Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

כאמור בכותרת הרכב לא עובר את ה4500-5000 סל"ד. גם כאשר אני עומד במקום ונותן גז בניוטראל

עם הדוושה לחוצה עד הסוף וכך גם בנסיעה בקיק דאון הרכב פשוט נחנק בטורים גבוהים.

 

יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה?

פורסם

אני ממליץ לך לא להרים את הסל״ד כל כך גבוה בזמן שהרכב

לא בהילוך אתה עושה בלאי מואץ למנוע.

לגביי הסלד תבדוק מצתים פילטרים (דלק,אוויר), הצתה,חיישנים,

מערכת פליטה וכו׳.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
אני ממליץ לך לא להרים את הסל״ד כל כך גבוה בזמן שהרכב

לא בהילוך אתה עושה בלאי מואץ למנוע.

לגביי הסלד תבדוק מצתים פילטרים (דלק,אוויר), הצתה,חיישנים,

מערכת פליטה וכו׳.

בקיצור הלכת על שיטת הלימינציה. :)

שיילך על בטוח וייבדוק את כל הרכב...

:)
פורסם
בקיצור הלכת על שיטת הלימינציה. :)

שיילך על בטוח וייבדוק את כל הרכב...

 

דבר ראשון מתחילים מקטן כמו בדיקת פילטר אויר,

מצתים וכו׳ זאת בדיקה של גג 15 דקות בלחץ.

לפי דעתי הסלד בעמידה לא צריך להיות גבוה (המנתק הצתה מוקדם יותר)

כדי לא ליגרום נזק למנוע.

בהילוך הסלד צריך לטפס יותר גבוה ממה שתיארת(ניתוק ההצתה מתקבל בסל״ד גבוה יותר). 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לא כולם יודעים לבדוק ויזואלית ולדעת אם אכן אלה הגורמים לבעייה זו. מה גם שאני לא ממש מוצא קשר בין אי היכולת לעבור סל"ד מסויים לבין פילטר אויר סתום או מצתים שלא מתפקדים הייטב. בכל מיקרה נישמח לעידכונים והיתפתחויות מפותח השירשור.

:)
×
×
  • תוכן חדש...