Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה מנוע משומש מפירוק (מה שקורה ברוב המקרים) - אין צורך בהרצה.

 

אם המנוע אחרי שיפוץ או חדש (נדיר ביותר) - יש צורך בהרצה.

 

 

פורסם

תאורטית - לא

 

מעשית כן - המנוע עמד במחסן , שבוע חודש שנה , לא ידוע כמה זמן .

זו הרצה קלה והתאמה גם לשאר הרכיבים אשר חוברו למנוע .

 

לבדוק נוזל קרור ושמן פעם פעמיים בשבוע .

בהנעה , לבדוק כי מנורת לחץ שמן נכבת בזמן סביר .

 

כדאי ב 1000 ק"מ הראשונים לנהוג רגיל ורגוע , לא לעבור את ה 4500-5000 סל"ד .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל, איזו בדיוק התרמה לשאר הרכביבים צריך לבצע?

 

התאמה לסטרטר ולאלטרנטור? או התאמה לגיר וקלאץ?

 

לא מבין את כוונתך, תוכל לפרט?

 

 

פורסם
כדאי ב 1000 ק"מ הראשונים לנהוג רגיל ורגוע , לא לעבור את ה 4500-5000 סל"ד .

דווקא הפוך .

ללחוץ ולבדוק אחרי נסיעה מאומצת שאין נזילות, רעשים ושאר צרות .

במהלך תקופת הבחינה לעקוב אחר מדיד השמן ומפלס נוזל הקירור.

לאחר 500 עד 1000 קמ' להוריד שמן ולבחון אותו (שאין שבבים, פיח חריג )

מהדרין גם מסירים פלגים ובוחנים אותם.

 

אם אין ממצאים, ההשתלה עברה בהצלחה.

יש בעיות, חוזרים למוסך שהחליף המנוע (המלצה שלי, תמיד לתת למוסך לבחור ולהזמין המנוע. גם אם זה עולה מעט יותר).

 

רענן

פורסם

ההתאמה היא חיבור כלל האביזרים והצנרת הנלווה .

 

מערכת הקרור הצנרת הבנדים , מנועים מסויימים צנרת שמן לקרור + מדחס הטורבו .

לפעמים המנועים הללו מקבלים קצת חלודה קלה באזורי החיבור ואזורים שלא היו סגורים ואטומים .

 

תמיד צריך ללכת על הצד הבטוח לא ללחוץ ישר , לתת מספר ימים וק"מ להתאמה ובדיקה אם יש מחסור בנוזל קרור או שמן ,

ואח"כ להנות בכייף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש פה נטייה בפורום להסתכל על הרכב כעל גוף האדם זה ממש לא אותה מכונה...

 

רכב לא דורש, רכב לא מסתגל, רכב לא מתרגל ורכב לא דוחה חלפים.

פורסם
יש פה נטייה בפורום להסתכל על הרכב כעל גוף האדם זה ממש לא אותה מכונה...

 

רכב לא דורש, רכב לא מסתגל, רכב לא מתרגל ורכב לא דוחה חלפים.

- האדם הוא המשתנה , הגורם הנזק הגדול ביותר ל רכב/מכונה .

אי ידע - אי קריאת מאמרים בנושא , אי התייעצות ושיתוף .

ולבסוף אגו שהמציא את החוכמה בתחתונים של הכותב -

 

ראיתי בחיי חכמים אשר אמרו רכב הוא מכונה ולא בדקו וקרעו מהרגע הראשון .

צינור רופף של נוזל קרור טפטף את הנוזל החוצה ובזמן הקריעה .. נקרע גם המנוע החדש .

 

לפעמים אלו תקלות או בעיות קטנות אשר בנסיעה רגועה אפשר לעלות עלייהם לחזק צנרת ולבדוק חוסרי נוזלים .

או לקרוע מההתחלה - ובעיה קטנה ומינורית של חיזוק צנרת והתאמה, תהפוך להחלפת מנוע נוספת .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא קירעה ולא נסיעה רגועה.

 

נוהגים רגיל לחלוטין מהרגע הראשון תוך מעקב על מפלסי נוזלים, הקשבה לרעשים ובדיקה ויזואלית של כמ מה שניתן לבדוק.

 

זו לא הרצה בשום אופן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...