תחנה בודדת ללא התקנת אביזר תדלוק יעניק לכם 70 אג' הנחה למשך 6 חד' על תדלוק 98/99 בתחנה ספציפית של פז ואח"כ 40 אג' הנחה. התשלום אחת לחודש בהוראת קבע. עלויות נוספות - 5 ש"ח פלוס מע"מ עבור הדווח החודשי בדואר ובמייל. ההתקשרות ללא כל התחיבות.

מניסיוני האישי זה עובד נהדר!

×
×
  • תוכן חדש...