Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם, לפני כחודש הלך לי ההילוך החמישי ברכב. הגעתי למסקנה לאחר שני בדיקות

בשני מוסכים שונים שבשניהם הצביעו לי על אותה הבעיה.

היום, טיפלתי ברכב אצל מוסכניק מסוים אשר החליף לי את ההילוכים של הרכב.

בדרך חזרה לבית מהמוסך שמתי לב שכעת הטורים שלי גבוהים הרבה יותר משהיו, לדוגמא:

בהילוך שני 40 קמ"ש - כעת 3500 סל"ד, לפני כן 3000 סל"ד.

בהילוך שלישי 60 קמ"ש - כעת 3500 סל"ד, לפני כן 3000 סל"ד.

בהילוך רביעי 80 קמ"ש - כעת 3500 סל"ד, לפני כן 2800 סל"ד (רק ב- 90 קמ"ש זה היה מגיע ל-3000 סל"ד).

בהילוך חמישי 80 קמ"ש - כעת 3000 סל"ד, לפני כן 2400 סל"ד

בהילוך חמישי 100 קמ"ש - כעת 3600 סל"ד, לפני כן 2900 סל"ד.

בהילוך חמישי 120 קמ"ש - כעת 4100 סל"ד, לפני כן 3500 סל"ד.

הבעיה די מטרידה אותי. המוסכניק טוען שזה הבעיה של הקלאץ'(שלפני כן היה קשה יותר, מרגיש שונה).

הוא אומר שהקלאץ' לא במצב כל כך טוב ולכן הטורים גבוהים.

אני פונה אליכם כדי לקבל חוות דעת נוספות.

 

תודה רבה על ההתייחסות :-).

פורסם

החליפו לך גיר ,לגיר עם יחסי העברה שונים , (גיר מכתיב למנוע סיבובי מנוע ) ומן הסתם אינו מתאים לרכב שלך אך יכול להתחבר ובגלל זה קיבלת אותו . אנחש שזה גיר של פולו 1000 סמ"ק אך אינני באמת מכיר את הגיר של יחסי העברה הנ"ל . אין קשר לקלאץ אם לא מרגישים החלקה בין ההילוכים

פורסם

שמעתי מכל מיני אנשים "שמבינים" שיכול להיות בכלל שהבעיה היא בחיישנים שצריך לכוון אותם.

מה אתם אומרים?

פורסם
שמעתי מכל מיני אנשים "שמבינים" שיכול להיות בכלל שהבעיה היא בחיישנים שצריך לכוון אותם.

מה אתם אומרים?

למה אתה צריך לשמוע לאנשים ? אין לך אוזניים ?

האם אתה שומע את המנוע צורח יותר באותה מהירות שהית רגיל ? אם כן,

קיבלת כבר את התשובה, הרכיבו לך גיר עם יחסי העברה נמוכים יותר.

זה בעייתי מבחינת שקט וצריכת דלק. אבל, מצד שני התאוצה של הרכב טובה יותר כעת.

 

רענן

×
×
  • תוכן חדש...