Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא מוצא את התאריך של הצמיג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע החלפתי צמיגים לאחד הטנדרים שיש לנו בחברה, ולפני שהחלפתי הסתכלתי על הצמיגים כדי לראות אם יש באמת צורך להחליף או לא. כמובן שראיתי על הצמיג עצמו שצריך להחליך ואחרי המלצות של הפנצ'ריה שמטפלת לנו ברכבים שמתי לב שאין תאריך יצור על הצמיג. אני יודע שבדר"כ התאריך נמצא על הדופן של הצמיג, עם 4 ספרות של השבוע והשנה שבו יוצר הצמיג וזה מוקף. משום מה אין תאריך על הצמיג. יש את היצרן (ברידג'סטון) המידה ועוד כל מיני כיתובים. יש מצב שהתאריך נמחק מהצמיג? או שאני פשוט מפספס משהו? כי עברתי על כל ארבעת הצמיגים כמה פעמים כדי לוודא שאני לא מפספס ולא היה תאריך. כל הצמיגים אותו הדבר ובכולם אין תאריך. יכול להיות שזה רשום בצורה אחרת?

הצמיגים הוחלפו כבר, אני פשוט סקרן לדעת מה התאריך של אותם צמיגים.

תודה

פורסם

קשה לי להאמין שיצרן מכובד כמו בריגדסטון לא יכתוב את התאריך. כנראה הפנצרייה הרכיב את הצמיג בצורה כזו שהתאריך נמצא מצידו הפנימי של הצמיג. כלומר, הפוך. קורה לפעמים. אבל מעניין מאוד, אם ארבעתם ככה אולי זה בכדי שלא תראה משהו שאתה לא אמור לראות? :idea: אם יש לך זמן פנוי ועצבים, תרים את אחד הצדדים של הרכב על הג'ק, תפרק את הגלגל ותראה מה התאריך שלו. משום מה זה לא מריח טוב. ניחא, אולי במדינה אחרת הייתי מחליק את זה אבל בישראל כמו בישראל "יש דברים נסתרים, לא נבין לא נדע"......

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אין מצב שהצמיג הפוך. רשום על הצמיג את היצרן, המידה ועוד כיתובים. צידו הפנימי של הצמיג חלק. (מטיולי שטח יצא לי לראות את הצמיגים באוויר והם בוודאות חלקים מהצד הפנימי)

פורסם

אם אתה ממש מתעקש, אני יכול לצלם לך את הצמיג שלי (תוצרת סינית) שהתאריך רשום בצד הפנימי. יש צמיגים או מכוניות שלא משנה איך מרכיבים אותם, לא משנה איזה צד פונה החוצה ואיזה פנימה לכן יכול לצאת מצב שהרכיבו את הצמיג כאשר התאריך בפנים. אין מצב שבריגדסטון לא ישים תאריך. או שהתאריך נמצא בצד השני, או שמחקו בכוונה את התאריך או שבכלל לך תדע, אולי הצמיגים מזוייפים. פאק, במדינה הזו מזייפים כבר שמן מנוע, פלגים, פילטרים, נוזלי קירור ומה עוד? שמעתי פעם על זיוף ממש הזוי. אני כבר לא זוכר מה זה היה.

 

תנסה לבדוק שום פעם את אחד הצמיגים שלך מהצד הפנימי לפני שאנחנו כאן קופצים למסקנות נמהרות כאלה ואחרות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ברוב הצמיגים יש כיתוב דגם/יצרן וכו' משני הצדדים. רק התאריך מוטבע בצד אחד בלבד (נראה לי שההטבעה נעשית בארץ)

+1. תבדוק את זה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כשהסתכלתי על הצמיגים (גם מתוצרת בריג'סטון) של הפלואנס 2011 של ההורים, זיהיתי את ארבעת הספרות 8305 (ניתן לראות בצד ימין בתמונה)

ישר חשבתי לעצמי שהצמיגים הם משנת 2005, אמרתי לאבא שלי והוא שאל על זה במוסך.

שם אמרו לו שמועד הייצור הוא דווקא קשור לספרות 0810 (נמצאות בצד שמאל בתמונה)

 

אח"כ כשחשבתי על זה, פתאום הבנתי שאין 83 שבועות בשנה, וכנראה שהמוסכניק ההוא צדק.

תבדוק בבריג'סטון שלך אולי זה גם כתוב בצורה כזאת.

IMG_20121221_152833.jpg

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...