Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

נסעתי היום להעביר את רכבי טסט, פיז'ו 306 שנת 94, וגיליתי להפתעתי שהגלגלים האחוריים שלי לא בולמים טוב, נסעתי למוסך והתחילה הסאגה עם הגלגל האחורי שמאלי: גילינו שהו לא בולם בעת לחיצה על הבלם שרות (הידני עובד יופי).

החלפנו צילינדר בלמים ראשי, ניקזנו את המערכת לבדוק שאין סתימות, החלפנו משאבה אחורית של הבלם, בדקנו שוב אולי סתימה באחד צינורות המובילים לגלגל אבל אין שום דבר לא בסדר ובכל זאת הגלגל לא בולם בזמן לחיצה על הדוושה.

כרגע אני אובד עצות! אם למישו יש בנוגע למה זה יכול להיות בבקשה תתנו רעיונות!

 

בתודה מראש, יעקב.

פורסם

עם בלמים לא מתעסקים לבד,הנזק שעלול להיגרם אינו שוווה את זה !

פנה למוסך לבדיקת כל מע' הבלמים בצורה יסודית וטיפול יסודי ויעיל בתקלה ולא בגלל שלא תעבור כרגע טסט,אלא כדי למנוע קיפוח חיים שלך ושל המשתמשים האחרים בדרך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מה קורה עם קליפר ימני קידמי ?

צריך לבדוק אם מהמשאבה הראשית יוצאים שתי יציאות בהצלבה. אם כן,

יש סיכוי שהבעיה במשאבה המרכזית.

 

אני מניח שאין ABS , אם יש, אז יש אפשרות של שסתום הידראולי תקוע.

 

רענן

פורסם

colauti 9, הרכב במוסך רציני מאוד ואני מאוד סומך על המומחיות של המוסכניק, הוא לא איזה חאפר ולא חסר ידע, יכולתי לעביר את האוטו טסט גם ככה אבל אני באמת דואג לחיים שלי ושל כולם אז אני מנסה לסדר את הבעיה.

 

צחי, הנעליים עם בשר והדראם תקין.

 

רענן, הקאליפר הימני קידמי תופס טוב, מהצילינדר הראשי יש 2 יציאות ולא 4 כמו בדגמים החדשים יותר, יציאה לכל זוג גלגלים, אין ABS.

פורסם
colauti 9, הרכב במוסך רציני מאוד ואני מאוד סומך על המומחיות של המוסכניק, הוא לא איזה חאפר ולא חסר ידע, יכולתי לעביר את האוטו טסט גם ככה אבל אני באמת דואג לחיים שלי ושל כולם אז אני מנסה לסדר את הבעיה.

 

צחי, הנעליים עם בשר והדראם תקין.

 

רענן, הקאליפר הימני קידמי תופס טוב, מהצילינדר הראשי יש 2 יציאות ולא 4 כמו בדגמים החדשים יותר, יציאה לכל זוג גלגלים, אין ABS.

 

כמו שעם הבלמים לא משחקים כי זה ענין בטיחותי כך גם תיקון הבלמים הוא ענין לא מסובך . אם משאבת האופן לא תפוסה ומגיע אליה

שמן באופן חופשי, כלאמר גם הצנרת פתוחה ומאפשרת מעבר חופשי לשמן, ובדקתם את מידות הדרמים והם לא עברו את הקוטר המקסימלי המותר, וניקזתם היטב את האויר מהמערכת והבלמים מכוונים נכון ,הבלימה צריכה להיות מצוינת.

אם לא - אז למרות שהסנדלים נראים תקינים יש להחליפם ,והבעיה תפתר.

פורסם
שלום לכולם!

נסעתי היום להעביר את רכבי טסט, פיז'ו 306 שנת 94, וגיליתי להפתעתי שהגלגלים האחוריים שלי לא בולמים טוב, נסעתי למוסך והתחילה הסאגה עם הגלגל האחורי שמאלי: גילינו שהו לא בולם בעת לחיצה על הבלם שרות (הידני עובד יופי).

החלפנו צילינדר בלמים ראשי, ניקזנו את המערכת לבדוק שאין סתימות, החלפנו משאבה אחורית של הבלם, בדקנו שוב אולי סתימה באחד צינורות המובילים לגלגל אבל אין שום דבר לא בסדר ובכל זאת הגלגל לא בולם בזמן לחיצה על הדוושה.

כרגע אני אובד עצות! אם למישו יש בנוגע למה זה יכול להיות בבקשה תתנו רעיונות!

 

בתודה מראש, יעקב.

 

יעקב,

לפי הפירוט שלך עולה כי בדקת הכל אבל פספסתם אולי את ההתחלה.

רצוי ללכת למוסך שאתה סומך עליו ולבדוק את המשאבה המרכזית שמחלקת לחץ לכל הגלגלים.

בהצלחה.

פורסם
יעקב,

לפי הפירוט שלך עולה כי בדקת הכל אבל פספסתם אולי את ההתחלה.

רצוי ללכת למוסך שאתה סומך עליו ולבדוק את המשאבה המרכזית שמחלקת לחץ לכל הגלגלים.

בהצלחה.

\

זה הדבר הראשון שהוחלף כי הייתה בעייה איתה.

הוחלפו הסנדלים והדראמים והבעיה פתורה!

שוב תודה לכולם! אין כמו קארספורום!!!!!

×
×
  • תוכן חדש...